Antienga wrote:
Tror ikke dette er rette mannen nei. Hvorfor skal KIL utvikle trenere? Jeg trodde det var trenerens jobb og utvikle klubben og spillerne, slik som Skogen har gjort det.
Det er og forblir en stor skandale at styret i KIL Toppfotball ikke forlenget med Skogheim på grunn av personlige stridigheter. Barnslig og useriøst.
Jeg ønsker ihvertfall ikke Berntsen velkommen, han virker som en useriøs klyse.
Dette er sannsynligvis den største skandale i klubben historie.
Regner med at dette skyldes at han er tidligere VIF spiller? I så fall syns jeg "hatet" ditt til VIF sitter litt for dypt og at det grenser til fanatisme.
Jeg ser heller ikke logikken i at styret ikke ville gi Skogheim lengre kontrakt, men dette kan vi ikke få gjort noe med lengre. Skogheim er spilt melk.
Selvfølgelig vil man også utvikle treneren, alle ansatte i en organisasjon utvikles jo i takt med den jobben de gjør, hvis ikke ville alle stå på stedet hvil. Også Skogheim utviklet seg i løpet ev den tida han var trener i KIL.
Nå må vi la den nye trenern få begynne i jobben og vise hva han er god for, man kan ikke kritisere en ny trener på bakgrunn av en jobb han enda ikke har begynt på.