KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 15:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 11 Jun 2008, 07:36 
Forumlegende

I min daglige verden og virke kan språket og utsagn variere fra det helt forfinete til det friske og hardtsparkende, alt ettersom.

Av den grunn finner man i blant at man kan bruke uttrykk og vendinger som av andre eller på vegne av andre kan oppfattes som støtende eller over en viss grense.

I det aktuelle tilfelle hvor noen / en del / flere [bla.a via PM] mener jeg var for frimodig og skarp i tungen over Korslund i en annen tråd, så vil jeg bare si at

- dersom det av noen, nevnte bruker [Korslund] eller andre oppfattes som å gå over streken,

så vil jeg på det sterkeste beklage det overfor alle og spesifiserte og samtidig tilføye at det ikke ligger noe ondsinnet eller illemenende bak det.

Epilog:
For de da som ikke måtte like skriveriene mine, så kan man ta det med knusende ro.

Kampene overværer man selvsagt, men interessen utover det blir nok laber.
Så håper man ta freden noke n gang senker seg over KILSK-forumet.

Lykke til videre i sesongen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2008, 07:56 
Klubbdirektør

Det er nok ikke siste gang det blir en diskusjon om Moen her inne. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2008, 19:12 
Klubbdirektør

Slapp av, dette tok jeg langt fra tungt. Holdt på å le meg skakk da jeg leste gjennom tråden. Beklagelse er langt fra nødvendig. Artig med litt blest innpå her. Ellers vil jeg takke DV for stor støtte innpå der.

Janko, den dagen jeg ligger ann til i det hele tatt å bli vraket for KIL, ja da er du iallefall ikke medgangssupporter :wink:

Og nei.. dette er neppe siste diskusjon rundt Moen. Jeg kommer nok til å ha et par meninger rundt han enda, men hvorvidt jeg kommer til å skrive det her, det får vi se etterhvert...

Og hvis flere skulle få lyst til å hilse på meg eller evt bruke meg som Punchingbag (Jeg vet du har jævli lyst Raggen) så er det bare å komme bort. Står like høyt opp på supporterfeltet, har vakkert rødt hår, jernrumpe 1.80 høy og xx kilo tung.
Også liker jeg å gå lange turer, kanskje lese en bok og se solnedgangen med en flaske vin....not!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2008, 19:32 
Grævling

.....en eller annen dag er det godt mulig jeg kommer til å denge til deg ja, men det blir vel helst under PL-sesongen ;-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]