KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:02

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next

KIL supporterklubb på sittetribunen?
Poll ended at 07 Sep 2006, 18:26
Ja 85%  85%  [ 22 ]
Nei 15%  15%  [ 4 ]
Total votes : 26
Author Message
PostPosted: 03 Sep 2006, 18:26 
Klubbdirektør

Under kampen mot Follo ble det igjen tatt opp om ikke supporterklubben skal flytte fra feltet til en av feltene på sittetribunen. De som var på dagens kamp hørte at akustikken på sittetribunen (selvfølgelig) er veldig mye bedre enn på ståtribunen.. Follos supportere hørtes en del bedre siden de sto/satt på sittan.. jeg er ikke imot et forslag om å flytte oss.. er overbevist om at stemningen blir bedre!

Hva mener du?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 18:55 
Forumlegende

Stemte ja her gitt. Tror det kan være et bra tiltak for å få med flere også. Og som du sier, akustikken, stor forskjell. Eget felt på sittetribuna burde være ett års prøveprosjekt i 2007. Men gjerne også en testkamp utpå høsten med det

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 19:09 
Kaptein

Er vel bare det som mangler nå:(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 20:17 
Trener

A feltet blir for dumt. Vi må være på midten. Dvs felt F. Der var det liv på 90- tallet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 20:46 
Klubbdirektør

Ja, det var liv på felt f men forhåpentligvis vil vi ikke være av den typen supportere som de var... ikke at det var noe galt med det, men KIL supporterklubb og Felt F var veldig forskjellige..

uansett, håper det er flere som engasjerer seg i denne debatten.. hvor vi står bør jo være en høyt prioritert sak for en hver enkelt KIL supporter, og som EB sier så skal ståtribunen vekk...

Ser at folk har stemt nei.. savner skriftlig argumenter som er imot forslaget.. er veldig viktig å diskutere dette.. det værste ville vært om supporterne ble delt.. dvs fire på ståtribunen og ti på sittetribunen ;) hadde vært fint om ikke Levi og gjengen hans kunne kommet med tilbakemelding.. er litt stusselig at vi har to forskjellige "klikker" på ståtribunen når vi er så få...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 20:53 
Klubbdirektør

EB wrote:
Og da selvfølgelig til en akseptabel pris, 900,- for sesongkort til medlemmer.

Enig der. Burde også ha det samme systemet som bla. Stabekk har hvis jeg ikke tar helt feil.. de styrer sin egen inngang med egne kontrollører og Hvis vi får til dette tilbudet har de med dette sesongkortet KUN adgang til supporterfeltet.. på denne måten trur jeg vi ikke vil miste supportere til andre deler av tribunen.. trur forøvrig at stabekk sitt supporterfelt har forbud for supporterne å sitte... :!:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 21:17 
Forumlegende

Den gjengen rett borta for oss hadde det vært fint å få med over slik at vi kunne blitt en klikk.

Helt enig i sesongkort kun for supporterfeltet. Men det må også kunne være mulig å løse enkeltbilletter inn dit. Slik at de som av forskjellige årsaker ikke kan være på mange hjemmekamper har muligheten til å kle seg i rødt og gaule når de først er tilstede.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 21:28 
Grævling

Da får jeg vel som representant fra styre melde ifra om at det er planer om å ta opp denne diskusjonen med KIL etter årets sesong.

Som nevnt.....å komme under tak gir automatisk 10 ganger mer lyd. Vi ser jo at det ikke er så lett å dra med andre på ståtribunen for å lage liv, annent enn at de hiver seg med i noen "klapp-salver".....kanskje det blir lettere å dra med seg folka på sittetribunen?

Uansett.....dette vil bli diskutert etter sesongen. Helt greit med en poll for å se hva folk syns her inne......men jeg kunne tenkt meg et svaralternativ med "TJA" ;-)

Men en ting kan jeg si......det blir ikke snakk om "Felt-F".....vi SKAL STÅ.....og dermed skal vi heller ikke stille oss i veien (synsfeltet) for andre, så det må bli en av kantene i så fall.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 22:22 
Kaptein

Er jo noe eget og tradisjonsrikt med ståtribuna og supporterfeltet da... For meg som er oppvokst med ståtribuna hvertfall.. Men det blir absolutt bedre lyd på sitte. For meg er det egentlig hipp som happ.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 23:26 
Klubbdirektør

Kjenner meg igjen med Bergkamp sin uttalelse.. er selv også oppvokst på midten av ståtribunen, men har også stått der og sett at tallet på 200 elleville KIL supportere på 90 tallet og så sent som slutten av 2.div har gått ned til 10-20 ikke fullt så elleville supportere, meg deriblant.. så skjønner de som har en tilrekningskraft mot midten..

men føler samtidig at vi har kommet til en punkt hvor vi må prøve noe nytt.. trur ingen her er direkte uenige i det.. primært er vi der for å holde liv og se laget i våre hjerter.. vi får fortsatt se laget og med denne muligheten tilå flytte på oss også lage mere liv så mener jeg dette er en vinn-vin situasjon for klubben, spillere og oss supportere..

Raggen: tja alternativet tenkte jeg på når jeg laget "avstemningen" men ville ha litt mer konkrete svar fra den enkelte.. tja for meg gir ikke noe direkte svar som jeg gjerne ville ha.

Gledelig at styret i KIL SK har planer om å ta dette opp med styret.. håper også at antall stemmer øker slik at det gir en pekepinne på hvor mange supportere av den syngende sorten vi egentlig er!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 23:29 
Klubbdirektør

...og med tre mann som sier nei er det jo duket for:

ANDRA SIDAN ER NI KLARA!!!? ja ja mensan start ni bara :D VI ER KIL VI ER KIL VI ER KIL ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2006, 23:56 
Grævling

1892 wrote:
Gledelig at styret i KIL SK har planer om å ta dette opp med styret.. håper også at antall stemmer øker slik at det gir en pekepinne på hvor mange supportere av den syngende sorten vi egentlig er!

Nå tror jeg uansett at vi etterhvert vil få flere stemmer her enn det vi er av antall syngende supportere!!

....en annen ting er vel at det muligens er noen av dagens supportere på sittetribunen som vil svare "NEI".....da de kanskje ikke vil ha oss over for å lage "bråk" på sittetribunen? :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2006, 00:25 
Reserve

1892 wrote:
...og med tre mann som sier nei er det jo duket for:

ANDRA SIDAN ER NI KLARA!!!? ja ja mensan start ni bara :D VI ER KIL VI ER KIL VI ER KIL ;)

Tre mann ja, jeg er jo tross alt ikke mann, men okå. Tror personlig at supporter kjernen hører til på ståtrinbunen. Der den alltid har vært i mitt minne. Ikke en grunn som står til eksamen akkurat, men det er da min mening.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2006, 10:02 
Reserve

Var på Ståtribuna i første og gikk til sitte i andre. Skulle møte en jeg kjente :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2006, 11:40 
Forumlegende

[quote="EB"]Jeg er ihvertfall enig at vi skal prøve det. Ingen tvil om at det låter bedre når vi står under tak! Og er vi heldige så kanskje noen av de som sitter der fast kan klare å åpne kjeften med et heiarop. Og ikke bare den vanlige negative gubbe-slenginga som kommer derifra.

Hjelpe meg. Kanskje viser EB her egentlig hvorfor man "synes å ha problemer og hvorfor ingen reiser med supporterbussen på bortekamper".

Igjen opplever man den knotiske holdningen fra enkelte som tyedliegvis betrakter seg som forfinete supportere.

Kanksje ikke så rart at det bare var 427 på Gjemselund nå søndag.

det er ikke bare negativ slenging fra sittetribunen. da har man ikke vært der.

nei --- det synes meg som om KIL SK har en del problemer. kanskje langt flere ville melde seg inn om man derfra hørte mer positive signaler og ikke betraktet seg som en ypperstepresteklasse.

så fpr vi håpe at EB ikke er repesentativ for SK. hvis jo, så er det et probløem, hvis nei, unnskyld mine utbrudd til dere andre........

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]