KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: Glåmdalen
PostPosted: 22 Aug 2006, 21:41 
Kaptein

Er det bare jeg som synes Glåmdalen er utrolig tamme om dagen, eller rettere sagt har vært det hele sesongen?

Jeg er i hvert fall utrolig skuffet! Tidligere skrev sportsjournalistene der kommentarer og viste engasjement. Jeg var langt fra enig bestandig, men de hadde da i hvertfall meninger. Bakke kunne til og med slipe kniven innimellom og virkelig sette ting på plass. Men han er jo blitt helt borte.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 22:17 
Klubbdirektør

Min mening er at Glomdalen blir dårligere og dårligere, ikke bare når det gjelder KIL-Stoff (For det er elendig), men generelt også :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 22:43 
www.kilsk.com

skal mase litt på dem:P:P

det er vel bare mine crosskartrepotasjer som er lesbare:P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 11:30 
Materialforvalter

Henning Danielsen tar opp noe av dette i en kronikk i dagens avis.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 11:42 
Grævling

Noen som gidder og "skrive av".....for de av oss som ikke får blekka hjem i posten? ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 13:06 
Trener

Dette stod i avisa i dag:

HVA FEILER DET KIL ?

Spørsmålet er blitt stilt hundretall ganger etter 0-5 tapet mot Ålesund på Gjemselund i slutten av juli.
Ryktene i byen har begynt å gå om at Kil-gjengen ikke er så homogen gruppe som den burde være.
Jeg har fulgt de fleste Kil-treningene de siste ukene for å se om jeg kan se om jeg kan se antydninger til gnisninger. Men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke ser noe skummelt i den forstand.
Det er andre grunner til at Kil nå plutselig må begynne å se nedover mot nedrykksstreken.

Mer skremmende er det nemlig å se at det smilet og den susende taklinga du kan se på torsdag, ikke er der når det gjelder som mest tre dager senere.
Selvsagt kunne og burde Kil ha avgjort mot Hødd fær bortelaget fikk straffe i det 87. minutt.
Men når du ikke legger sjela di i hver eneste duell, hver eneste pasning, hver eneste avslutning- da fortjener du ikke å vinne fotballkamper.
Det er ingen vits å legge skylda på enkeltspillere.På søndag var stort sett samtlige mann under pari.
Og det er det som er mest skremmende. Ingen tar ansvar, ingen dundrer inn i ei takling for å vise at KIL bestemmer på Gjemselund.
Jeg husker den første seriekampen som Vegard Skogheim hadde ansvaret for KIL. Motstander var Gjøvik/Lyn inne i Kongsvingerhallen i april 2003. Kampen var åpen og jevn, og Gjøvik/Lyn yppet seg stadig vekk foran Fredrik Eriksen i Kil-buret.
Da tok Lars Erik Fremming rennafart over halve banen og taklet Gjøviks/Lyns kaptein omtrent opp på tribunen. Til stormende jubel fra tribunen. Der og da endret kampbildet seg fullstendig.
Kil-gutta fikk tenning og inspirasjon av en lagkamerat som satte skapet på plass med følgende melding: "Ingen kødder med KIL"
Den gnisten har det ikke vært på de tre siste hjemmekampene.

For meg er det ikke noe problem at en spiller er misfornøyd fordi han ikke får spille. Du skal aldri være happy om du ikke er blandt de 11 utvalgte.
Men jeg roper et varsku til de spillerne som ikke snur det til noe positivt.
Tjener du penger på å spille fotball, bør du krumme nakkenog bevise at treneren tar feil.
Den gutsen har jeg ikke sett noe særlig til den siste tida. Det virker faktisk som en del spillere gir blaffen i sin egen utvikling.
Da er stallen i ferd med å rotne på rot.
Fortsetter det slik kan det fort ende med 2. divisjonsspill i 2007

(Srevet av Henning Danielsen i Glåmdalen 23.08.)

Håper det ikke er for mange skrivefeil her da, var litt mye å skrive :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 14:00 
Grævling

Glimrende smurfen....takk takk :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 14:47 
Materialforvalter

Quote:
Noen som gidder og "skrive av".....for de av oss som ikke får blekka hjem i posten?

Du får nå Glåmdalen direkte på nett som PDF...noe for deg Raggen?

http://glomdalen.tenester.no/pdf/usr/order.asp

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 14:56 
Grævling

Fikk blekka sendt i posten til Oslo i en periode, men når det er flere innlegg i "min mening" av Kåre Hansen fra Disi, enn det er stoff om KIL, så fant jeg fort ut at dette bare ble ekstra søppel jeg måtte ta vare på......i tillegg står ikke kostnadene ve å få den på pdf i stil til verdien på innholdet...etter min mening..... så da får jeg heller klare meg med å lese den når jeg er på Vinger.

Men.... de kunne jo gjort det til en obligatorisk greie at allt som ble skrevet om KIL også ble laggt ut på nettsiden ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 15:35 
Forumlegende

Raggen wrote:

Men.... de kunne jo gjort det til en obligatorisk greie at allt som ble skrevet om KIL også ble laggt ut på nettsiden ;-)

de skal vel tjene penger de stakkarne der også, jeg kjøper Glomdalen i løssalg de få gangene det har skjedd noe virkelig stort rundt KIL, får mer enn nok info via forumet, kil.no og nettversjonen av Glåmdalen ellers

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 15:37 
Klubbdirektør

Denne artikkelen burde personlig vært gitt til hver enkelt spiller etter de to siste hjemmekampene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Sep 2006, 11:20 
Forumlegende

selvsagt skulle det vært MER OG BEDRE FORHÅNDSOMTALE av kampene.
den er ofte kriminelt dårlig. det er også referatet ETTER kampen iblant. da tas det mange ting opp som mefordel kunne vært tatt på ukedager noe senere.......

det er faktisk lite positiv "go" i avisa for tiden....

men det er også selvsagt greitt at de tar opp "negative" forhold og prøver å belyse saker og ting. de er faktisk bedre til det enn det rent fotballmessige. men KIL har alltid vært hårsåre for slike ting.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Sep 2006, 13:59 
Forumlegende

Ja tenk hvor mye interessant Glåmdalen kunne lage i forbindelse emd kamper: Intervjuer med gamle helter, Tilbakeblikk på kamper vi spilte i øverste divisjon mot motstandere som vi får besøk av, resultattips eller egen liten spalte med kjente KIL tilhengere... Med den historien KIL har er det en bunnløs kiste med stoff man kan benytte seg av.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]