Forventningene før neste sesong skal jeg komme med 1 uke før seriestart........det avhenger vel av hva vi får inn av folk.
Pr. dags dato inneholder stallen 0 keepere...det blir ikke lett uten keeper i mål
Vi har mistet venstrebacken som har vært fast de siste årene, i tillegg blir trolig Wibe borte, dessverre.
På midtbana håper jeg alle fortsetter, dvs at vi får med Ørjan videre....også Skjærvold kan slå til i fremtiden.
På topp mangler vi pr dags dato en masse flankespillere. Pelu er usikker, Olausson er....tja...noen som vet hva det blir til?.....og hva skjer med Pat?
Gundersen fungerer både som flanke og som spiss, og her kan vi jo håpe fremgangen fortsetter.......
Ja.....det var noen av gutta, og noen vil kanskje prøve å hente noen av dem! Rønning, Ørjan, Pelu og Gundersen er i hvert fall gutter som andre klubber sikkert vil snuse på. Stormoen og Ryen håper jeg nå har "grodd-fast" på Vinger
Så......skal jeg nå ta utgangspunkt i hvordan situasjonen faktisk ser ut, så må jeg dessverre tippe nedrykk....hvem faen skal stå i mål? Arnfinn Engerbakk?
Men.......skal jeg så tro blindt på det som kommer fra Åge Steen, så skal jo alt bli bedre, bedre spillere skal hentes......så ja......da blir det vel å kjempe i toppen da?
...time will show