KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 118 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject: Hvem blir ny trener?
PostPosted: 05 Oct 2006, 00:14 
Grævling

.....og hvem vil vi ha?

http://www.glomdalen.no/sport/article2331455.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 01:44 
Materialforvalter

Tror Ivar Morten Normark eller Knut tørum hadde vært noe for kongsvinger.
Tror nok sistnevte er vanskelig og få hit men men er lov og håpe

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 05:26 
Klubbdirektør

Ivar Morten Normark? Kødder du?

Så også at det gikk rykter om ei eller anna Janne? Hvis vi nå plutselig skal være forsøkskaniner på kvinnelig trener i en mannesport så er jeg faen ikke sikker på at jeg overlever... Skal vi ha inn damer i klubben så får de sette å¨seg skjørt og sløyfer og være duskedamer...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 07:28 
Klubbdirektør

Denne Janne du sikter til er Janne Jansson i Team Strømmen. Dametrener, men ikke dame selv :wink:
Om han er rett mann for KIL vet ikke jeg.

Normark vil jeg ikke ha. Hva har han å vise til ? Stor i kjeften, men ikke mye annet. Opprykk med AaFK er ikke noe stor prestasjon med de ressursene de har.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 07:53 
Forumlegende

Normark er en vits som trener. Derimot kunne han vært strålende i en markedsføringsstilling i klubben.

Vi har jo lykkes med tidligere dametrenere før. Brogeland og Knutsen var vel dametrenere før dem kom til KIL?

Lurer på om gamlefar Eggen har vært på tråden til Steen. Det hadde vært noe å fått han! Han er mitt hovedønske med Arne Erlandsen på 2. plass. Erlandsen fordi han er kjent for god disiplin og kan utvikle miljøet rundt seg ved å stille krav. Og resultater har han både i IFK og LSK

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 10:06 
Klubbdirektør

Huff.. Dere lever nok i en drømmeverden.. Blir nok Trond Amundsen.. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 11:10 
Forumlegende

Jeg kunne tenke meg en med fortid som spiller i KIL som kjenner klubben og vet hva vi står for. Noen som vet hvor mange tidligere KIL spillere som er D-trenere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 13:48 
Klubbdirektør

Nå har det seg sånn at siden Skogheim gir seg og som nevnt tidligere, at det blir som å hoppe etter wirkola.. ja da er vi nødt til å ansette en Ahonen type.. kvitter vi oss med en god trener må vi ansette en bedre trener..

Da er jeg rimelig sikker på at vi må ansette en trener med kunnskaper som Eggen, Erlandsen, Drillo osv osv..men har vi noen økonomsk mulighet til det? faen som styret har bæsja på leggen...

Det jeg frykter er at vi satser på en Skogheim type.. faktisk.. jeg banner litt i kirka nå, men det jeg frykter er at vi skaffer oss en ny trener, en ung og lovende med NULL erfaring som trener.. vi satset så å si alt på Skogheim og vi vant alt.. hva skjer hvis samme senario skulle skje bare at nå tapte vi alt? Har en ung uerfaren trener like stor sjanse til å snu den dårlige trenden som en eldre erfaren trener?..

Nei mener jeg.. folk er sikkert uenge.. og bra er det.. for jeg går rundt og er nervøs for at førsesiden skal bli prydet av en smilende bergenser med sterke bånd til Hamar..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 13:52 
Klubbdirektør

Quote:
for jeg går rundt og er nervøs for at førsesiden skal bli prydet av en smilende bergenser med sterke bånd til Hamar..

Det tror jeg nesten ikke styret hadde turt en gang. Skulle det skje, så kan jeg love at det blir haraball!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 13:58 
Klubbdirektør

Mitt tips er Rolf Teigen i Groruddalen. Han er usikker på sin egen framtid i klubben. Er han i dialog med KIL tro ?
http://www.groruddalen.no/usikkert-om-teigen-blir.366269-19209.html

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 14:43 
Trener

Karlsen wrote:
Normark er en vits som trener. Derimot kunne han vært strålende i en markedsføringsstilling i klubben.

Vi har jo lykkes med tidligere dametrenere før. Brogeland og Knutsen var vel dametrenere før dem kom til KIL?

Lurer på om gamlefar Eggen har vært på tråden til Steen. Det hadde vært noe å fått han! Han er mitt hovedønske med Arne Erlandsen på 2. plass. Erlandsen fordi han er kjent for god disiplin og kan utvikle miljøet rundt seg ved å stille krav. Og resultater har han både i IFK og LSK

Erlandsen er vel uaktuell siden styret ville ha en 4-3-3 trener!! Erlandsen sverger til 4-4-2, noe jeg er mest begeistret for selv.. (men d er en annen diskusjon)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 16:18 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Karlsen wrote:

Erlandsen er vel uaktuell siden styret ville ha en 4-3-3 trener!! Erlandsen sverger til 4-4-2, noe jeg er mest begeistret for selv.. (men d er en annen diskusjon)

Joda, spillestilsdebatten er en annen diskusjon. Men skulle man gå glipp av en kanontrener fordi han sverger til 4-4-2 er det jaggu meg noen som har et stort problem!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 16:26 
Forumlegende

Karlsen wrote:

Joda, spillestilsdebatten er en annen diskusjon. Men skulle man gå glipp av en kanontrener fordi han sverger til 4-4-2 er det jaggu meg noen som har et stort problem!!

Nå er det vel drøyt å kalle Erlandsen en kanontrener?

Vil ikke ha noen gammle kanarifugler til å erstatte Skogen :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 16:52 
Reserve

Rød Jævel wrote:

Så også at det gikk rykter om ei eller anna Janne? Hvis vi nå plutselig skal være forsøkskaniner på kvinnelig trener i en mannesport så er jeg faen ikke sikker på at jeg overlever... Skal vi ha inn damer i klubben så får de sette å¨seg skjørt og sløyfer og være duskedamer...

Du burde passe munnen din! Tror en kvinnelig trener kunne gjort en minst like bra jobb som en mannlig trener! Og duskedame kan du være, så trener jeg klubben imens ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 17:22 
Forumlegende

solstråla wrote:
Rød Jævel wrote:

Du burde passe munnen din! Tror en kvinnelig trener kunne gjort en minst like bra jobb som en mannlig trener! Og duskedame kan du være, så trener jeg klubben imens ;)

Som nevnt tidligere så er ikke denne Janne dame heller, men Eli Landsem er vel et bra alternativ ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 118 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]