Ja....4 dager til nye muligheter. Er det virkelig så godt som ingen som har tenkt seg på kampen?
Buss er satt opp....100 kr pr voken hvis du er med i supporterklubben og 50 kr for "supportertalentene" under 16 år. Må da være noen som har tenkt seg til Hønefoss?
Vi er jo som kjent bedre på bortebane for tiden enn hjemme på Gjemselund, i tillegg er det alltid like underholdende/spennende å se/høre hva de lokale "ADHD-barna" har lært seg av nye rop siden i fjor. Ellers ligger Hønefoss plassert rett borti skauen.....Så det trengs ikke visum eller vaksiner mot malaria (OK....litt usikker på den!) for å ta denne turen, og gressklipper'n kan fint få stå til dagen etter!
Det er egentlig all verdens grunn for å melde seg på denne kampen.....etter litt "småbaluba" nå mot Hødd så er det kanskje på tide at vi også trår til litt ekstra....ikke bare spillere som skal "blø for drakta"......her har jaggu også enkelte av oss latsabber på tribuna en jobb å gjøre!
Ta en titt her:
http://www.kilsk.com/test3/viewtopic.php?t=1019
.......og hør med kjærringa og/eller mamma, om du ikke kan få fri (samt få noen kroner) på søndag, for å bli med på en rasene rimelig busstur!
Når så alt dette er nevnt så må jeg dessverre selv si at jeg dessverre ikke får kommet meg på denne kampen av diverse årsaker....Så egentlig burde jeg vel holdt kjeft, men det er vel lov å prøve å overtale andre til å ta turen