KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:10

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Morten Sand
PostPosted: 02 Nov 2006, 09:16 
Kaptein

Jeg synes vi skal komme med en uforbeholden unnskyldning i forhold til drittkommentarene mot Morten Sand. Han hadde en dritbra kommentar i går, og der tilbakeviser han mye av kritikken som er kommet på forumsidene. Fyren skriver at han er vokst opp på Kongsvinger. Og best av alt: Han håper Skamma rykker ned - og det skal han feire med sjampis!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 14:13 
Grævling

Nå fatter og begriper jeg ikke at folk lar seg bli provosert av ting som blir skrevet på allverdens forum på internett, men....nå har han i hvert fall fått forklart sitt syn på diverse ting.....og det er vel greit nok!!

Ang. dette opplegget i Tromsø så er dette noe jeg tydelig ikke har fått med meg noe om....selv om jeg var tilstede på kampen, men.....nå var han da uansett ikke tilstede.

Skulle søndagen medføre at Skamma rykker ned så skal jeg skåle med sprudlevann både med han, kona hans, bikja og alle andre som vil være med ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 15:15 
Klubbdirektør

Ganske bra skrevet av han, selv om jeg kunne tenke meg at han også tok et generaloppgjør med Kua fra Grue (kua uten hår). Melder meg på i skålinga jeg og.

Har heller ikke fått med meg debatten om han var i Tromsø. Men som en av de mest edrue som var der, kan jeg bekrefte at Morten Sand ikke var til stede.

Blir det kvalikk på skamma regner jeg med at det er interesse for å sette opp buss til flatbygda ved Mjøsa, slik at vi kan heie frem Bryne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 15:39 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Vet hvertfall om en som skal dit å heie frem Bryne. Garantert. :wink: :wink: :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 16:23 
Reserve

Uforbeholden unnskyldning? At han nå skriver at han holder med Kil har da lite å si for alle de negative artiklene om Kil han har presentert i året som har gått. I tillegg poengterer han flere ganger i forsvarstalen sin at HamKam er storebror i Hedmark, hvor mange skikkelige Kil-supportere kommer med sånt?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 16:32 
Klubbdirektør

Åkei, greit.. Jeg har såppas baller og skal stå frem at jeg har vært med å starta denne "forferdelige drittslengigen" til Morten Sand.. mulig han ikke var i TUIL, dog edru som jeg var, men er enig i det Mcaroni skriver her..

Nå har jeg ikke lest denne artikkelen og det skal jeg gjøre, men som McAroni skriver, det er opp igjennom årenes artikkler som jeg har reagert på..

Men, som sagt, skal lese artikkelen.. helt sikkert bra.. journalister er bedre enn meg til å formulere seg..

Å kalle det drittslenging synes jeg er å ta i, men fotball er følelser og når journalister i vår EGEN avis kommer med hamar ditt hamar datt pjatt ja da reageres det og det mener jeg det skal gjøres..
Det er sunt bondevett det!

DOG..hørt om å pisse i buksa når man fryser?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 18:44 
Reserve

Nå er det jo engang sånn at journalisters rolle er å være kritiske og granskende og da er det vel egentlig ikke så rart hvis Morten Sand tar på seg kritiske briller og beretter om det. Det må være seg mot spillere, trenere eller supportere. Selv om han er Kil supporter er det jobben hans å ikke være bare hvit i forhold til Kil. Dessuten har vel alle vi her inne vært kritiske til Kil også.
Dessuten McAroni: selv om jeg er ekte Kil supporter og hater Sklamma like mye som alle andre her inne er det jo bare å lese tabellen å se at per dags dato er vi lillebror i Hedmark. Det er ikke så rart Sand sier det. Det gjelder både spillere, lønninger, publikum, og målt i rene resultater. Ikke tradisjonelt men per i dag, ja da er vi lillebror. Det svir å si det men det er fakta. Men det varer ikke lenge, Skamma rykker nok ned til helga.
Må si at jeg uttaler meg på litt tynt grunnlag ettersom jeg ikke har lest Sands "forsvar"

Last edited by Mobro on 02 Nov 2006, 18:49, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 18:44 
Klubbdirektør

Ja.. da har jeg lest artikkelen.. bra artikkel det.. men synes det er merkelig å reagere på det som har blitt skrevet her.

Når man er journalist så har man enormt med makt og har man skaffet seg en jobb som med sitt arbeid kan irritere, såre og glede andre..da må man tåle kritikk, berettiget eller ikke. Ihvertfall når det har med fotball å gjøre.

Hvis man er født eller oppvokst eller begge deler for den sak skyld i Kongsvinger, noe Sand er, vell da bør du også være klar over at folk i denna byen hater lag som HamKam, VIF og LSK.. nå viser det seg at Sand vil ha Skamma ned i 1.divisjon.. og det gleder meg.. da har mannen følelser for KIL og jeg beklager at jeg har skrevet ting i sinne og frustrasjon.. men hvorfor ble, noe jeg antyder , 99% overrasket over at du faktisk var KIL supporter.. det ble jeg nemlig. Så, spørsmålet er om jeg har lese og skrivevansker, eller om ditt arbeid i avisa, som har med denna byen og omgn å gjøre, har hatt en litt merkelig syn på lillebroren til hamarkameratene. For vi er vell lillebror i Hedmark Morten Sand?...all historie tilsier vell det?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 19:13 
Klubbdirektør

Greit at han stiller kritiske spørsmål med hva som skjer i klubben..

meen.. hvis det er jobben hans å være kritisk til tider (noe som er sant) vell..så må du ,som nevnt, tåle kritikk... at han nevner det med fingeren i avisa.. hallo.. det var jo ikke Sand vi diskurterte der og da.. men men.. folk kan misforstå.. Sand misforstod oss der og garantert har jeg misforstått det Sand har skrevet.. man kan ikke forstå seg på alt heller ;)

men, som journalist kan du skrive i avisa, som KIL supporter kan du skrive på ei debattside som kun supportere har interesse av å lese.. det er jo en liten forskjell det der.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 19:19 
Klubbdirektør

Hvilken artikkel er det snakk om? Har ikke fått med meg denne greia her jeg.. Et lite referat fra noen? Og link til saken venligst...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 19:27 
Klubbdirektør

Papirutgaven..

uansett.. jeg stemmer for å legge ballen dæv..

Gjort er gjort..spist er spist..

finnes smartere ting å gjøre enn at sportsjournalister for egen lokal avis og supportere "krangler"..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 19:41 
Klubbdirektør

Hva har blitt sagt og skrevet!? Ekstremt nysgjerrig...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2006, 19:48 
Klubbdirektør

Morten Sand som bare har slått litt tilbake...

hovedpoenget er at han har sagt at han er KIL supporter og at han vil ha kamma ned samt at han ikke er så fornøyd med å bli "hengt" ut her inne..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2006, 10:20 
Klubbdirektør

Har du ikke den liggende kan du sende en mail til meg så får du den på PDF.

Profile  

Post subject: Re: Morten Sand
PostPosted: 05 Nov 2006, 23:34 
Klubbdirektør

KIL4ever wrote:
Og best av alt: Han håper Skamma rykker ned - og det skal han feire med sjampis!

Jeg håper det smakte godt med Champagne ikveld Morten Sand! :twisted:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]