KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007, 14:14 
Reserve

Når det gjelder nye spillere mener jeg at man burde omskolere Kamark til midtstopper, det var det han opprinnelig var i Strindheim og han er jo stor og sterk. Det er to plasser i fotball dette er bra for, det er spiss og midtstopper. Kamark er jo heller ikke den som beveger seg raskest, vi burde ha en mindre og lettere spiller på høyre b.

Alt ordner seg! Glad i laget er jeg uansett :)

Profile  

PostPosted: 06 Jan 2007, 10:29 
Kaptein

EB wrote:
Etter Nystuen salget brukte vi sikkert halvparten av de pengene på en danske som satt på benken!

Fakta ødelegger en hver diskusjon, og det du nevner om Ulrik er feil. Han var riktignok en av de best betalte spillerne, men mesteparten av lønna hans ble dekt opp av sjukepenger klubben fikk for Ulla.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2007, 12:11 
Trener

Dessuten er det Kommunen og ikke KIL som eier Gjemselunden. Så om KIL hadde hatt aldri så mye penger til undervarme, hjelper det svært lite, så lenge kommunen bestemmer over stadion..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2007, 19:09 
Kaptein

Nå tror jeg nok ikke det hadde vært noe problem å få kjøpt gjemselund fra kommunen,om kjøperen(e) har penger nok til å påkoste og drifte det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2007, 20:58 
Klubbdirektør

EB wrote:
Hæ? Sykepenger?(Da hadde vel KIL vært i TL) Hvor har det da blitt av de penga vi "tjente" på Nystuen? Hvis du/dere ikke skjønte poenget, Har vi utviklet oss til en toppklubb?(Nei) Og hva må gjøre for å utvikle oss videre???? Det er jo det som det er det store spørsmålet i mitt innlegg.... KIL TF eier ikke Gjemselund, men hvis de vil kan de kjøpe den for 1-, men det vil de forståelig nok ikke gjøre!!

Vi fikk vel 1 mil for Nystuen og skal vel få 500,000,- til etter div spilte kamper på A laget.

Da gutten spiller 2 div fotball så lar vel de siste 500,000,- la vente på seg....

Uansett så er ikke en mil mye penger, og bruker du hodet så har du kanskje fått med deg at vi har nesten et halvt "nytt lag for kommende sesong" og da regner jeg Pelu og Ørjan som nå er Kil eiendom... "koster penger å få gode spillere til klubben" så denne mil har nok fått føtter og bein til å røre på seg....

Du skriver at det ikke satses på toppnivå men det er jo stikk i strid med sannheten og det satses vel mer en noen gang...

Siden 90% av det du skriver er feil eller tull så syntes jeg du skal spare oss for dette :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 15:55 
Trener

Tror vi er inne i en god trend nå, med tanke på langtidskontrakter for de beste spillerne.. Samtidig er det veldig viktig at vi får igang et godt opplegg rundt junior elite, slik at de rykker opp igjen og kan produsere gode spillere til A-laget. Ettersom vi ikke kan konkurrere økonomisk, må vi satse på spillerutvikling, både av egne juniorer og av andres talenter!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]