Jeg kan ikke få stressa dette nok, så nok en gang:
Oppfordrer alle til å møte på søndagens årsmøte før fotballkampen!
Vi starter møtet kl. 13.00, 2 timer før gutta sparker i gang kampen mot Kim Rogers nye og Samuelssons gamle klubb.
Etter den mer formelle delen av årsmåtet vil vi informere litt om planene for året. Det er ikke de mest drastiske tiltak som blir iverksatt dette året, men vi skal da sees og høres litt bedre denne sesongen håper vi, både hjemme og borte.
Som vanlig må jeg også oppfordre folk til å bli med oss å hjelpe til for "felleskapet". Vi er dessverre alt for få personer som tar tak om dagen. Det er ikke store hjelpen vi trenger for å gjøre det litt enklere....så hvis noen har litt tid til overs, gi oss beskjed....du trenger verken være håndtverker, bilmekanikker eller ha 30 års utdannelse innenfor kjemi for å bidra med de oppgavene vi ønsker hjelp til.
Ta deg en noen timer ekstra i hallen på søndag, du er velkommen enten du er medlem eller ikke.
.....i tillegg kan jeg nå opplyse at det vil bli flytting over på sittetribunen for supporterklubben i år. I hvert fall de første kampene, som et prøveprosjekt.
Du kan allerede nå skrive deg opp for
sesongkort på vårt felt på
sittetribunen. Er du med i
Supporterklubben blir
prisen den samme som i fjor,
1000 kr for voksen, og 500 for barn/pensjonister. Altså samme pris som vi i fjor hadde på ståtribunen. Dette er rett og slett laveste pris det er mulig å oppdrive til sittetribunen denne sesongen!!
....kan det være noe å lure på? Jeg kan minne om at de første bøsøkende på Gjemselund i år kommer fra Hamar, da må vi være mange!!!
VELKOMMEN TIL KONGSVINGERHALLEN KL. 13.00 PÅ SØNDAG