KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 18:36

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ny sportslig leder
PostPosted: 22 Oct 2008, 10:36 
Trener

Morten Kristiansen tar over etter Olav Nysæter i rolen som sportslig leder fra nyttår.

Hva mener vi om det?

Personlig tror jeg han kan gjøre en god jobb i den rollen.

Profile  

Post subject: Re: Ny sportslig leder
PostPosted: 22 Oct 2008, 12:20 
Klubbdirektør

Dette er bra. Kjekt å ha en som er der hver dagog som ser hva som trengs.

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2008, 12:28 
Materialforvalter

Absolutt positivt!

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2008, 13:39 
Forumlegende

Olav har vel ikke hatt nok tid til å gjøre den jobben han kunne tenke seg å legge ned, så sikkert bra at noen andre tar den stafettpinnen. Kjenner for lite til hva Morten har å bidra med, men om han bare har nok tid til å gjøre en god jobb så kommer vi langt med det.

Flere her inne har jo tipsa om at de bør bygge opp ett nettverk av frivillige "scouts" som kan gjøre en del av jobben med å se spillere i aksjon, så det hadde jo vært bra om de fikk til dette.

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2008, 14:04 
Reserve

Dette blir bra. Han har nok i praksis hatt denne jobben lenge. Han sto jo bak overgangene til bl.a Conny,Guoimar og Pelu så vi får håpe det kommer flere av samme kalliber.

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2008, 11:40 
Reserve

skandale at morten kristiansen har fått den jobben. at han i det hele tatt har gått gradene..
syns ikke dere skal skryte så fælt av de kontaktene hans, går jo faen ikke lenger enn til charlottenberg.. kristofferson, makumbu.. han har greie på keepere, det skal han ha.. derfor kunne han holdt seg til det..

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2008, 16:47 
Reserve

Enig med donald her!
Kristiansen fikk prøve seg som juniortrener - Det gikk til helvete.
Han fikk prøve seg som a-trener - Det gikk til helvete.
Han har forsøkt å leke talentspeider, men har han hentet til KIL? Bare søppel.
Han dolket Trond Amundsen i ryggen da Skogheims arvtager skulle hentes.
Han motarbeidet Thomas Berntsen, noe han ikke burde gjort som assistent. Vet at Berntsen er forbanna på Kristiansen.
Morten Kristiansen virker helt desperat etter å komme seg opp og fram innen fotball, men har ikke innsett at han er et NULL.
Hvor mange idioter skal styret få ansette før Henrik Mohn må ta over hele butikken?

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2008, 20:10 
Kaptein

Kanskje Emil Svensson heller ville ansatt Marius Strandseter :wink:

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2008, 20:42 
Reserve

Merkelig at Tom Nordlie finner seg i at ett null skal styre det sportslige i klubben?Men nå sto det over en helside i Glåmdalen når Nordlie kom at det faktisk var Kristiansen som hadde kontaktet han først vedrørende jobben. Imponerende av en mann uten kontaktnett. Merkelig at et slik null også har steget i gradene hele veien og jobbet tett sammen med så mange i klubben siden 2002 uten at noen andre enn Emil har oppdaget dette. Jeg vet at Trond Amundsen og Kristiansen er meget gode venner.Faktisk ofte sett sammen i kongsvinger. Emil Svensson sprer løgn og har ikke peiling. Spør f.eks Månsson eller Pelu om hvem som fikk dem til klubben...og nei Donald.. de spillte ikke i Charlottenberg,men i gode svenske klubber. Jeg mener helt klart Emil bør ta seg en tur på Gjemselund og forklare Nordlie og Gigernes hvilken ryggdolker de har ansatt.Fortell også Nyseter,Åge Steen,Ystenes og alle andre at de har blitt rundlurt i flere år. Og jamført med Emils referanse skala kan vi utelukke Håpnes som A trener i framtida. Han rykket jo ned med juniorlaget i går. Jeg kjenner ikke morten personlig,men jeg kjenner mange spillere og folk godt i klubben. Alle ser positivt på denne jobben i framtiden og dette blir kjempebra!

Profile  

PostPosted: 24 Oct 2008, 14:17 
Trener

allan wrote:
Merkelig at Tom Nordlie finner seg i at ett null skal styre det sportslige i klubben?Men nå sto det over en helside i Glåmdalen når Nordlie kom at det faktisk var Kristiansen som hadde kontaktet han først vedrørende jobben.....

Nå var det vel først og fremst råd Morten ringte for å få i den vanskelige situasjonen klubben var i. Men grunnen til at han ringte, var fordi han kjente Tom godt fra før.

Ellers gjentar jeg det jeg startet tråden med, jeg tror at Morten burde ha hatt denne jobben hele tiden. Og derfor tror jeg det blir bra

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]