KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2024, 23:59

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:02 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Synes ikke Gunders var så svak, han prøvde å skape noe og kom seg til flre sjanser. Ryen og Jaakko var elendige. Birken vår beste!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:08 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3647
Det jeg savna er at de som ikke har kontrakt med kil ikke yter bedre en det de gjorde i dag trenger f,,,,, meg ingen kontrakt heller. De bare beviser at de ikke duger. Hvis noen av dere så b-laget i går, så er det ingen å ta med videre enda. Kanskje om 2-3 år. Nei nå må vi få tak i 3-4 stk som holder en hel sesong i 1 div. Det er ikke mange i kil som gjør det i dag nei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Ja i dag var Jaakko og Ryen ikke gode og det er egentlig blant de som vi kan forvente kvalitet av i hver kamp. Kalsæg også skulle man tro hadde mer problemer å finne ut om hvem han skulle signere for enn å dra av non mann og legge inn. Vil tørre å påstå at han praktisk talt var usynlig i dag.
Er jo også ganske lett å skaffe praksisplass til han, kan jo bare gjøre han til fysioterapauten til Paul Olausson på fulltid. Han skader seg jo på hver oppvarming stakkar.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:16 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Er så utrolig enig med deg der Karlsen. Lurer på hvorfor ikke Fremming eller Koffeld kom innpå. Fremming kunne ha bidratt til innsats, og Koffeld kunne skapt nervøsitet bak i forsvaret til Hønene. Synes Gundersen var svak i dag.

Skremmende hvor enig jeg er blitt med spirrevippen Korslund :wink:
Jeg synes også Wibe var best på KIL. Og jeg synes det er rart at de setter innpå Jensen som spiss i stedet for R Koffeld. Hva er vits med å ha Ragnar med i troppen når en back får sjansen som spiss? Håpløst!
Jeg vet at det er som å banne i kirka, men jeg har sagt det før og gjentar det nå: Jeg synes Skogen foretar seg mange rare valg!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:16 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Nå må noen begynne å ta ansvar! Dette blir for svakt og alt for pinlig! Fortsetter det slik kan de like godt sende på juniorlaget i de neste kampene! De vet i alle fall hvor målet står og har litt innsats! Og spent å se hvor lite folk som kommer neste hjemmekamp.. Blir nok ikke mange!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:17 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
nå er fotball ett spill hvor psyken spiller en ganske stor rolle, så når du ikke har noe å spille for og samtidig får 3 kjappe i mot så skal det mye til for å klare å komme tilbake. Hønefoss har også vist at de er ett godt lag i år, mens vi er middelmådige og ustabile, det får vi bruke resten av sessongen og vinteren til å jobbe med.

men først må vi sikre 3-6 poeng til for å være sikre på å spille i denne divisjonen neste år. Så gutter ikke gi helt opp enda, skjerpings til neste kamp.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:18 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Janko wrote:
Det jeg savna er at de som ikke har kontrakt med kil ikke yter bedre en det de gjorde i dag trenger f,,,,, meg ingen kontrakt heller. De bare beviser at de ikke duger. Hvis noen av dere så b-laget i går, så er det ingen å ta med videre enda. Kanskje om 2-3 år. Nei nå må vi få tak i 3-4 stk som holder en hel sesong i 1 div. Det er ikke mange i kil som gjør det i dag nei.

Hvis du så kampen, så kan du ikke påstå at E Koffeld og H Odden dreit seg ut. De gjorde en god figur.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3647
KIL4ever wrote:
Janko wrote:
Det jeg savna er at de som ikke har kontrakt med kil ikke yter bedre en det de gjorde i dag trenger f,,,,, meg ingen kontrakt heller. De bare beviser at de ikke duger. Hvis noen av dere så b-laget i går, så er det ingen å ta med videre enda. Kanskje om 2-3 år. Nei nå må vi få tak i 3-4 stk som holder en hel sesong i 1 div. Det er ikke mange i kil som gjør det i dag nei.

Hvis du så kampen, så kan du ikke påstå at E Koffeld og H Odden dreit seg ut. De gjorde en god figur.

Det gjorde di ikke men, det blir litt for spett i 1 div uansett. Men når de for noen kilo til på kroppen så kanskje. Men de burde vel få like mange sjanser/ år som det Strand har fått. Han blir aldri noen toppscorer i 1 eller eliteserien. Har vel prøvd i 3-4 år nå. Burde holde det.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:47 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Toppfotballens juniorlag burde stå som et meget godt eksempel på innsats. Det lille jeg har sett av dem i år er meget imponerende. Alle jobber livet av seg for laget. Her har a-laget en del å lære faktisk.

Mentale ferdigheter kan trenes på, vilje er noe alle har, det kommer fra den enkelte. De som ikke viser vilje til å jobbe for laget og klubblogoen kan egentlig finne på noe annet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 21:17 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
Er så utrolig enig med deg der Karlsen. Lurer på hvorfor ikke Fremming eller Koffeld kom innpå. Fremming kunne ha bidratt til innsats, og Koffeld kunne skapt nervøsitet bak i forsvaret til Hønene. Synes Gundersen var svak i dag.

Skremmende hvor enig jeg er blitt med spirrevippen Korslund :wink:
Jeg synes også Wibe var best på KIL. Og jeg synes det er rart at de setter innpå Jensen som spiss i stedet for R Koffeld. Hva er vits med å ha Ragnar med i troppen når en back får sjansen som spiss? Håpløst!
Jeg vet at det er som å banne i kirka, men jeg har sagt det før og gjentar det nå: Jeg synes Skogen foretar seg mange rare valg!


Javisst Jaggu!
Ryen høyre back, Byfuglien indreløper og Jensen spiss! :?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 21:25 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Hørte av noen på sittetribuna at de hadde hørt at Ole marius Hanssen hadde reist hjem da han ble byttet ut.... noen som veit noe mer?.. Her er det noen holdninger som må skjerpes. Faen heller, få Fremming på bana.. sjøl om han ikke akkurat er helt i den formen han har vært tidligere så blør han for klubben.

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject: I alle dager!
PostPosted: 25 Sep 2005, 21:31 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
:shock:
Det er jo helt uhørt!

Om han har gjort det ser jeg ingen grunn til at han får ny kontrakt.
Primadonnaer er det siste man vil ha på KIL. Fremming hadde vært noe i dag, men det hjelper svært lite ved å være etterpåklok.

Start rundspiller engen ;) i allefall ETT lyspunkt da :)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 22:13 
Offline
Materialforvalter
User avatar

Joined: 31 Aug 2005, 12:15
Posts: 83
mikeb wrote:
men først må vi sikre 3-6 poeng til for å være sikre på å spille i denne divisjonen neste år. Så gutter ikke gi helt opp enda, skjerpings til neste kamp.


Enig!

Skal ikke krisemaksimere hverken den ene eller andre veien, men det er ikke mere enn 8 poeng ned til nedrykk. Og jeg for min del ønsker ingen nervepirrende høst ala 2001 igjen.

_________________
"Hvem er i toppen når det gjelder mest, legger opp en kamp i sin stil?"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Referat
PostPosted: 25 Sep 2005, 22:34 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
Referat kommer straks... vil ikke bli noe stort referat, fordi kampen var helt forferdelig. Spurte Nystuen etter kampen om de rare plassene... han skjønte ingenting selv... så vi må gjøre noe.. er ikke bekymra for nedrykk, men for å vise at vi er et typisk førstedivisjonslag, bør vi resultere noen bra kamper til slutt!!

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 22:40 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
1892 wrote:
Hørte av noen på sittetribuna at de hadde hørt at Ole marius Hanssen hadde reist hjem da han ble byttet ut.... noen som veit noe mer?.. Her er det noen holdninger som må skjerpes. Faen heller, få Fremming på bana.. sjøl om han ikke akkurat er helt i den formen han har vært tidligere så blør han for klubben.

Jeg tar for gitt at dette ikke er tilfelle!
Skulle jeg mot formodning ta feil har jeg ikke annet å si enn god tur tilbake til Nybergsund!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group