KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Njøsen sin framtid.
PostPosted: 06 Dec 2006, 18:49 

Ja da har det hendt igjen, nå er det "Skyggen" Sønstrudbråten som må ta sin hatt å gå. TRAGISK.. Han får vel tilbud om å jobbe gratis da, mener det er flere som har fått det tilbudet i KIL TOPPFOTBALL. Selv samarbeidet med kil Fotball går jo i dass. Nei tiden til Njøsen er over NÅ.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2006, 19:00 
Forumlegende

Njøsen har hatt en litt for stor tabbekvote, han må virkelig bevise at han duger for å gjennopprette tilliten, om han bryr seg om supporterens tillit da :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2006, 20:23 
Forumlegende

EB wrote:
Har han gjort så mange tabber da??? Bortsett fra Rune kan ikke jeg komme på noen... Skogen er det styret i KIL som har bestemt sammen med Steen og Njøsen! Er ikke Njøsen som ansetter folk alene, ligger vel et styrevedtak bak alt sammen! (Burde ihvertfall det...) Han har fått skuta på rett vei økonomisk og det er ikke bare bare i Kongsvinger. Og det er faktisk helt grunnleggende for å fortsatt drive TOPPFOTBALL over hele landet...

Han har hatt en del klønete utspill i media, hvilken rolle han har hatt i Skogheims avgang og de påståtte samarbeidsproblemene på KIL brakka vet jeg ikke nok om, men med det antallet mennesker som jobber på KIL kontoret har han neppe kun rent mel i den posen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2006, 21:59 
Kaptein

Jeg synes det er historieløst å hogge hode av Njøsen. Vel, jeg skal innrømme at han kanskje ikke er den mest sprudlene personen. Standupkomiker blir han nok aldri. Men det er helt riktig som noen påpeker her, det er under Njøsen sin ledelse KIL har fått orden på økonomien. Hvis jeg ikke husker helt feil, så jobbet han også gratis den første tiden som daglig leder.
Njøsen verken ansetter eller sparker folk, det er det styret og sportslig utvalg som gjør. Selvsagt er det klønete det som skjedde med Sønsterudbråten! Men man sparker ikke folk etter en tabbe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2006, 22:58 
Forumlegende

Spørsmålet er vel heller om Njøsen er rett mann når man nå skal endre kurs og satse stort på opprykk. Njøsen fremste egenskap er vel nøkernhet og det er ikke sikkert dette lar seg kombinere med den økt satsningen som må til for å rykke opp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2006, 23:43 
Kaptein

mikeb wrote:
Spørsmålet er vel heller om Njøsen er rett mann når man nå skal endre kurs og satse stort på opprykk. Njøsen fremste egenskap er vel nøkernhet og det er ikke sikkert dette lar seg kombinere med den økt satsningen som må til for å rykke opp.

Det er jeg helt enig med deg i! Men det blir feil å bruke denne tabben som et påskudd for å bli kvitt Njøsen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 01:36 
Forumlegende

KIL4ever wrote:
Det er jeg helt enig med deg i! Men det blir feil å bruke denne tabben som et påskudd for å bli kvitt Njøsen.

Skal ikke sette igang noen stor svertekampanjeg mot Njøsen siden jeg kun kjenner ham gjennom media, men der har han ikke imponert enda.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 10:12 
Forumlegende

Hva med å knipe igjen kjeften, melde seg inn i KIL Toppfotball, dra på årsmøtet og sørge for at man selv får innflytelse? Da får man faktisk påvirket de tingene man eventuelt er misfornøyd med.

Jeg skulle gjerne sett en syngende-reisende supporter i styret, det er skrikende behov for det. Min oppfordring til alle supportere: Meld dere inn i KIL Toppfotball.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 21:15 
Forumlegende

Godt sagt Karlsen, men å knipe igjen kjeften er vel problemet for noen og enhver av oss......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 21:24 
www.kilsk.com

Fint å dra opp en over 2 måneder gammel tråd.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 22:14 
Forumlegende

Beklager.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 22:18 

Ikke noe å beklage det ivo. enig med du. :D . la saken rulle..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 22:30 
www.kilsk.com

Når dere først skal dra opp en eldre tråd, kan dere svare på trådtema i det minste.
Svar slik som: Enig med deg!, Godt sagt! etc. er bare unødvendig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 22:43 

joeman.. skal nok svare deg jeg. det var jo jeg som startet denne side on MR Njøsen. All ære for det Jens har gjort økonomisk for kil, og det mener jeg. Tiden er vel nå moden for å slippe til noe yngere kreffter i kil. skal kil få bedre og større sponsorer inn må han bort, hvem tør og gå inn med penger inn en klubb som kil når det første du møter er et KONTOR som ser ut som enn dass, hvis du er så heldig å se inn da... det er røykeforbud i kil allianse sine lokaler.. men det gjelder nok ikke her Njøsen... må nok bare si deg det joeman at denne mann må vekk for at kil skal ta et steg videre. Kjenner til flere som har tatt steget ut igen ja.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 23:08 
Klubbdirektør

Njøsen skal vel ikke ha skylda for at kontoret ser ut som en dass. Den må du rette mot Kommunen. Hvem er det som har fått Kil på rett kjøl igjen??? Njøsen. Sponsorene sputter ikke inn penger før Kil har en langsiktig plan og kommunen sleger eller godkjenner den. Så enkelt er det.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]