KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 15:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Kjetil Kamark
PostPosted: 07 May 2007, 00:29 
Alle som var å så på kampen mot Bodø - Glimt, ser at Kamark ikke holder mål i 1.div. Synd å si det, men gutten virker direkte ukonsentrert, slapp og TUNG ( Det var vel ikke uten grunn at Vegard Skogheim mobbet han for det ) utpå der.
Det virker som han ikke gidder noe, og de gangene han først gidder, så tar det ufattelig lang tid med alt.

Og hva tenker han på, når han steller det i stand på 0-2 målet?

Nei, jeg mener han ikke er verdig en plass i 11`ern!

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 07:41 
Klubbdirektør

I går holdt vel ingen i Kil stallen 1 div nivå. Ryen var vel like skyld i 2-0 målet som Kamark. Hele laget virket tafatte.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2007, 09:31 
Forumlegende

Jeg synes det blir feil å lage en tråd for å "henge ut" en spiller. Synes også Kamark har utviklet seg siden i fjor. Han er fortsatt ung og har litt å gå på. Som resten av laget.

Vi kan gjerne lage spillertråder på enkelte spillere, men da må det være saklige innlegg. Og vi er her for å støtte de 11 som til enhver tid er på banen. Skal noen "tas" om vi er uenige i laguttak så må det jo være de som tar ut laget som må få høre det.

Hele tråden starter feil synes jeg. Veldig usaklig at han ikke holder 1. div nivå når han har bevist det motsatte i tidligere kamper. Og jeg tror ikke han planlegger 2-0 målet for å si det sånn...

Jeg låser tråden. Trådstarter: prøv med spillertråder igjen. Med annen vinkling, saklig for eksempel.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]