KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2024, 18:16

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 21 Jul 2005, 23:02 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Makan til mas om ungguter da gitt.......det er snakk om unge karer som fortsatt har muligheter til å utvikle seg videre i all verdens rettninger.....det kan fort skje mye fra folk er 18-19 år til de blir 21-22-23 år gamle.

Bare å se på Fremming og Nystuen.....de var ikke akuratt "stjerner" på A-laget den første tiden.....mens nå er de bærebjelker på ett av landets 20 beste lag!!

Som dere sikkert har forstått så er det en del spillere, også på A-laget som frekventerer disse sidene. Skal ikke forundre meg om også Digerud eller andre av disse jr-gutta også leser forumet her inne....og da er det vel greit å ta det litt "piano"!

Når det gjelder Digerud så syns jeg nesten vi skal la gutten få jobbe videre i fred. Han er for pokker bare 16 år gamel, og til å være bare 16 så må det vel være mulig å kalle gutten for et kjempetalent....men som nevnt, han har fortsatt mye arbeid forann seg..... og etter det jeg så under JET-turneringa så har i hvertfal jeg tro på at denne gutten kan nå langt. Greit nok at han til tider var lite synlig på bana.....men da må det jaggu nevnes at det også var spisser på andre lag, som jeg så under turneringen, som var enda mer "borte" i løpet av kampene. Og når han først slo til....som på målene mot Wycombe og Godset (så ikke kampen mot Odd), så virka det faen meg som om gutten hadde spillt på dette nivået i årevis.

Ellers så tviler jeg ikke på at det også fins masse talenter på lagene i distriktet rundt Kongsvinger, men å starte en diskusjon om den ene er bedre enn den andre blir bare tull......om 5 år kan vi dra opp tråden og se etter hvem av gutta som virkelig BLE gode.

.....og da håper jeg de spiller på KIL's A-Lag i tippeligaen alle sammen. I tillegg kan vi kanskje drømme om at vi har fått solgt noen av dem til Chelski for 400 mill eller noe slikt :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Jul 2005, 23:26 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Enig der med Raggen.. la de få noen år på seg, kan hende guttene blir lei fotball også..

Ser at Flamour Loku er nevnt, der er jeg ikke enig.. god fotballspiller, for all del.. men egoet er litt for stort dessverre... men, gutten gjør det bra i Grue :)

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group