solstråla wrote:
Nå som Manglerud Star rykker ned, er det mange av spillerne som går, deriblant de to toppscorerne Midtsian og Sørum.. De går begge til Godset! Hvorfor har ikke KIL vært på der før? Jeg veit at KIL ikke har stort å stille opp med mot Godset, men kanskje de kunne vist at de forsøker?
Midtsian vet jeg ikke noe om. Men når det gjelder Sørum så har han vært utleid fra GODSET til MS oslo denne sesongen (mulig det bare var fra i sommer?), og det skal visstnok være en låneavtale som strekker seg ut denne sesongen. Dermed er det vel ingen bombe at han vender tilbake dit?
Når det er sagt, så skal det visstnok ikke være klart om Sørum spiller for Godset neste sesong. Han og Godset skal ha en samtale etter sesongen, så skulle vel tro at KIL har mulighet til å hente han.. Hvis de skulle finne det interessant..
Det virker som for min del at du tror at det ikke jobbes med nye spillere til neste sesong? For alt vi vet er det mulig at KIL har hatt disse personene du nevner i kikkerten i flere uker.
En annen ting.. Hvem mener du med:
solstråla wrote:
Begynner å bli litt frustrert med tanke på at stallen kan se en del tommere ut for oss neste sesong :s
Det eneste som er 100% sikkert er vel at Byfuglien forsvinner og etter alle solemerker Wibe-Lund, det vil med andre ord si at KIL først og fremst bør sjekke markedet for forsvarsspillere.