KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 13 Nov 2006, 19:08 
Trener

Håper ikke dette er tilfelle, men det er ikke til å legge skjul på at Skogen hadde sine favoritter i laget. kan hende han hvisker Erlandsen noen navn i øret, f.eks Gundersen, Stormoen, Berg Hansen, Lindau, e.l... Håper jo selvsagt ikke dette blir tilfelle, men det er et marked der ute som man må forholde seg til og KIL har ikke mulighet til å takke nei til så mange bud..

Profile  

PostPosted: 13 Nov 2006, 19:19 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Håper ikke dette er tilfelle, men det er ikke til å legge skjul på at Skogen hadde sine favoritter i laget. kan hende han hvisker Erlandsen noen navn i øret, f.eks Gundersen, Stormoen, Berg Hansen, Lindau, e.l... Håper jo selvsagt ikke dette blir tilfelle, men det er et marked der ute som man må forholde seg til og KIL har ikke mulighet til å takke nei til så mange bud..

tvilsomt om det er så mange kil spillere som vil til Kamma

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 19:21 
Trener

Følelser blir fort borte når det kommer mange penger på bordet.. Tviler vel på om Fremming stikker dit, men mange andre ville nok vurdert det om de fikk et godt tilbud..

Håper jeg tar feil!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 19:24 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Følelser blir fort borte når det kommer mange penger på bordet.. Tviler vel på om Fremming stikker dit, men mange andre ville nok vurdert det om de fikk et godt tilbud..

Håper jeg tar feil!

tror ikke kamma har så mye penger å rutte med, de satser tødt, men se på Bodø Glimt de gikk nesten konkurs ved nedrykket til adecco

tror det er viktig at klubber som rykker ned organiserer seg i forhold til at de nå faktisk spiller i adecco og ikke tror de lever i sus og dus fortsatt, taper kamma et par kamper i innledningen neste år tar det ikke lang tid før tilskuertallene daler og folk på elverum, eidsvoll og andre steder som ligger nær både Hamar og KIL begynner å snuse på Gjemselund som favoritt arena igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 19:27 
Grævling

Ser vel ikke ut til at de mister så mange spillere fra årets stall, og da har de vel ikke behov for å ribbe oss for spillere. Må vel bare erkjenne at de blir tøffe i neste års serie...får bare håpe at "kulturkræsjen" mellom Skogheim og Erlandsen fører til at de bryter totalt sammen i løpet av sesongen......i tillegg blir vel Birkeland stående å brøle et eller annet sted på tribuna...dette bare MÅ bli skandale ;-)

......Erlandsen får fyken i starten av oktober neste år tipper jeg, Skogheim tar over ansvaret.....men da er det for sent.....KIL og Glimt rykker opp i 2007, med Molde på kvalifisering 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 19:31 
Trener

Det er vel sagt at de skal ha 32 mill i budsjett neste sesong.. Godset hadde 30 mill i år og de gikk jo rett opp med mange spillerkjøp.. Desverre blitt slik at man må ha store budsjetter i Adecco også..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:00 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Det er vel sagt at de skal ha 32 mill i budsjett neste sesong.. Godset hadde 30 mill i år og de gikk jo rett opp med mange spillerkjøp.. Desverre blitt slik at man må ha store budsjetter i Adecco også..

hvem er det som skal sprute penger inn i Kamma da?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:08 
Trener

De sponsorene som var med i år ville være m videre neste år også.. eneste de taper penger på er tv-avtalen. Der mister de ca 10 mill.. Var visst fordi Haakonsen fortsatte at sponsorene ble med videre også..

Men hvor mye av de 32 mill som er tilgjengelige for kjøp er uvisst..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:18 
Forumlegende

Sigurd wrote:
De sponsorene som var med i år ville være m videre neste år også.. eneste de taper penger på er tv-avtalen. Der mister de ca 10 mill.. Var visst fordi Haakonsen fortsatte at sponsorene ble med videre også..

Men hvor mye av de 32 mill som er tilgjengelige for kjøp er uvisst..

hvis HamKam kan klare å dra inn 32 mill i sponsorkroner i adeccoligaen så får Svein Olav Lund slenge seg rundt å la de få kamp til døra om noen av de pengene. Det er vel mange av de samme sponsorene som KIL får knapper og glansbilder av bl.a Sparebanken Hedemark
Tror ikke helt på de tallene der før jeg ser HamKams årsregnsakp for neste år

Profile  

PostPosted: 13 Nov 2006, 20:25 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Sigurd wrote:

tvilsomt om det er så mange kil spillere som vil til Kamma

Håper skogen har såpass hjerte at han ikke strør salt i sårene til KIL-supportere ved å ribbe oss for gode spillere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:40 
Trener

Håper det jeg også.. Må bare være klare over markedet og at vi har attraktive spillere(?)... Det er både positivt og negativt m det..

Mer om KAMMA-sponsorene: http://www.hamar-arbeiderblad.no/artikk ... D=HAM-KAM-

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:46 
Reserve

han KAN JO IKKE gjøre det.... Hvertfall ikke om ingen av spillerne på KIL spesielt ber om det... Som de forhåpentligvis heller ikke gjør :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:47 
Klubbdirektør

At vi har attraktive spillere er aldri noe minus, men at Skogheim vil ødelegge heltestatusen han har i Kongsvinger med å ribbe oss for de beste, tviler jeg på.

Høres sikkert litt rart ut, men jeg håper overganger mellom skamma og KIL blir mindre vanlig i fremtiden, slik at flere i den yngre garde av supportere får muligheten til å oppleve noe av det rivaleriet som var mellom klubbene før i tiden! De få spillerne som velger å krype til fienden må automatisk bli hatobjekter hos alle med hjertet i KIL! ;) (Legg merke til blinkeøyet etter den setningen, slik at ikke også denne diskusjonen går over til noe helt annet fordi noen føler seg støtt! Blinkeøyet er der ikke fordi jeg ikke mener det jeg sier, men fordi jeg sier det med glimt i øyet)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 21:16 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Håper det jeg også.. Må bare være klare over markedet og at vi har attraktive spillere(?)... Det er både positivt og negativt m det..

Mer om KAMMA-sponsorene: http://www.hamar-arbeiderblad.no/artikk ... D=HAM-KAM-

synd at HamKam har mer proffe folk til å dra sponsorkroner enn det KIL har for både Sparebanken Hedemark og Eidsiva Energi er jo også KIL sponsorer?
(Men for alt jeg vet kan det jo hende at KIL også har 5 mill i sponsorinntekter)
Kamma kommer ihvertfall på å gå på en skikkelig økonomisk smell om de ikke rykker opp på første forsøk så la oss sørge for å ihvertfall rane de for 6 poeng neste sessong

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 22:04 
Kaptein

Skal ikke se bortfra at Ham Kam snapper Berg Hansen foran nesa på oss, og Stormoen føler vel kanskje for bevege på seg etterhvert...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]