KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:00

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: toppscorer nybergsund
PostPosted: 09 Oct 2006, 22:00 
Spiller

http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dl ... 1020/SPORT

toppscorer som ikke har kontrakt etter sesongen......
kan dette være en spiller for KIL????
22 mål på 24 kamper!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2006, 22:11 
Klubbdirektør

Står vel noe i den artikkelen om at han skal prøvespille for et par førstedivisjonsklubber etter sesongen. Kanskje Steen lurer han med seg hit til Kongsvinger?

Uansett vet jeg for lite om denne spilleren, men vi har tidligere sett at det er vanskelig for en spiller som bøtter inn mål i 2.div og gjøre det samme i 1.div... :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2006, 22:22 
Klubbdirektør

Jeg så på Nybergsund - Ull/Kisa her den helgen det var KIL-B/G. Har jo hørt mye godsnakk om Bredvold og Samuelsson og de imponerte meg kraftig, iallefall i 1omg, for det vart så kaldt at jeg stakk etterhvert i andre :lol:

Samuelsson virker som en perfekt alenespiss. Jeg så aldri at han sto stille, duellsterk, går på mange løp og jager ballen. 22 mål står det også respekt av. Da vi rykket opp ble Olausson vår toppscorer med 10 mål. 22 er 120% mer. Så det at han putter 22 i andre divisjon, det vil jeg si er en god prestajson og han burde ikke avskrives.

Bredvold hadde jeg også hørt godord om. Dette var en meget typisk kantspiller som jeg trur hadde passet perfekt inn i Skogens 4-3-3 formasjon. Scoret forresten også ett vakkert mål i kampen jeg så. Stor fart, gode innlegg, en liten entertainer, som jeg trur hadde vært fin å ha på Gjemselund. I rødt vel og merke.

Er Samuelsson kontraktsløs etter sesongen ville det være en skam om KIL ikke en gang snuste på ham.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2006, 23:00 
Saftblander

Leser statistikk. Samuelson har scoret mange mål inkludert en rekke straffemål. På toppen av lista i avd. 4 med rene spillemål ligger K.R. Strand.

Ser på lista at Foday og Kim har scoret 33 mål til sammen i årets 2.divisjon. Meget bra av begge to.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 09:48 
Forumlegende

Regner med at Åge Steen kjenner Nybergsund spillerne godt nok til å vite om noen av de er gode nok for KIL og 1. div spill.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 15:33 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Regner med at Åge Steen kjenner Nybergsund spillerne godt nok til å vite om noen av de er gode nok for KIL og 1. div spill.
Spørs hvordan han er når han ikke spiller sammen med Bredvold. Bredvold har putta på 16 mål og 10assist. Hadde hvert kjempe bra å fått hit begge to.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2006, 20:10 
Klubbdirektør

Samuelson scoret nok engang i helga! Og det var ikke på en straffe :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2006, 01:26 
Saftblander

Hvis kil skal skaffe seg en spiss som scorer og som kan passe inn i kil systemet, så bør de snuse på Thomas Sørum. Utleid fra Godset til M/S i år. Får nok ikke spille i hardt satsende godset neste år, og M/S går mot 2div.

Har spilt mot han selv og han er en krutt sterk spiller og et konstant uromoment.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2006, 01:29 
Klubbdirektør

Jess.. enig med deg Bloggen!! Det er en spiller som er meget god.. Og jeg er litt nysgjerrig på Kleppe på Pors også.. ikke dårlig han heller..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2006, 15:16 
Klubbdirektør

Her er noen spillere som Kil kan forhandle med Helge Haugen(Brann) - fjerdevalg sentralt
Henning Hauger(Stabæk) - sliter med å få spilletid
Kasey Wehrman(Lillestrøm) - sliter pga regler for utenlandske spillere
Tommy Svindal Larsen(Odd) - tydelig misfornøyd for tiden i Skien
Joakim Austnes(Aalesund) - Slått gjennom i år til tross for varierende spilletid, kan fort være aktuelt å prøve seg i en større klub enten Aafk ender i tippeligaen eller adeccoligaen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2006, 15:24 
Forumlegende

Janko wrote:
Her er noen spillere som Kil kan forhandle med Helge Haugen(Brann) - fjerdevalg sentralt
Henning Hauger(Stabæk) - sliter med å få spilletid
Kasey Wehrman(Lillestrøm) - sliter pga regler for utenlandske spillere
Tommy Svindal Larsen(Odd) - tydelig misfornøyd for tiden i Skien
Joakim Austnes(Aalesund) - Slått gjennom i år til tross for varierende spilletid, kan fort være aktuelt å prøve seg i en større klub enten Aafk ender i tippeligaen eller adeccoligaen

Stabæk slipper neppe Henning Hauger, har er et talent de sikkert ønsker å satse mer på fremover. Kjemper jo med bl.a Nystuen om å spille, så da er det nok større sjans for at Stabæk slipper Nystuen enn Hauger. En utlånsavtale hadde kanskje vært mulig?

Kasey Wehrman tror jeg ikke vil til en klubb som KIL, er nok en type som drømmer om større lag og større ligaer. Ikke vil jeg ha LSK spillere til KIL heller ;)

Svindal Larsen forlater ikke Odd til fordel for KIL, om han trapper ned så går han vel til Pors. Men han er jo fortsatt med i landslagsdiskusjonen og kommer nok til å spille på øverste nivå noen sessonger til.

Kjenner ikke nok til de andre spillerne, Austnes er vel spiss og der trenger jo vi folk så er han god nok og er villig til å flytte på seg, så hvorfor ikke? Hyggelig at du definerer KIL som en større klubb enn Aalesund ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2006, 15:29 
Klubbdirektør

Joakim Austnes har laga 7 mål på de få omgangene han har spilt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2006, 15:32 
Klubbdirektør

Her er noen til som ikke har spilt så mye i år Reginiussen (Tromsø, stopper)
Bernier (Tromsø, midtbane)
Rindarøy (Molde, back)
Brene (FFK, midtbane)
Elyonussi (FFK, ving/spiss)
Tønsberg har 15 spillere uten kontrakt. Noen å se på der vel pluss Terje Tangen og Halvord Lien fra Moss ikke for ny kontrakt. Disse er v.back og v.ving

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2006, 15:57 
Saftblander

[quote="Janko"]Her er noen til som ikke har spilt så mye i år Reginiussen (Tromsø, stopper)
Bernier (Tromsø, midtbane)
Rindarøy (Molde, back)
Brene (FFK, midtbane)
Elyonussi (FFK, ving/spiss)
Tønsberg har 15 spillere uten kontrakt. Noen å se på der vel pluss Terje Tangen og Halvord Lien fra Moss ikke for ny kontrakt. Disse er v.back og v.ving[/quote]

herregud. Hva med å være litt seriøs. Eneste kil kan hente av de du nevner er noen av tønsberg spillerne og mosse spillerne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2006, 16:09 
Klubbdirektør

Er seriøs jeg. hvorfor kan ikke kil hente de andre spillerne da? Koster ingen ting å spørre. Er vel bedre å betale lønn til 4 gode en 8 dårlige. Hvis dem skal satse så er det vel bare å begynne nå. Det har dem jo sagt selv i kil.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]