KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 15:50

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Lars Grorud
PostPosted: 24 Jan 2007, 17:52 
Trener

Er vist flere forsvarere på gang.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5860

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 18:00 
Grævling

Ja...og i tillegg til denne karen så har jeg jaggu hørt at det muligens er en annen kjaka på gang også (altså ikke polakken)!

Skjer ting om dagen :-)

Lurer på hva vi kan forvente av salgssum på denne FKT spilleren......det er vel da bare å se det i sammenheng med hva Viking ville gi for Gundersen som har 2 år igjen av kontrakten. 1,5 mill totalt etter diverse kamper for en kar som faktisk har levert 14 mål i landets nest høyeste divisjon.

.....hva burde vi da punge ut med for denne karen som bare har 1 år igjen av kontrakten, og er en god del mindre profilert?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 18:46 
Klubbdirektør

Problemet er jo at norske spillere blir priset for høyt uansett men med en god deal for Gundis så bør vel Kil kunne kjøpe han.

Ser at stallen nå innehar 18 spillere og da regner jeg Gundersen som borte men det kommer vel en keeper inn snart så da er vi på 19.

Hvor mange bør vi ha for å kalle stallen komplett syntes dere?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 19:00 
Klubbdirektør

FK Tønsberg sikter mot opprykk og da selger de vel ikke en nøkkelspiller for under 1 million uansett lengde på kontrakten hans. Jeg tviler derfor på at han kommer hit, hvis han ikke tar en Gundersen da.

Profile  

Post subject: annen kjaka?
PostPosted: 24 Jan 2007, 20:47 
Reserve

hvem har du hørt som aktuell a??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 21:30 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Problemet er jo at norske spillere blir priset for høyt uansett men med en god deal for Gundis så bør vel Kil kunne kjøpe han.

Ser at stallen nå innehar 18 spillere og da regner jeg Gundersen som borte men det kommer vel en keeper inn snart så da er vi på 19.

Hvor mange bør vi ha for å kalle stallen komplett syntes dere?

Bør vel ha 20-22 spillere for å kunne dekke opp for skader o.l.
Det er jo også mulig at noen av juniorene kommer opp i A-stallen (Digerud + en keeper), så når vi har en midtstopper og venstreback på plass har de viktigste brikkene. Mulig en kreativ midtbanespiller også, men nå kjenner ikke jeg de nye man har signert så mulig noen av de kan ta den rollen som jeg syns vi manglet i fjor.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 21:47 
Klubbdirektør

Det beste ville nok vært å ha 23-24 spillere i A troppen hvor ca 4-6 stk er juniorer. Tar jeg ikke feil, er det vel 7 spillere på benken i Adeccoligaen og da er det 18 spillere i troppen. Det er jo ganske greit å kunne stille med full tropp, så at man har et par gode juniorer i bakhånd kan neppe skade da.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 22:07 
Forumlegende

Så blir også spørsmålet om det blir for MANGE nye. Vi snakker eterhvert om et helt nytt lag.....

ny keeper
i forsvaret er det vel bare Ryen som blir igjen....
samme 3 på midten kanskje
i alle fall 1 ny forover

i alle fall et halvt nytt lag er mulig.

det er ikke bare bare det.....

Selvsagt er dette spennende og vi håper jo på noe stort.
En tankevekker er det at det nærmest virker som om alle nye som kommer hit egentlig burde splt i PL eller La Liga, det er liksom ikke måte på hvor fantasiske og gode de er. Selvagt er det fint å være positiv, men
iblant virker det overdrevent, og KIL er jo heller på topp når det gjelder lønn. Faktisk trodde jeg at enkelte tjente mer enn de gjør.

Men snat er det jo kamper så vi får se. Raufoss-kampen kan jo bli severdig den.
Håper at en nye treneren tar trenigskampenes resultater mer seriøst enn den forrige. Der ble det for mye "det ordner seg nok", i alle fall utad.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2007, 23:22 
Grævling

Funka bra med et helt nytt lag for Godset i fjor ;-)

....vi får håpe!

Keeper: Her tror jeg vi er styrket, men det er avhengig av at Månsson holder seg skadefri.

Forsvar: Jeg har stor tro på Guiomar, kan trolig ta både midtstopperplassen og høyre back. I tillegg tror jeg Kamark kommer til å vokse stort i år, så forsvaret håper jeg skal bli minst like bra som i fjor....Ryen som er sjefen, og han er fortsatt på plass.....i tillegg kan det fort komme flere forsterkninger i forsvar.

Midtbanen: Er som i fjor. Her kommer Berg-Hansen til å regjere som en høvding utover sesongen. Stormoen er sjef, det vet vi fra før, og får han litt fremgang fra i fjor så bare må det bli bra. Fremming er som alltid en turbo, og nye gutter + Lindau (kan jo også spille her) kommer til å gjøre dette til en sterk lagdel.

Angrep: På topp tror jeg garantert vi blir mer farlige i år. Samuelsson har jeg tro på. Han har i hvert fall flere strenger å spille på enn det fjorårets flopp fra Eidsvoll hadde. Pelu komer til å bli varmere i trøya, så han skal mange få slite med. Lindau viste seg bra på topp i slutten av fjoråret, og i tillegg har vi skudd-/innleggsfoten til Pat, som alltid bidrar til en del mål i løpet av en sesong. Da mangelr vi bare å finne en straffelegger for Gundersen (som også klarer å score på straffe mot Sogndal)......det skal vi vel for faen klare ;-) I tillegg kan det fort komme inn en ny mann her også....og Koffeld og Digerud lusker i kulissene :-)

.....det blir så bra atte :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 07:46 
Forumlegende

et godt innlegg Raggen, detaljrikt og og tydelig gjennomtenkt.
Da kan vi bare glemme........husker ikk navnet, Han som stikker.......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 13:33 
Klubbdirektør

ivo wrote:
et godt innlegg Raggen, detaljrikt og og tydelig gjennomtenkt.
Da kan vi bare glemme........husker ikk navnet, Han som stikker.......

Bekymrer meg mitt bak øret men vi skal ikke dra det her også men han er mindre viktig for laget en mange andre....

Stallen begynner å se bra ut og da er det viktig å finne en fullgod erstatter av Rønning pluss kansje en kreaktiv midtbanespiller som mikeb skriver så bør dette bli bra :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 16:35 
Forumlegende

Jeg er slettes ikke uening, men gutta skal jo bli litt samspilte også.
En poeng er kanskje at spillerne som kommer jo ikke er spesielt aktuelle i sine egne klubber, eller spesielt interessante for (andre) toppklubber.

Derfor har jeg ikke så altfor store forventninger selv om eks. klubbnavn er
"store". Jeg vil gladelig en gang utpå sesongen innrømme feil i det.........

Nå virker nok professionaliteten større slik sett sportslig i klubben, litt mer strukturert. Klubbskifte kan jo gjøre mange bedre det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2007, 23:35 
ivo wrote:
En poeng er kanskje at spillerne som kommer jo ikke er spesielt aktuelle i sine egne klubber, eller spesielt interessante for (andre) toppklubber.

Var vel ikke så mange "toppklubber" som var på jakt etter Rønning før han havna i Kil heller?

Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2007, 00:10 
Forumlegende

det er sant, men Rosenborg hadde vel hatt ham i "kikkerten" i noen år.
vel, ting kan jo skje...får vi håpe....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2007, 02:41 
Klubbdirektør

ivo wrote:
det er sant, men Rosenborg hadde vel hatt ham i "kikkerten" i noen år.
vel, ting kan jo skje...får vi håpe....

Prøv å vær litt positiv da ivo :roll:

Du skriver jo bare negativt fra overtroiske nummer på drakter til jeg vet ikke hva....

KIL får en god midtstopper på plass det kan jeg garantere så slipper du å bekymre det for det i hvert fall.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]