Janko wrote:
Disse fantastiske sitter i styret i KIL Leder: Hans Erik Fremming
Nestleder: Rudolf Hansen
Styremedlemmer:
Hans Erik Fremming
Inger Veiby
Ingrid Løfshus
Henning Kjøk
Kjell Øystein Torp
Kent Inge Waaler
Ingen av disse vil KIL noe vondt. Denne avgjørelsen virket uforståelig for oss som ikke vet hva som har blitt sagt mellom partene, men vi vet alle at Skogheim vil det beste for KIL, akkurat slik som styret. Dette har ikke skjedd fordi de vil gjøre ting vanskelig for KIL, det vet dere veldig godt! Rull inn sytinga deres, vent heller med å fordømme det til dere vet at det har skjært seg.
Og ikke missforstå meg, all respekt til Skogheim, han er en mann som har imponert meg, og jeg kommer til å savne han, hadde det ikke vært for han ville KIL fortsatt kravle i møkka langt nede i divisjonene. Men trenere kommer og går, det er dessverre slik fotballen er.
Jeg vil bare prøve å stanse svertingen av styret litt. Tenk dere om før dere snakker. Det som har skjedd er uforståelig men ikke uoverkommelig. Styret har nok tenkt seg godt om før dette ble det endelige utfallet av saken, og det har nok Skogheim også. Om endringen i klubben blir totalkatastrofe så kan dere klage over det om det endelig blir et faktum.
Dessuten er det faktisk sant det Skogheim sier; om vi skal håpe på opprykk en gang, så burde neste sesong mest sannsynlig bli brukt på at den nye, og forhåpentligvis suksessfulle, treneren blir kjent med laget osv. slik at de kan være klare for å jobbe opp mot opprykk sesongen etter, enn at en ny trener må begynne helt på nytt om to år. Altså siden Skogheim ikke skulle fortsette likevel. Kanskje snakk om utålmodighet her.
Skogheim har hatt et tøft år, og tror han kan ha godt av å ta det litt rolig fremover, det er virkelig ikke bare bare å være fotball trener om dagen. Jeg skjønner godt at om det ikke var særlig tillit fra styret så mister han motet. Tror dette kan være det beste faktisk for han..
Men vi er jo ikke noe mindre glad i han da! Vil jo bare det beste for mannen...