TaigerVudds wrote:
Det er godt mulig jeg har gått glipp av noen "sure oppstøt", men de jeg har fått med meg har gått på anleggsmessige ting på Gjemselund, og de triste publikumsfasilitetenes negative effekt på engasjementet rundt KIL. Akkurat her har han unektelig et poeng. Jeg har oppfattet hans uttalelser mest som et spark bak på Kongsvinger som by og krefter i og rundt KIL som har mulighet til å påvirke anleggssituasjonen.
Nå er vel ikke Levi den som folk i distriktet bryr seg så mye om når det gjelder om de skal på fotball eller ikke. Det som ofte går igjen blant mange kil-fans er den naive holdningen at KIL liksom betyr så mye for folk og distriktet at man nærmest skal obligatorisk samles til messe på stadion.
Har man rimelig interesse for KIL går man på kamp, ellers ikke - så enkelt er det - og er fotball ikke ens hovedinteresse så må i alle fall laget kjempe i toppen for at man skal gå.
Slutt å klage på folk i distriktet for at man ikke ser det slik som en selv.
man er da vel nødvendigvis ikke treig om man ikke vil bruke en søndagsskveld på KIL?
Stikk fingeren i jorda og vær glad for de som kommer og jobb heller for at andre skal komme enn ved å feilstemple dem............................
Skrekk og gru..................
Selvsagt håper man på mange folk, men ...................