KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:02

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Melland?
PostPosted: 13 Dec 2006, 10:59 
Saftblander

Kongsvinger skal være interesserte i Bjørn Erik Melland, som ikke fikk forlenget kontrakten med Aalesund.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5371

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 15:41 
Trener

Tviler vel egentilg på at denne mannen vil komme til Vinger, han avviser det jo ikke, men det skinner jo tydelig igjennom at han ikke har så veldig lyst til å komme. Han er vel i tilegg litt for gammel for KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 16:16 
Reserve

Iogmed at datteren hans på to år har blodkreft, skjønner jeg veldig godt at han prioriterer familiens beste før fotballen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2006, 14:10 
Trener

Berntsen wrote:
Tviler vel egentilg på at denne mannen vil komme til Vinger, han avviser det jo ikke, men det skinner jo tydelig igjennom at han ikke har så veldig lyst til å komme. Han er vel i tilegg litt for gammel for KIL.

Tja, han er yngre enn Lindau... Og så vidt jeg vet en MEGET habil venstreback. Selv om han hadde en tung start på årets sesong, er jo dette forståelig da han mistet mesteparten av sesongoppkjøringen på grunn av datterens kreft.

jeg syns derimot ikke han virker så avvisende. Tolker ham litt mer dithen at han er usikker på hvordan datterens oppfølging kan bli ved flytting til Kongsvinger. Og dette er jo relativt enkelt å berolige ham med. Radiumhospitalet i Oslo er nærmere Kongsvinger enn sykehusene i Trondheim er Ålesund. (Så vidt jeg vet har ikke Åse sykehus noe særlig god kreft-avdeling, så jeg antar at mye av behandlingen må foregå i Trondheim. Riktignok spekulasjoner fra min side, men....).

I tillegg er han utdannet fysioterapeut og arbeider nå på sykehus, så en ekstra-jobb i Kongsvinger bør være kurant å finne. Kan jo bare få en deltidsstilling hos Winnie ;) Sykehuset skal jo spare inn mye penger så der kan det kanskje være vanskelig å få jobb for tiden...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2006, 12:53 
Klubbdirektør

32 er da ingen alder for en godt trent kropp.... Han holder nok fint et høyt nivå minst 3 år til...

Fryktelig trist dette med datteren hans men man har jo gode sykehus på denne siden av landet også...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]