....og vi trenger kanskje å trene stemmen utover vintern?
OK, nå hører egentlig ikke denne tråden hjemme på dette forumet, men det er her det er flest lesere, så dere får overleve denne "feilposteringen". Kan sikkert flytte den over i et mer egnet forume ettert hvert....men åkke som:
Fikk en forespørsel fra noen i Hockey-klubben som ønsker å lage litt liv og røre også i hallen.
Den neste uka skal det spilles 3 viktige kamper for våre staute menn på isen:
Onsdag 21. nov kl 19.00 - Hjemme mot Løreskog
Lørdag 24. nov kl. 15.30 - Hjemme mot VIF-2
Onsdag 28. nov kl. 19.00 - Hjemme mot Manglerud Star
Viktigie kamper for våre gutter. Kan nevne for de som ikke er klar over det at de nå ligger på 2.plass, bak Lørenskog. De 2 beste ved seriens slutt, spiller kvalifisering om opprykk (2. plaser) mot de 2 dårligste fra Get-ligaen. Skal vel til et mindre mirakel for å ha sjans til å rykke opp til Get-ligaen i år...men steike så gøy det hadde vært med kvalifisering
Men altså....vi er invitert til å bidra også på tribunen i Hockey-hallen. Jeg vet det er flere av de faste travere på supporterfeltet på fotballkamper som også er og ser på hockey, så det er bare å trene stemmen også i hallen..... blir også en fantastisk mye bedre lyd der inne
Skulle gjerne kastet meg med selv, men passer seg dårlig å dra tur/retur Oslo-Vinger midt i uka dessverre. Men vi er da en gjeng som er relativt fast inventar når gutta spiller bortekamper her inne i Oslo.
Det er også ønsket at vi bidrar med et par flagg, så kunne noen ha tenkt seg dette? Alternativt kan de i det minste få låne flaggene våre hvis de klarer å finne egne folk til å veive.
Noen som føler for å hjelpe til med å skape litt liv i hallen? Jeg setter ikke andre krav enn at de som stiller er nødt til å i det minste overdøve Asgeir