Funka bra med et helt nytt lag for Godset i fjor
....vi får håpe!
Keeper: Her tror jeg vi er styrket, men det er avhengig av at Månsson holder seg skadefri.
Forsvar: Jeg har stor tro på Guiomar, kan trolig ta både midtstopperplassen og høyre back. I tillegg tror jeg Kamark kommer til å vokse stort i år, så forsvaret håper jeg skal bli minst like bra som i fjor....Ryen som er sjefen, og han er fortsatt på plass.....i tillegg kan det fort komme flere forsterkninger i forsvar.
Midtbanen: Er som i fjor. Her kommer Berg-Hansen til å regjere som en høvding utover sesongen. Stormoen er sjef, det vet vi fra før, og får han litt fremgang fra i fjor så bare må det bli bra. Fremming er som alltid en turbo, og nye gutter + Lindau (kan jo også spille her) kommer til å gjøre dette til en sterk lagdel.
Angrep: På topp tror jeg garantert vi blir mer farlige i år. Samuelsson har jeg tro på. Han har i hvert fall flere strenger å spille på enn det fjorårets flopp fra Eidsvoll hadde. Pelu komer til å bli varmere i trøya, så han skal mange få slite med. Lindau viste seg bra på topp i slutten av fjoråret, og i tillegg har vi skudd-/innleggsfoten til Pat, som alltid bidrar til en del mål i løpet av en sesong. Da mangelr vi bare å finne en straffelegger for Gundersen (som også klarer å score på straffe mot Sogndal)......det skal vi vel for faen klare

I tillegg kan det fort komme inn en ny mann her også....og Koffeld og Digerud lusker i kulissene
.....det blir så bra atte