Jeg vil begynner med å rose den jobben Åge Steen ser ut til å gjøre for Kongsvinger.. En mann med slike ressurser og ambisjoner har vi letet lenge etter..
Spillerkabalen ser så smått ut til å gå opp.. Med Samuelsson, Nilsen, Månsson og Guiomar på plass ser dette lovende ut..Ser ut til at styret bruker pengene fornuftig.. Men Steen uttaler også at jakten ikke stopper der.. En vestreback og en indreløper bør etterhvert komme på plass.. Da er det ikke unaturlig at vi KIL supportere skriker etter Nystuen og Berg Hansen

Tenk for et lag dette kan bli
Får håpe at klubben velger å holde på de "profilene" vi har, selvom man får mindre penger ved salg når kontrakten går ut like rundt hjørnet..
Tenker her på Rønning(har vel kontrakt ut 2007-8 sesongen?) Regner også med at Gunders blir
Men skal jeg refse KIL styret litt, synes jeg det er merkelig at de ikke klarer å holde på en person som Trond Amundsen.. Vet at et tilbud fra Løv-Ham frister enormt.. Men KIL burde gjort en ennå større jobb med å prøve å holde han her.. Men lykke til Trond! detta fortjener du..
Et KIL i toppen
innspill??