KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
PostPosted: 08 Nov 2006, 12:28 
Klubbdirektør

http://www.oa.no/lokal_sport/article2398150.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 12:39 
Kaptein

Ja, heller dit enn til Hamar...

Men med Opjordsmoen som sportssjef... Hmmm, litt skeptisk til hele han derre Opjordsmoen typen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 13:10 
Trener

Det ligger vel åpent for at han havner i Skamma nå, ettersom Grodås fikk sparken i Skamma i dag..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 13:26 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Det ligger vel åpent for at han havner i Skamma nå, ettersom Grodås fikk sparken i Skamma i dag..

Virker som om de har fått ut fingern etter at de leste om Raufoss i avisen ja. Syns Skogheim bør velge Raufoss fremfor Ham Kam, så slipper han å komme tilbake til Gjemselund sammen med hatobjekt nr.1 her inne ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 13:42 
Klubbdirektør

Legger inn en tekst som kom på NTB-melding for noen minutter siden:

Skogheim: - Jeg er kandidat
Publisert: 08.11.2006 12:36
Oslo (NTB): Vegard Skogheim har ikke hørt noe fra gamleklubben HamKam, men regner seg som kandidat til den ledige trenerjobben etter Frode Grodås.
- Jeg kan ikke juble eller gråte for jeg har ikke hørt noe fra HamKam ennå, men jeg regner meg jo som en kandidat. De trenger ikke se så langt etter en trener når jeg bor rett borti gata, sa Skogheim til NTB.
Skogheim avsluttet etter serieslutt sin trenergjerning i Kongsvinger. (©NTB)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 13:48 
Forumlegende

Neil Lennon wrote:
Legger inn en tekst som kom på NTB-melding for noen minutter siden:

Skogheim: - Jeg er kandidat
Publisert: 08.11.2006 12:36
Oslo (NTB): Vegard Skogheim har ikke hørt noe fra gamleklubben HamKam, men regner seg som kandidat til den ledige trenerjobben etter Frode Grodås.
- Jeg kan ikke juble eller gråte for jeg har ikke hørt noe fra HamKam ennå, men jeg regner meg jo som en kandidat. De trenger ikke se så langt etter en trener når jeg bor rett borti gata, sa Skogheim til NTB.
Skogheim avsluttet etter serieslutt sin trenergjerning i Kongsvinger. (©NTB)

Mer tydelig jobbsøknad er det vel vanskelig å få til :)

La Frode Birkeland trene Ham Kam så havner de forhåpentligvis under KIL på tabellen neste år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 14:07 
Trener

Jeg hørte akkurat et intervju med Vegard på nrk hedmark, han bekreftet at han ikke hadde hørt noe fra Ham-Kam, og han sa han skulle bestemme seg i løpet av dagen i dag hvem han skulle trene neste år. Og da er det vel lite som tyder på at det blir Ham-Kam. De burde vel ha hatt noen samtaler før han eventuelt blir trener for dem. :?:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 14:37 
Spiller

Hadde vært så jævlig bra om skogen IKKE tar over kamma! Iallefall for oss KIL suportera :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 15:05 
Klubbdirektør

Sitter han på benken til Skamma når han kommer til Gjemselund neste år får han i alle fall ingen applaus fra meg. Vet det høres brutalt ut, men jeg tviler på at jeg klarer å få meg selv til å applaudere noe som har med kamma å gjøre. Stikker i hjertet når jeg ser for meg en jublende Skogheim etter et kammamål... Men hvis han har sagt han skal bestemme seg i løpet av dagen og ikke har fått noe tilbud fra ham-kam bør det jo være grunnlag for optimisme!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 15:15 
Klubbdirektør

Er ikke Skogen på Kypros?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 15:22 
Klubbdirektør

aya napa har jeg også lest et sted! Ute å reiser er han vel i alle fall! :)

Tipper dessverre at skamma kommer på banen i løpet av dagen. Supporterne ønsker han, media presser på og skogheim selv sleiker jo styreformannen i ræva hver gang han gir en kommentar til media om trenerspørsmålet...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 15:34 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Sitter han på benken til Skamma når han kommer til Gjemselund neste år får han i alle fall ingen applaus fra meg. Vet det høres brutalt ut, men jeg tviler på at jeg klarer å få meg selv til å applaudere noe som har med kamma å gjøre. Stikker i hjertet når jeg ser for meg en jublende Skogheim etter et kammamål... Men hvis han har sagt han skal bestemme seg i løpet av dagen og ikke har fått noe tilbud fra ham-kam bør det jo være grunnlag for optimisme!

Skogheim får i hvertfall applaus fra meg til og med om han skulle overta Lillestrøm. Litt mer tvilsom til om jeg hadde klappa dersom han kom som United trener, men hadde nok det. ;) Applausen og støtten til Skogheim (og andre som kommer tilbake til Gjemselund av ex-kilere) er jo til ham som person og det han oppnådde for KIL, ikke som representant for hans nye klubb.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 16:10 
Grævling

Ikke greit......skulle Skogheim ende opp med å ta over Raufoss så må vel snart Skamma-fansen begynne å lure på hva som skjer!

De hater jo Rufoss som pesten der oppe på flatbygda...... dvs, i hvert fall de som har vært med lenge nok til å huske hvordan der var for noen år siden, men det er kanskje ikke så mange igjen av dem?.....eller....neste år så er det vel kanskje nettopp bare disse som igjen vil vise seg på Briskeby!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 17:09 
Reserve

Hørte jeg ikke helt feil på P4-nyhetene nå, forventer Frode Birkeland å bli betraktet til stillingen som Kamma-trener. Da slår man to fluer i et smekk, mener nå jeg.

Skogheim til Raufoss eller noe annet, Birken til HamKam!!! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 17:13 
Klubbdirektør

Birkeland som ny hamskam trener ville vært genialt.. :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]