KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2024, 21:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 23:09 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Om dette med Kula stemmer. Så har han falt utrolig i verdi hos meg. Ja han har såfall fallt så langt ned det går an, at man ikke gidder å plukke det opp igjen. Jeg har alltid hatt sans for kula, og liker at han kjemper som faen. Men er det som sier her riktig, så kan han spare bensinpengene og ikke reise ned igjen fra Nybergsund.

Må si at det er tøfft gjort av trenerteamet og plukke ut to spillere før 1.omg er over, når det går så dårlig. Det viser at man ikke leker fotball. Men nå må folkekravet fremmes. Fremming skal spille. Han blør og dør for klubben!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 23:20 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
1892 wrote:
Hørte av noen på sittetribuna at de hadde hørt at Ole marius Hanssen hadde reist hjem da han ble byttet ut.... noen som veit noe mer?.. Her er det noen holdninger som må skjerpes. Faen heller, få Fremming på bana.. sjøl om han ikke akkurat er helt i den formen han har vært tidligere så blør han for klubben.

Jeg tar for gitt at dette ikke er tilfelle!
Skulle jeg mot formodning ta feil har jeg ikke annet å si enn god tur tilbake til Nybergsund!


Selvsagt, er overhodet ikke sikker.. sånt snakk kan være skummelt.. ville bare nevne det, for er det riktig så ja.. hva skal man si..? skuffelsen over at man blir byttet ut etter 30 min er selvsagt stor, men så trenger det ikke å bety at han gjorde det spesielt dårlig, for i dag var alle under pari, men at de trekkene som Skogheim gjorde ville forandre situasjonen.. uansett så er ikke dette spesielt imponerende hvis dette er tilfelle.

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 10:22 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Ja da bekrefter Glåmdalen at det med Kula stemmer.

For å trekke fram en positiv ting fra i går: Skogens to tidlige bytter vitner om at mannen har handlekraft!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 11:32 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Karlsen wrote:
Ja da bekrefter Glåmdalen at det med Kula stemmer.


Hvor står dette? i papirutgaven? i såfall....hva skriver dem om episoden?

Finner ikke noe om dette på nettutgaven!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 12:13 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Raggen wrote:
Karlsen wrote:
Ja da bekrefter Glåmdalen at det med Kula stemmer.


Hvor står dette? i papirutgaven? i såfall....hva skriver dem om episoden?

Finner ikke noe om dette på nettutgaven!!

Står ikke annet enn at Kula ikke ville se mer av kampen, gikk rett i dusjen og reiste hjem umiddelbart etterpå (i pausen). Ingen er intervjuet.

Håpløs oppførsel av Kula, som med det setter seg selv foran laget! Selv om han ble byttet ut, betyr ikke det at han var dårligst, men Skogen var tvunget til å gjøre noe. Det var et minst like stort "nederlag" for Skogen å foreta byttene, i og med at det var han som hadde tatt ut førsteellveren. Det bør Kula tenke over, og så bør han si unnskyld til klubben, medspillere og supportere. Var det noen som hadde grunn til å gå i pause, var det oss supportere. Men vi sto igjen til kampslutt, noe som bare skulle mangle. Supporter i medgang og motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 14:15 
Offline
Saftblander

Joined: 30 May 2005, 22:06
Posts: 42
mikeb wrote:
men først må vi sikre 3-6 poeng til for å være sikre på å spille i denne divisjonen neste år. Så gutter ikke gi helt opp enda, skjerpings til neste kamp.


Hvis vi skal sikre 3 - 6 poeng, så må vel første bud være at supporterne skjerper seg. Det er ikke mye vi kan gjøre hverken med spillernes form eller Skogens disposisjoner, men hva med å gi lyd fra seg på tribunen?? Alt jeg hørte på søndag var noen negative gulp og utbrudd a la "Herregud! Er det mulig??"

Jeg returnerer "komplimentet" til den såkalte supportergjengen på "rødt felt" eller hva det nå kalles. Er det mulig?? KIL må ha Norges mest elendige supportergjeng. Fullstendig taus og tafatt. Rett og slett rævva.

"Den 12. mann" bør definitivt ikke få fornyet kontrakt!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 14:34 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
rubired wrote:
mikeb wrote:
men først må vi sikre 3-6 poeng til for å være sikre på å spille i denne divisjonen neste år. Så gutter ikke gi helt opp enda, skjerpings til neste kamp.


Hvis vi skal sikre 3 - 6 poeng, så må vel første bud være at supporterne skjerper seg. Det er ikke mye vi kan gjøre hverken med spillernes form eller Skogens disposisjoner, men hva med å gi lyd fra seg på tribunen?? Alt jeg hørte på søndag var noen negative gulp og utbrudd a la "Herregud! Er det mulig??"

Jeg returnerer "komplimentet" til den såkalte supportergjengen på "rødt felt" eller hva det nå kalles. Er det mulig?? KIL må ha Norges mest elendige supportergjeng. Fullstendig taus og tafatt. Rett og slett rævva.

"Den 12. mann" bør definitivt ikke få fornyet kontrakt!



Og hvor var du plassert på tribuna i går?

Nå deles det faktisk ikke ut "kontrakter" for å få folk til å være supportere på Vinger........ folk som står på midten er i sin fulle rett til å gjøre hva faen de vil....de er også i sin fulle rett til å mene hva faen de vil.

Og en ting syns jeg virkelig de bør få slippe......kjeft fra folk som selv ikke løfter en finger!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 15:24 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
rubired wrote:
mikeb wrote:
men først må vi sikre 3-6 poeng til for å være sikre på å spille i denne divisjonen neste år. Så gutter ikke gi helt opp enda, skjerpings til neste kamp.


Hvis vi skal sikre 3 - 6 poeng, så må vel første bud være at supporterne skjerper seg. Det er ikke mye vi kan gjøre hverken med spillernes form eller Skogens disposisjoner, men hva med å gi lyd fra seg på tribunen?? Alt jeg hørte på søndag var noen negative gulp og utbrudd a la "Herregud! Er det mulig??"

Jeg returnerer "komplimentet" til den såkalte supportergjengen på "rødt felt" eller hva det nå kalles. Er det mulig?? KIL må ha Norges mest elendige supportergjeng. Fullstendig taus og tafatt. Rett og slett rævva.

"Den 12. mann" bør definitivt ikke få fornyet kontrakt!


Hvorfor skreik du ikke selv da?
Enig med at det ikke var noen tilrop og slikt i går og det er tamt.


I tillegg kan det hende mesteparten hadde vært litt for brisne på marken i går 8)

Og om det er slik at man skriver kontrakter for at folk skal gå på kamper, lurer jeg på hvor mange rettssaker det har vært her i Vinger pga kontraktsbrudd...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 21:41 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
rubired wrote:
mikeb wrote:
men først må vi sikre 3-6 poeng til for å være sikre på å spille i denne divisjonen neste år. Så gutter ikke gi helt opp enda, skjerpings til neste kamp.


Hvis vi skal sikre 3 - 6 poeng, så må vel første bud være at supporterne skjerper seg. Det er ikke mye vi kan gjøre hverken med spillernes form eller Skogens disposisjoner, men hva med å gi lyd fra seg på tribunen?? Alt jeg hørte på søndag var noen negative gulp og utbrudd a la "Herregud! Er det mulig??"

Jeg returnerer "komplimentet" til den såkalte supportergjengen på "rødt felt" eller hva det nå kalles. Er det mulig?? KIL må ha Norges mest elendige supportergjeng. Fullstendig taus og tafatt. Rett og slett rævva.

"Den 12. mann" bør definitivt ikke få fornyet kontrakt!


Men det var da som faen..
Hvis du virkelig ikke ha fått med deg at vi supportere sliter med dårlig oppmøte når det butter i mot, ja, så får jeg gratulere. Nå har det seg slik at dette skjer over ALT. Skjønner du?! Hvis det hadde vært færre av sånne som DEG som sitter og klager på lite liv, så hadde det ikke vært så lite liv.. så spar oss for sånne komentarer a, du gjør bare folk forbannet.

Vi supportere synger lite om dagen, og jeg sang ikke sjøl i går.. jeg var skuffa over innsatsen, og ville egentlig spille sjøl. Oppmøte var dårlig, men ærlig talt? Er det virkelig de som FAKTISK står der som er feilen?.. Hvis du blir med å synger, så er vi en til.... flere?!... Hvis vi skal få så jævla bra supporterliv så må folk stille opp. Virker ikke som du har skjønner det.

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 16:51 
Offline
Saftblander

Joined: 07 Sep 2005, 17:14
Posts: 45
[quote="Janko"][quote="KIL4ever"][quote="Janko"]Det jeg savna er at de som ikke har kontrakt med kil ikke yter bedre en det de gjorde i dag trenger f,,,,, meg ingen kontrakt heller. De bare beviser at de ikke duger. Hvis noen av dere så b-laget i går, så er det ingen å ta med videre enda. Kanskje om 2-3 år. Nei nå må vi få tak i 3-4 stk som holder en hel sesong i 1 div. Det er ikke mange i kil som gjør det i dag nei.[/quote]
Hvis du så kampen, så kan du ikke påstå at E Koffeld og H Odden dreit seg ut. De gjorde en god figur.[/quote]
Det gjorde di ikke men, det blir litt for spett i 1 div uansett. Men når de for noen kilo til på kroppen så kanskje. Men de burde vel få like mange sjanser/ år som det Strand har fått. Han blir aldri noen toppscorer i 1 eller eliteserien. Har vel prøvd i 3-4 år nå. Burde holde det.[/quote]

Helt enig med "janko"...det er ingen av junior spillerne som kan komme inn å gjøre en bedre jobb enn de som allerede er der, og værtfall ikke noen av de to koffeld brødrene...midtstopperen gjør ikke annet enn å selge seg i duellene bak der å det holder ikke i 3 div en gang...disse to må utvikle seg veldig masse hvis de skal få være med videre på noe som helst måte.,..jeg spår at ingen av de to er i A stallen når junior tiden dems er over..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 16:59 
Offline
Saftblander

Joined: 07 Sep 2005, 17:14
Posts: 45
[quote="KIL4ever"][quote="Raggen"][quote="Karlsen"]Ja da bekrefter Glåmdalen at det med Kula stemmer.
[/quote]

Hvor står dette? i papirutgaven? i såfall....hva skriver dem om episoden?

Finner ikke noe om dette på nettutgaven!![/quote]
Står ikke annet enn at Kula ikke ville se mer av kampen, gikk rett i dusjen og reiste hjem umiddelbart etterpå (i pausen). Ingen er intervjuet.

Håpløs oppførsel av Kula, som med det setter seg selv foran laget! Selv om han ble byttet ut, betyr ikke det at han var dårligst, men Skogen var tvunget til å gjøre noe. Det var et minst like stort "nederlag" for Skogen å foreta byttene, i og med at det var han som hadde tatt ut førsteellveren. Det bør Kula tenke over, og så bør han si unnskyld til klubben, medspillere og supportere. Var det noen som hadde grunn til å gå i pause, var det oss supportere. Men vi sto igjen til kampslutt, noe som bare skulle mangle. Supporter i medgang og motgang![/quote]

herregud mann...å bli byttet ut etter en halv time er veldig ydmykende å håpløst...at mann da drar hjem i stede for å sette seg på tribunen å få mange stygge blikk mot seg skjønner jeg godt han gjør...han setter ikke seg selv foran laget på noe som helst måte.ingen av de andre som blir brydd av det.tåpelig av dere å hisse opp en dårlig stemning rundt han pga av noe sånt..


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Referat
PostPosted: 27 Sep 2005, 18:22 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
keepern wrote:
Referat kommer straks... vil ikke bli noe stort referat, fordi kampen var helt forferdelig. Spurte Nystuen etter kampen om de rare plassene... han skjønte ingenting selv... så vi må gjøre noe.. er ikke bekymra for nedrykk, men for å vise at vi er et typisk førstedivisjonslag, bør vi resultere noen bra kamper til slutt!!


Nå får du snart få ut finger'n å legge ut bilder og referat.........ellers kommer jeg til å begynne å skrive om straffa du slapp inn mot "Talent Glåmdal" på Skansesletta...før søndagens A-lags kamp mot Hønefoss :twisted:

.....for ikke å snakke om lua :lol:

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 21:19 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
Keepern har problemer med å legge ut bilder og referat, men det kommer!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Referat
PostPosted: 27 Sep 2005, 21:35 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
keepern wrote:
Referat kommer straks... vil ikke bli noe stort referat, fordi kampen var helt forferdelig. Spurte Nystuen etter kampen om de rare plassene... han skjønte ingenting selv... så vi må gjøre noe.. er ikke bekymra for nedrykk, men for å vise at vi er et typisk førstedivisjonslag, bør vi resultere noen bra kamper til slutt!!


Nå får du snart få ut finger'n å legge ut bilder og referat.........ellers kommer jeg til å begynne å skrive om straffa du slapp inn mot "Talent Glåmdal" på Skansesletta...før søndagens A-lags kamp mot Hønefoss :twisted:

.....for ikke å snakke om lua :lol:

Skjønner ikke hvorfor de lager kamp mot Talent Glåmdal når HALVE laget dems spiller der :roll:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 21:39 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ble jo KIL gutta mot resten av "dalen's" talenter da vøttu......og det endte vel 3-2 til KIL's gutter!!

Men Keeper'n slapp inn ei straffe han burde ha tatt.....i hvert fall når han først hadde slengt seg rett vei. Meeeen.....han hadde også en del gode reddninger ellers i kampen....så han gjorde vel opp for den "lille" tabben ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 36 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group