Som noen har fått med seg, Briskeby er i ferd med å bli en byggeplass!
Dette arbeidet starter for alvor før vårt møte med dem 5. august, så vi er litt spent på hva vi får tildelt av billetter. Dette er ikke endelig avklart, vi får beskjed så raskt de vet mer. Muligens vil det bli satt opp en provisorisk tribune på den ene kortsiden, om denne er tiltenkt oss, eller Briskebybanden, vet vi heller ikke på nåværende tidspunkt. Kanskje får vi vårt eget felt på sittetribunen? Den som lever får se.....
Uansett......en del billetter vil vi uansett få, garantert nok til at alle som melder seg på bussen får billett i det minste. Når det så gjelder bussturen til Hamar så har vi mulighet for å sette opp 2 busser fra Vinger. Totalt ca 80 plasser.
20 plasser er allerede booka, så det er bare å melde seg på!
Avreise fra Taverna'n kl. 16.00.
Priser fra Vinger:
Voksen medl. 50 kr
Barn medl. GRATIS!
For de som ikke er medl. i supporterklubben:
Voksen 100
Barn 50
Så......noen ønsker buss fra Oslo, greit nok, vi kan sjekke ut dette, men da trenger jeg beskjed fra de som kunne tenkt seg å bli med på dette så raskt som mulig!!!
Påmelding og spørsmål, skrik ut i denne tråden:
http://www.kilsk.com/test3/viewtopic.php?t=2122
Eller send meg en mail:
thomas.ramstad@chello.no
Eller ring meg:
92 42 80 60
NB! Så en liten ting til slutt.... Ham-Kam selger billetter til sine kamper via billettservice. Her kan alle og enhver kjøpe billett, også vi fra Vinger, men vær klar over at folk kan bli nektet inngang på stadio'n hvis de møter opp med "våre farger" på bekledningen......så har folk tenkt å benytte seg av dette bør de gå nøytralt kledd på kampen!