KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 15:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ser veldig bra ut!!?
PostPosted: 13 Dec 2006, 12:49 
Reserve

Jeg vil begynner med å rose den jobben Åge Steen ser ut til å gjøre for Kongsvinger.. En mann med slike ressurser og ambisjoner har vi letet lenge etter..

Spillerkabalen ser så smått ut til å gå opp.. Med Samuelsson, Nilsen, Månsson og Guiomar på plass ser dette lovende ut..Ser ut til at styret bruker pengene fornuftig.. Men Steen uttaler også at jakten ikke stopper der.. En vestreback og en indreløper bør etterhvert komme på plass.. Da er det ikke unaturlig at vi KIL supportere skriker etter Nystuen og Berg Hansen :D Tenk for et lag dette kan bli :)
Får håpe at klubben velger å holde på de "profilene" vi har, selvom man får mindre penger ved salg når kontrakten går ut like rundt hjørnet..
Tenker her på Rønning(har vel kontrakt ut 2007-8 sesongen?) Regner også med at Gunders blir 8)

Men skal jeg refse KIL styret litt, synes jeg det er merkelig at de ikke klarer å holde på en person som Trond Amundsen.. Vet at et tilbud fra Løv-Ham frister enormt.. Men KIL burde gjort en ennå større jobb med å prøve å holde han her.. Men lykke til Trond! detta fortjener du..

Et KIL i toppen :D

innspill??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 13:02 
Klubbdirektør

Det høres jo ut som Rønning og Gundersen er med i planen for neste sesong for ellers så måtte vi jo ha enda flere forstekninger inn i laget...

Ja jeg syntes dette ser bra ut og Kil har gjort gode kjøp og stallen er så definitivt forsterket.

Får vi en solid venstreback og Nystuen samt Ørjan så blir dette laget veldig vanskelig å møte neste sesong :D

Er redd Ørjan ikke blir med neste sesong da vi ikke hører et kvekk om den gutten...

Den som lever får se men bra blir det nok uansett :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 13:20 
Materialforvalter

...at Kil har gjort gode kjøp er vel en smule tidlig å uttale seg om synes nå jeg. Det er vel alle spillere som strengt tatt ikke har bevist all verden på høyere nivå. MEN når det er sagt er jeg enig i at det virker lovende og at det blir spennende å se hva de får til. Tror vel ikke vi skal regne med at mer enn 1 eller 2 slår til, slik er det som regel.

Ift til Amundsen er det bare å ønske lykke til, har full forståelse for hans valg ettersom det er hovedtrener han ønsker å være. Må allikevel si at jeg ble overrasket over at Løv-Ham ville ha ham, men det sier sikkert mest om mine manglende kunnskaper om hva han står for!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 14:32 
Reserve

Nei, jeg ble overhodet ikke overrasket over Løv hams annsettelse av Amundsen.. En mann jeg mener burde overtatt KIL. menmen... Han har utrolige store trenerferdigheter.. kommer til å bli ett kjent navn framover..

Er også skeptisk ang Berg Hansen.. Men en av to er ikke værst..(Om vi klarer å skaffe Nystuen tilbake) Men Sylling Olsen fra Drøbak er vel også ennå aktuell..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 14:41 
Trener

Kan hende Amundsen hadde en klausul i kontrakten om at han kunne gå dersom han fikk tilbud om hovedtrenerjobb i en annen klubb?

Hvis ikke burde KIL få en økonomisk kompensasjon fra LøvHam siden han fortsatt var under kontrakt med KIL??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 16:31 
Klubbdirektør

Sigurd wrote:
Kan hende Amundsen hadde en klausul i kontrakten om at han kunne gå dersom han fikk tilbud om hovedtrenerjobb i en annen klubb?

Ja, jeg mener å ha lest dette et sted..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 17:05 
Forumlegende

ManUtd wrote:
Sigurd wrote:

Mulig du har lest kontrakten hans ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 17:07 
www.kilsk.com

Dette stod i en liten notis i glåmdalen idag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 22:54 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
ManUtd wrote:
Sigurd wrote:

Mulig du har lest kontrakten hans ;)

Hehe.. Kanskje det gitt.. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jan 2007, 13:08 
Forumlegende

Enig selv om ting har skjedd at det ikke ser så galt ut på spillerfronten.
Det er synd at Rønning ble borte, men det hadde vært mye mye værre om det hadde vært Ryen som hadde forsvunnet. Han er limet i laget.

Berg Hansen ble og han imponerte meg mest i 2006. På keeperplasen er vi også godt rustet med den nye svensken, tror jeg. Det er heller ikke noen stor sak at Wibe forsvant, og slettes ikke Byfuglien som sikkert er en kjernegutt, men synes han var lagets svake punkt. Dessverre. Dessuten, en venstreback MÅ ikke være venstrebeint.

Summen av en "istandsatt" Pelu og Samuelson (om han er så god som de sier) gjør at tap av Gundersen ikke er noe å bry seg om lenger.

Personlig er jeg glad for trenerskifte også og tror at det vil kunne gi mer fasong over laget.

Vi gleder oss!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]