KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:05

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: TIL GUNDERSEN
PostPosted: 12 Jan 2007, 20:29 
Kaptein

Svar på dette hvis du har baller!

I bloggen din skriver du:
* "Jeg har aldri sagt at jeg er irritert på KIL på noen måte. "
Hvorfor sier du da opp kontrakten?

* "KIL vil alltid være i klubben for meg"
Hvordan kan du si det når du uteblir fra trening og gjør alt du kan for å komme deg til Viking?

* "De (KIL) har fostret meg opp, og gitt meg god tid til å utvikle meg."
Hva er takka for det?

* "Jeg føler det er en urettferdig tittel å bli kalt primadonna"
Hva vil du kalle en person som oppfører seg som om han er større enn klubben?
* "Alle folkene i klubben i KIL har vært fantastiske på alle måter"
Er det ikke da på tide å gi noe tilbake?

*N"år det gjelder penger, er det nesten slik at jeg ikke har lyst til å kommentere det, men det er vel blitt sånn, i dagens fotball, at det betyr en del for mange. Vil bare enkelt og greit si at det er det siste jeg tenker på. "
Er det ikke penger dette i bunn og grunn handler om?

* "Jeg er utrolig glad i klubben uansett hva som skjer."
Hvorfor i helvete oppfører du deg da som en drittunge som ikke får lørdagsgodisen sin?

* "Men dessverre ser det ut som noen (Legg merke til noen, gjelder ikke alle og heller ikke mange, slik som det er lett å resonnere seg frem til :)) av dere ikke er interessert i å høre min del av historien før dere "vet alt" og kommenterer alt. "
Viser deg seg ikke nå at vi hadde rett??

Et siste spørsmål: Hvordan kan vi stole på deg etter dette?

Et råd til slutt: Spark faren din som rådgiver, så kan det hende det blir fotballspiller av deg likevel!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 20:44 
Reserve

helt enig!!

BRA skrivi:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 20:49 
Klubbdirektør

Det var bra skrevet. Han sier vel at det er mediene som har diktert det meste. Sa jo det sist også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 22:23 
Klubbdirektør

Utrolig gode spørsmål.. Tviler derimot at han gidder å bruke den dyrebare tiden sin på å svare. Mye bedre for han å bruke den på hele landets aviser for å syte om hvor hardt han hater livet i KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 23:49 
Klubbdirektør

Primadonnar takler ikke kritikk og er i bunn og grunn feige krek som bare tenker på penger... Gode spørsmål men jeg tror rett og slett gutten skal slite med å komme med fornuftige svar.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 23:46 
Klubbdirektør

Genialt gutt. Men jeg tror ikke du skal forvente å få noe svar fra han. Han er vel for "stor" for oss...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 10:06 
Kaptein

Han har ikke svart, og det var i grunnen akkurat som forventet. Selv om spørsmålene er relevante og slett ikke ufine!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 15:59 
Reserve

Kunne ikke fått sagt det bedre!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 17:20 
Reserve

Ærlig talt dere, utrolig unødvendig å glorifisere KIL på denne måten. Dere må huske på at de som spiller i KIL er også mennesker og at Gundersens reaksjoner til dette kan ha blitt tvunget frem. Gundersen har trukket seg tilbake fra media nå, og kommenterer dette så lite så mulig, og det syns jeg er veldig lurt av han, fordi folk som ikke har noe med denne saken å gjøre trekker sine egne forhastede slutninger. Greit at dere er glad i KIL og i det hele tatt, selvfølgelig er jeg det å, men dette er ikke første gang KIL kontoret har taklet en i utgangspunktet bagatell og rotet det til på egen hånd. La dette være mellom Gundersen og KIL, det er ingen vits i å starte en slik hat tråd mot Gundersen. Ha BITTELITT empati??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 17:27 
Grævling

....du må da forstå at ting blir litt merkelig? Leser du hva han skrev i bloggen, og så ser hva som skjer i disse dager, så er det vel på plass med litt oppklaring? Ikke minst for hans egen del.

Supportere har som regel lyst til å vite mer om klubben enn bare hva som er lagoppstillingen i neste kamp!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 17:37 
Reserve

Nei, jeg syns dette er forståelig. Man skal ha betalt for en jobb man gjør, og dette er flaut for KIL, de har mistet taket på det her, og behandler spillerne sine som dokumenter. En bedrift skal ikke og kan ikke fungere på den måten her, og det skal ikke et geni til for å forstå. KIL er nødt til å se at de må rydde opp i ALLE administrative ledd. Det er så utrolig mye flinke folk innvolvert i klubben, men de klarer ikke å forholde seg til hverandre. Det kommer frem av alle de negative sakene som har kommet fra KIL de siste månedene. Beklager å si det, men noen må nevne den store rosa elefanten i rommet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 18:07 
Klubbdirektør

Gundersen har fått betalt for jobben han har gjort i Kil. De 14000.- han skal ha er forde han har spilt så så mange kamper. Er vel ikke Kil som har godt ut i alle aviser med dette. Er Gundersen og co. Eneste Kil sier er att de ikke god tar budet. Det er jo spillern selv som har jamra til alle. Ikke Kil. Når han klarer å si alt til mediene klarer han vel å svare på noen spørsmål her også. Men da kommer det vel en helt annen historie fra dem tenker jeg. Tror du Solstråla burde lese alle avisene der hvor Fam Gundersen har sagt hva de mener om Kil. Da hadde du tenkt deg om noen ganger før du skriver

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 18:07 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
Nei, jeg syns dette er forståelig. Man skal ha betalt for en jobb man gjør, og dette er flaut for KIL, de har mistet taket på det her, og behandler spillerne sine som dokumenter. En bedrift skal ikke og kan ikke fungere på den måten her, og det skal ikke et geni til for å forstå. KIL er nødt til å se at de må rydde opp i ALLE administrative ledd. Det er så utrolig mye flinke folk innvolvert i klubben, men de klarer ikke å forholde seg til hverandre. Det kommer frem av alle de negative sakene som har kommet fra KIL de siste månedene. Beklager å si det, men noen må nevne den store rosa elefanten i rommet.

Vel alle ord i denne saken er neppe skrevet enda og at Kil holder tilbake 14,000,- "bevist" blir for dumt...

Dette var et siste desperate forsøk fra Gundersen får å komme seg unna kontrakten da det ikke var andre muligheter.... "Kil hadde ikke solgt han i år og det skjønte Gundis"

I en sak så brukes alle midler og det er nok neppe verken Gunders eller den mindre smarte pappaen som har prøvet å finne et hull de kan bruke....

Advokater bruker det de kan selfølgelig og nå virker det som Kil er den store syndebukken da de ikke betaler ut korrekt lønn...

Jeg er 100% sikker på at de som skal behandle denne saken skjønner poenget og at det blir en rettferdig løsning.

Gunderesen blir den store taperen i denne saken uansett og det er synd for en ung gutt som styres av andre parter....

Dine konklusjoner skjønner jeg ærlig talt ikke? og syntes sammtidig det er synd vi har sånne suportere i KIL :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 18:25 
Reserve

Mine meninger skal bli hørt på dette forumet like mye som deres. Og om du syns det er synd at jeg holder med KIL, så herlig, da får du synes det, for det bryr meg ærlig talt midt i rompa.

Mine konklusjoner er basert på det jeg har sett og hørt, fra Gundersen, Pappa Gundersen, KIL og en del andre utenforstående. Jeg velger å basere mine konklusjoner fint lite på media, da media veldig sjeldent er korrekte fakta. Fotball handler om mer enn bare å score mål, men det ser ikke ut til at så mange her inne har fått med seg det. Fotball er for mange en jobb, og den jobben er mye mer krevende enn å sitte i kassa på rimi. Og akkurat det er fakta som burde stå sterkt i hodene deres. Flere timer fysisk og psykisk trening i uka, nesten ikke ferie eller fridager, ikke på langt nær god nok lønn... Dere kan sitte på ræva å synse i øst og vest, men personlige angrep blir for dumt. Om dere har veldig mye på hjertet tror jeg Gundersen setter pris på at dere tar det med han, ansikt til ansikt, enn at dere sitter her å slenger med leppa.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 18:31 
Materialforvalter

Jeg er enig med Solstråla i at KIL må få orden i sakene; en spiller skal ikke være nødt til å be om å få lønn som automatisk skulle vært utbetalt etter et visst antall spilte kamper. Det er nettopp slike saker som kan føre til at KIL tryner og mister inntekter som de ellers kunne fått. Hvis Gundersen nå kan forsvinne uten vederlag vil jeg si at KIL har bæsja på leggen - grundig! Skal man henge med i gamet må det administrative være i orden.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]