Usakligheter kan komme fra alle kanter dessverre, og usakligheter kommer det også alle andre steder i verden hvor det spilles fotball....problemet på Vinger er at det er så jævla få på tribuna at gud og hvermann får med seg alt som blir sagt og skreket.......dette er ikke noe nytt. Når Gundersen for sovet på det en natt så håper jeg at han forstår frustrasjonen.... Han og de andre gutta er vel minst like frustrert selv!!
Mulig det kom en og annen melding i går som var litt over "streken", fikk ikke med meg noe spesielt.....men det er jo kjent at Vingersfolk flest blir rimelig engasjert når det går ræva, har vi samtidig en eller flere spillere hos motstanderen vi kan "ta" (som mot Sparta), så er jo hele Gjemselund i fyr og flamme, gamel som ung!! ....her er jeg vel intet unntak selv heller dessverre. Men tar klart avstand fra regelrett drittslenging til egne spillere under kampens gang, dette hører ikke hjemme
Kan tenke meg det var en og annen VIff-Voffer som gikk bananas på tribuna også på Tullevål på lørdag.....men dette var det vel ingen spiller som fikk med seg uansett!
Stå på folkens, både spillere og supportere....fortsatt 11 kamper igjen som skal vinnes