Hoster ikke opp den nei. "Mener å ha lest det"..det er min dokumentasjon på dette

Men vitenskapelige statistikker klarer jeg ikke å hoste opp, og moderer derfor mine utsagn noe.
Men en ting er sikkert: Grisespill trenger ikke de beste lagene å drive med. Men at de må ha en tøffing eller tre som går gjennom murvegg for laget er det ingen tvil om. Keane, Vieira, Gatusso, Ince, Bryan Robson, Souness, McMahon, David Batty... Dette er noen bøller som spilte på gode lag som vært nærmest uerstattelige for sine klubber i bølle rollen. Disse har en del kortstokker på samvittigheten. Klubber som mangler denne typen spillere mangler noe veldig vesentlig. En eller to sånne bøller savner jeg i KIL. Espen Nystuen var en sånn en som ga det lille ekstra for laget, og fikk da også en del suspensjoner.
Derfor bør KIL se etter gjerne litt rutinerte typer som gjerne tar en krig eller ti på banen og drar med seg de andre.
Mitt ideelle lag ville bestått av en monsterstopper på linje med Jaap Stam, Steve Bruce, Terry Butcher eller Panzer-Hagen for den saks skyld. Så en sentral midtbanespiller som en av de nevnt over. Og en spiss som gjerne ofrer et par fortenner for å få satt ballen i mål.