Raggen wrote:
Faen.....hadde håpet på litt motstand, Byfuglien liksom.....vår høyrekant kommer til å storkose seg, Pelu håper jeg

Hehe, jeg har vel egentlig ikke, med unntak av matchen i Hønefoss i fjor(Hvis han spilte da) sett han spille, så skal vel ikke bedømme han for mye. Men alle vet jo at Hønefoss kun består av kvalitet, så han er nok det han og(Obs! Ironifaktor...).
Men blir koselig å skulle møte dere på La Manga, siden vi jo ikke møtes før langt utpå sommeren i serien!
Jada-jada wrote:
Jeg skjønner ikke helt valget til Byfuglien da det skjer så mye positivt rundt laget vårt... Tok han et for raskt valg tro?
Han tjener bedre, og kan være heltidsspiller i Hønefoss. Og uten å skulle provosere, i øyeblikket er vel Hønefoss regnet som et bedre lag enn Kongsvinger, og er et lag med klare ambisjoner om opprykk. I tillegg skal det jo sies at han er så godt som garantert plass hos oss og, da han er av av to backer i stallen...
Men siden tråden handlet om La Manga, kan jo og nevne dette for dere:
Norwegian har rute til Murcia, som visstnok skal ligge under en halvtimes kjøring fra La Manga. Velger man å dra 10.mars, med hjemreise 17.mars, er prisen i dag på 2159 kr!