KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 15:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Gerhardsen
PostPosted: 07 May 2007, 14:50 
Trener

Ser på kil.no at Gerhardsen starter b-kampen i kveld.. Trodde han var utlånt til Galterud, men tydeligvis ikke. Håper du får en god kamp i kveld, Kjetil og velkommen tilbake!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 15:22 
Klubbdirektør

Ble aldri noe av Gerhardsens utlån til Galterud.. Vet ikke helt hvorfor..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 15:42 
Trener

Viser vel at de har litt trua på han fortsatt.. Og det er jo positivt.. Håper bare han unngår skader i år..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 21:04 
Klubbdirektør

Det var vell noe kluss med papirene trur jeg!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 21:26 
Papirene til Gerhardsen ble levert for sent til NFF, så han er KIL spiller fremdeles. KIL satser nok aldri på de unge, men det er lov å håpe!

All lykke til Kjetil!

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 21:42 
Klubbdirektør

KIL B-ELVERUM 2-2 Virker som om b laget hadde tatt etter a laget. Virka slappe og uinntresert i lange perioder. Ingen som fremhevet seg noe spesielt. Så det var et riktig resultat.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 22:05 
Grævling

Jeje wrote:
...........KIL satser nok aldri på de unge, men det er lov å håpe!

KIL har gjennom de 6-7 siste årene gitt en haug av "unge" tillit på laget, i hvert fall etter hva jeg definerer som "unge spillere".... Bare å se gjennom hva de har hatt på bana oppgjennom årene, men det blir vel for mye fakta på en gang, og det er jo alltid like trist når fakta slår ihjel tåpelige utspill!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 23:09 
Raggen wrote:
Jeje wrote:
...........KIL satser nok aldri på de unge, men det er lov å håpe!

KIL har gjennom de 6-7 siste årene gitt en haug av "unge" tillit på laget, i hvert fall etter hva jeg definerer som "unge spillere".... Bare å se gjennom hva de har hatt på bana oppgjennom årene, men det blir vel for mye fakta på en gang, og det er jo alltid like trist når fakta slår ihjel tåpelige utspill!

Okei, du får nevne de unge du mener?

Tåpelig utspill? Jeg tror ikke du har fulgt med riktig lag jeg, siden du kommer med det utspillet..

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 23:28 
Trener

På A-laget eller B-laget?: Nevner i fleng: Dinko Felic, Than Tran, Jørgen Albertsen, Sindre Jordanger, David Molnberg, Ragnar Koffeld, Eskil Koffeld, Petter Severeide, Kim Roger Strand, Petter Lindstad. (Lars Erik Fremming og Espen Nystuen var ganske unge da de debuterte for KIL, Nystuen hadde debutert allerede som 17 åring hadde det ikke vært for langvarig skade.) Vi fortsetter lista: Hai Ngoc Tran, Karl Erik Rimfeldt, Dag Raabe, Lars Sørlien...

Skal jeg stoppe?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 23:37 
Grævling

Fremming
Nystuen
Rabe
Sørlien
Koffeld * 2
Linstad
Fredrik Nilsen
Odden
Gundersen
Landro
Leikvin
Molnberg
Strand
Thanh
Eriksen
Dinko
Jahr
Severeide
K Berg
Brodtkorb
Albertsen

....noen av de jeg kategoriserer som "unge" spillere som i løpet av de siste årene har fått, eller i dag, får prøve seg i KIL. Noen med mer hell enn andre!

....det er pussig at en av de få som har slått til, heller burde satset på hockey :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 00:54 
Klubbdirektør

Var ikke også Stormoen relativt ung da han debuterte?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 02:02 
Er jo aldri et problem å la en ung spiller få spille :) vist man skal hvem som har fått spilletid gjennom treningskamper, obligatoriske kamper, cup, pre season og innhop. Så blir det jo alltids en del unge som får spilletid. Men du må jo se hvem som får spilleovertid. Teller ikke at det ung gutt får et innhopp på 5 min. Og så sitter han på benken av resten av sesongen. Er ikke å satse det ;) satse er å gi jevn kamp trening over tid, med go trening og en fin match arena. Det er å satse

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 02:11 
Raggen wrote:
Fremming
Nystuen
Rabe
Sørlien
Koffeld * 2
Linstad
Fredrik Nilsen
Odden
Gundersen
Landro
Leikvin
Molnberg
Strand
Thanh
Eriksen
Dinko
Jahr
Severeide
K Berg
Brodtkorb
Albertsen

....noen av de jeg kategoriserer som "unge" spillere som i løpet av de siste årene har fått, eller i dag, får prøve seg i KIL. Noen med mer hell enn andre!

....det er pussig at en av de få som har slått til, heller burde satset på hockey :shock:

Koffeldtx2 , Fredrik Nilsen , Odden og Lindstad er benksliter. Har fått minmalt med spilletid. Er 2-3 mann foran dem i troppen på hver posisjon.
Leikvin, Than, Strand, Molnberg og Landro var ikke gode nok for KIL sin smak. Gundersen er et bevist på at jevn spilletid over tid gir bra utvikling. Han var ikke noe særli god i starten. Men han fikk spille og det gidde resultater. Når du skriver Jahr kan du like godt skrive Digerud, Krogh og Knashaug lissom. At Eriksen ble beholdt i KIL er et under . Eneste grunnen var at han spilte nesten gratis for KIL. Er ikke rart med tanke på at han er den mest useriøse på lista der.

Ellers er jo Fremming og Nystuen grei. Får håpe at Gerhardsen blir å blomstre framover

Post subject: Re: Gerhardsen
PostPosted: 08 May 2007, 20:57 
Klubbdirektør

Sigurd wrote:
Ser på kil.no at Gerhardsen starter b-kampen i kveld.. Trodde han var utlånt til Galterud, men tydeligvis ikke. Håper du får en god kamp i kveld, Kjetil og velkommen tilbake!

Han står da faktisk ikke oppført under KILs A-stall for 2007 engang.. Og hvis jeg ikke ser helt feil så står han ikke oppført under Juniorlaget heller.. :roll:

Hva er grunnen til dette? Eller står han der og det bare er jeg som roter? :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 21:05 
Klubbdirektør

Han står heller ikke på Galterud sin sider heller. Kanskje han er freelanser :D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]