KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 00:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: KIL - Bodø/Glimt
PostPosted: 28 Sep 2006, 18:22 
Klubbdirektør

Bare noen dager igjen folkens til folkefest (første TUFTE også Glimt)

Etter mye frustrasjon og irritasjon denne uken, er det på tide å se fram mot kamp! :wink:

Profile  

Post subject: Lag
PostPosted: 30 Sep 2006, 16:02 
Saftblander

Utrolig at Odden får spille en viktig kamp som dette. Har spilt 1 kamp tidligere i år på a-laget. Han holder ikke til dette nivået...

Hvorfor i svarteste skal Skogheim bruke han nå? Hva med Kamark ???

Skogheim du er bare ikke sann...

Profile  

Post subject: Re: Lag
PostPosted: 30 Sep 2006, 16:32 
Klubbdirektør

el fussbal wrote:
Utrolig at Odden får spille en viktig kamp som dette. Har spilt 1 kamp tidligere i år på a-laget. Han holder ikke til dette nivået...

Enig med deg der. Odden er ikke god nok enda på dette nivået. Skjønner heller ikke hvorfor Kamark er ute av laget heller. Ok at han ikke holder en hel kamp men, men ingen grunn til å sette hen ut for det. RART.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 16:50 
Forumlegende

Greit at Odden får prøve seg, vi har kun teoretisk mulighet for å kvallik plassen og unggutta må få prøve seg de også, tror ikke kampen avgjøres av at Odden får sjansen.

Profile  

PostPosted: 30 Sep 2006, 16:59 
Kaptein

el fussbal wrote:

Odden vil uten problemer fikse dette. Han er langt tryggere en Kamark som stopper. Kamark har jo ikke spilt stopper. Jeg lot meg imponere av Odden da han kom inn i bortekampen Sarpsborg i vår. Jeg mener han er et av de største talentene i klubben. Og grunnen til at han ikke har fått spille mer i år skyldes at vi har 1. divisjons beste stopperpar som ikke har vært skadet eller har hatt karantene før i år.

Profile  

Post subject: lag
PostPosted: 30 Sep 2006, 17:36 
Saftblander

Odden har imponert deg en gang da han kom inn mot Sarpsborg.. Skal ikke mye til for å få spille på dette 1.laget da skjønner jeg. Dette her minner om ren benking av Kamark pga eventuelle diskusjoner med Skogheim, altså personlige grunner. Dette er synd. Skogheim tåler ikke en eventuell kritikk fra spillere og blir fort forbannet hvis han får en mot-teori. Barnslig av Skogheim, meget lite profesjonelt..

Det handler ikke bare om å la juniorer prøve seg på A-laget, det handler om å skape tillit til spillere, slik at de kan få litt "sikkerhet" rundt sin eventuelle plass på lag. Å la en 3-divisjon juniorspiller SPILLE istedenfor Kamark MÅ være utrolig vanskelig for en spiller som Kamark å forstå. Det er vel ingen som skjønner noe...

Skogheim, gå med stil og verdighet..Dette blir barnehage...

Profile  

Post subject: Re: lag
PostPosted: 30 Sep 2006, 18:06 
Forumlegende

el fussbal wrote:
Odden har imponert deg en gang da han kom inn mot Sarpsborg.. Skal ikke mye til for å få spille på dette 1.laget da skjønner jeg. Dette her minner om ren benking av Kamark pga eventuelle diskusjoner med Skogheim, altså personlige grunner. Dette er synd. Skogheim tåler ikke en eventuell kritikk fra spillere og blir fort forbannet hvis han får en mot-teori. Barnslig av Skogheim, meget lite profesjonelt..

Det handler ikke bare om å la juniorer prøve seg på A-laget, det handler om å skape tillit til spillere, slik at de kan få litt "sikkerhet" rundt sin eventuelle plass på lag. Å la en 3-divisjon juniorspiller SPILLE istedenfor Kamark MÅ være utrolig vanskelig for en spiller som Kamark å forstå. Det er vel ingen som skjønner noe...

Skogheim, gå med stil og verdighet..Dette blir barnehage...

Og på hvilket grunnlag kan du komme med disse påstandene?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 18:15 
Saftblander

Hvis du tar turen bort på hjemselund når KIL har trening, og tilbringer noen timer der skjønner du hva jeg prater om.

Profile  

PostPosted: 30 Sep 2006, 18:22 
Klubbdirektør

KIL4ever wrote:
el fussbal wrote:

Odden vil uten problemer fikse dette. Han er langt tryggere en Kamark som stopper. Kamark har jo ikke spilt stopper. Jeg lot meg imponere av Odden da han kom inn i bortekampen Sarpsborg i vår. Jeg mener han er et av de største talentene i klubben. Og grunnen til at han ikke har fått spille mer i år skyldes at vi har 1. divisjons beste stopperpar som ikke har vært skadet eller har hatt karantene før i år.
Har du sett Odden spille på b laget? tror ikke du har det. Da ville du sett att Odden ikke er så trygg som du vil ha det til. Og hvordan vet du at Kamark ikke er god som stopper?

Profile  

Post subject: lag
PostPosted: 30 Sep 2006, 18:31 
Saftblander

Jeg har også sett Odden spille på B-laget. Kan ikke se tendenser til at han er god nok for 1.divisjon. Han er sikkert god nok, når man ikke har andre spillere...

MEN DETTE ER IKKE gutter på 15 år som spiller fotball "bare" for gøy...Det holder ikke å si " juniorspillere må også få prøve seg" hva er det å komme med?? Man skal virkelig fortjene å være dyktig nok for å komme opp i varmen.

Lurer også hvor "KIL4ever" har sett at Kamark ikke er god som stopper.

Det finnes ingen "smarte" forklaringer på hvorfor Kamark ikke spiller i morgendagens kamp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 18:38 
Klubbdirektør

Enig der. Kamark har hvert en av de beste i forsvar i hele høst. Men plutselig er han ikke god nok. Det skjer ikke på under 1 uke at man mister formen så totalt, så det ligger nok noe annet bak her ja. Er ok å prøve juniorer men da for de komme inn de siste 10-15 min. Er en2-3 andre som kunne ha fått sjansen på a laget før Odden. Mile har hvert bra i høst men har fått bare noen min.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 18:46 
Saftblander

Ja som sagt, alt virker helt dreid på hodet.

Kanskje Skogheim gir litt mer f.. siden han uansett skal gå, men jeg nekter meg selv å tro det ,siden man skal være rimelig profesjonell for å være trener på 1.div. Men det skal sies at Skogheim har vist at han bare er et "menneske" han å..Virker som han har mistet " ALT FOR KIL" og blandet mere følelser inn i dette laguttaket en før.

Ikke prioritere de som ikke har bein i nesa til å svare og komme med sine meninger iløpet av sesongen!

SPILL MED DET BESTE LAGET SKOGHEIM..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 18:53 
Klubbdirektør

Hva i alle dager er det dere snakker om? Kamark har jo ikke imponert noen i de siste kampene han har spilt for KIL, spesielt ikke i det siste. Odden har vært 3. valget som stopper hele sesongen, og da en av de to som har vært fast i hele år går ut er det naturlig å sette inn 3. valget. Jeg har heller ikke latt meg imponere av Odden, det lille jeg har sett av han, men vi har dessverre ingen særlig andre alternaltiver til midtstopperplassen.

At dette her skal skyldes personlige årsaker har jeg veldig vanskelig for å forstå da det lett kan forsvares ut ifra det sportslige...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 18:58 
Saftblander

Rød Jævel wrote:
Hva i alle dager er det dere snakker om? Kamark har jo ikke imponert noen i de siste kampene han har spilt for KIL, spesielt ikke i det siste. Odden har vært 3. valget som stopper hele sesongen, og da en av de to som har vært fast i hele år går ut er det naturlig å sette inn 3. valget. Jeg har heller ikke latt meg imponere av Odden, det lille jeg har sett av han, men vi har dessverre ingen særlig andre alternaltiver til midtstopperplassen.

At dette her skal skyldes personlige årsaker har jeg veldig vanskelig for å forstå da det lett kan forsvares ut ifra det sportslige...

Bra vi har forskjellige synspunkt..Skulle ha sett noen andre en Kamark mot Andersson i Godset - KIL kampen..Jeg mener at dere bare ser det offensive, og på hvor mange dueller en eller annen vinner..

Kamark er stødig og god, ekstrem skuddfot. Balanserer laget på en utrolig måte, men vanskelig å se for de utrente...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 19:38 
Spiller

Nå må vi slutte å stri om Mile. Den som følger med litt vet at han er skadet annenhver uke, og han har vel ikke akkurat rula på b-laget i år.

Litt off-topic, men shit la gå

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]