KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
PostPosted: 08 Aug 2006, 21:56 
Materialforvalter

..pisspreik.

"- De har vist seg å være de beste av spissalternativene våre i år. I tillegg ønsker klubben å satse på unge spillere, og det ser vi nå i praksis."

Jeg får vondt inni meg når jeg leser dette! Det er så langt unna sannheten som du får kommi! Pratet med Leikvin på Norway Cup. Alle tror han sa opp kontrakta med Kil. Sannheten er at han ble kastet på hodet og rævva ut av klubben. Han ønsket virkelig å satse videre i Kil, noe Kil satt en stopper for. Så kan vi jo nevne, Than, Molnberg, Repshus +++ de siste årene. De forsvant ut omtrent før de hadde passert 20år. Så forsvant Eskil og Leistad i år, 20år gamle. Eskil trivdes ikke å ønsket å flytte til Bergen for å studere. Å i glomdalen sto det at Leistad hadde sagt opp kontrakta. Dette er også feil. Han fikk aldri tilbudt kontrakt av Kil!!

Skogheim er en trener som knapt prater med de unge spillerne. De kommer på trening, trener, og går hjem igjen. That's it.. Fotball spiller de heller ikke. Spiller kun 4 mot 4 hver eneste trening. Man kan ikke bli god fotballspiller av det. Kil kjører ikke inn formasjoner som andre lag gjør, har går det bare i RVT som Vegard kaller det = Råskap, Vinnervilje og Temperament. (Har vi forresten sett noe til det i det siste?) Det er ihvertfall kun det de trener på. Man finner ikke en Kil spiller med ok teknikk. Den eneste som har ok teknikk er Berg Hansen, men han har lært det i Sandefjord, ikke hos oss. Nei.. Jeg får avslutte med en kommentar jeg hørste på tribunen søndag. "-Dette laget er ikke godt nok for 1.div" Amen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 21:58 
Materialforvalter

å ikke minst dette med Kim Roger og Rødfoss.. Kil er en klubb for de gamle og trege uten teknikk...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 22:00 
Klubbdirektør

Det var da voldsomt!

Kanskje de også må være gode nok for å ha kontrakt? :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 22:21 
Materialforvalter

Poenget mitt er at han ble lovet kontrakt i oktober i fjor.. Hadde enda ikke fått kontraktstilbud i juli! Derfor sluttet han! Så at Kil satser på de unge og tar vare på de unge er pisspreik! Går ikke ann å bli behandlet sånn!

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2006, 22:24 
Grævling

KilGutt wrote:
Skrev:...pisspreik...

Ja det skal jeg si deg gitt!!

Er det ikke fantastisk? En dårlig kamp er alt som skal til....da kommer bærmen krypende ut av hulene sine og skal starte med den vanlig "heij på deij, je er frå Vinger, å nå må je bære få slengt litt dritt om dætta møkkalaget vårt før je har ittno anna å gjæra i kvæld".....BONDE!!!

"Jeg får vondt inni meg"

Ja....det er det eneste positive med dette innlegget!!!

Leikvin meg her og Leikvin meg der......gutten ble for faen ikke funnet verdig en plass på laget til Lillehammer en gang...nå får vi for faen konsentrere oss om de vi har på laget!!

Han KUNNE blitt bra.....lite trolig, men hva faen hjelper det? Jeg så han i en del B-kamper og på jr-laget..... for å spille flanke på KIL under Skogheim så skal du ha fremdrift med ball. Leikvin slulle heltst finte samme spiller 5 ganger på ræva før han gikk videre. Artig å se på? Ja visst...konstruktivt?...ikke faen!!

.....la gutten få leke med ball. Hadde han vært en slik gudegave til fotballen som enkelte skal ha det til så er det jævlig rart at ikke noen andre har snappet han opp!!!

At det ellers er mange unggutter som faller av er ikke annet enn natulig. Og for å gjøre det klinkende klart.....i denne klubben får de fakisk muligheten......vis meg andre klubber i landet 2 øverste divisjoner som har flere ungutter i stallen? Klarer du det?

KIL er en klubb som bedriver toppfotball.....vi har ikke ressurser til å ha en stall på 40 gubb hvor unggutta kan få prøve seg i årevis. Her må noen ta ansvar og satse på de som ser ut til å kunne nå lengst. Feil valg kan gjøres.....men faen om jeg kan se at noe er blitt feil....er det noen av de du nevner som har kommet seg opp på klubber på KIL sitt nivå enda? Nei...nettopp!!!

"RVT som Vegard kaller det = Råskap, Vinnervilje og Temperament. (Har vi forresten sett noe til det i det siste?)"

Ja....jeg så det for litt over en uke siden i Moss......var du der?

"-Dette laget er ikke godt nok for 1.div" Amen

Gi meg navnet på den personen er du snill.....skulle ha sendt han ei klovnenese i posten......legg ut adressen din så skal du få en du også!!

Hvis ikke KIL er gode nok for 1. divisjon, så er det da altså bare (minst) 7 lag som er gode nok........hvor forbanna tett er det mulig å bli?

HERRE GUD!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 22:24 
Klubbdirektør

Hvem prater du om nå?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 22:26 
Forumlegende

er desverre sånn at kil ikke har økonomi nok til å satse på alle, de må prioritere de de har tro på, det er veldig synd for det er nok flere av de du nevner som kunne bli veldig bra om de hadde fått tillit å utvikle seg videre

molnberg er den jeg har hatt mest tro på av de som har måtte forlate kil, men sånn er desverre realiteten

tror ikke skogen alene er den som hadde siste ordet når det gjaldt hvilke spillere som skulle få fornyet tillit, men som sagt i en tråd tidligere i dag også han er ikke ufeilbar og har helt sikker forbedringspotensiale på mange områder, han tar sikkert slike signaler også, men så gjenstår det å se hvor mye realitet det er i de ryktene som svirrer på forumet

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 23:05 
Klubbdirektør

Stoler fullt og helt på Skogen i spørsmålet om hvem som har talent nok, hvem som passer inn, og hvem som har de riktige holdningene.

At Molmberg dro er helt greit, Leirstad kjenner jeg lite til, Strand har hatt mange muligheter til å lykkes uten å gjøre det. Leikvin synes jeg var god men jeg stoler på Skogheim. Og det sier seg vel selv når han ikke fikk plass i Lillehammer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 23:14 
Trener

At spillere som f.eks. Leikvin ikke ble med videre har også noe å gjøre med holdninger. Leikvin hadde ikke de beste holdningene og da har han ikke noe i en toppklubb å gjøre. Og det hjelper aldri så mye om mjan "gjerne vil" fortsette, så lenge man ikke er god nok. Driver ikke veldedighet her heller.. Og hadde de spillerne du snakker om vært så forbanna gode, så hadde vel andre 1.div eller tippeligalag signet dem når ikke KIL ville holde på dem.. At alle er i 2.div og lavere viser bare at KIL gjorde rett i å slippe dem..

Veldig mye hetsing og usaklig kritikk av Skogheim her inne nå.. Skal passe oss at vi ikke gjør oss selv en bjørnetjeneste og jager han på dør.. Janteloven lenge leve!!

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2006, 23:17 
Materialforvalter

Raggen wrote:
KilGutt wrote:
Skrev:...pisspreik...

Ja det skal jeg si deg gitt!!

Er det ikke fantastisk? En dårlig kamp er alt som skal til....da kommer bærmen krypende ut av hulene sine og skal starte med den vanlig "heij på deij, je er frå Vinger, å nå må je bære få slengt litt dritt om dætta møkkalaget vårt før je har ittno anna å gjæra i kvæld".....BONDE!!!

"Jeg får vondt inni meg"

Ja....det er det eneste positive med dette innlegget!!!

Leikvin meg her og Leikvin meg der......gutten ble for faen ikke funnet verdig en plass på laget til Lillehammer en gang...nå får vi for faen konsentrere oss om de vi har på laget!!

Han KUNNE blitt bra.....lite trolig, men hva faen hjelper det? Jeg så han i en del B-kamper og på jr-laget..... for å spille flanke på KIL under Skogheim så skal du ha fremdrift med ball. Leikvin slulle heltst finte samme spiller 5 ganger på ræva før han gikk videre. Artig å se på? Ja visst...konstruktivt?...ikke faen!!

.....la gutten få leke med ball. Hadde han vært en slik gudegave til fotballen som enkelte skal ha det til så er det jævlig rart at ikke noen andre har snappet han opp!!!

At det ellers er mange unggutter som faller av er ikke annet enn natulig. Og for å gjøre det klinkende klart.....i denne klubben får de fakisk muligheten......vis meg andre klubber i landet 2 øverste divisjoner som har flere ungutter i stallen? Klarer du det?

KIL er en klubb som bedriver toppfotball.....vi har ikke ressurser til å ha en stall på 40 gubb hvor unggutta kan få prøve seg i årevis. Her må noen ta ansvar og satse på de som ser ut til å kunne nå lengst. Feil valg kan gjøres.....men faen om jeg kan se at noe er blitt feil....er det noen av de du nevner som har kommet seg opp på klubber på KIL sitt nivå enda? Nei...nettopp!!!

"RVT som Vegard kaller det = Råskap, Vinnervilje og Temperament. (Har vi forresten sett noe til det i det siste?)"

Ja....jeg så det for litt over en uke siden i Moss......var du der?

"-Dette laget er ikke godt nok for 1.div" Amen

Gi meg navnet på den personen er du snill.....skulle ha sendt han ei klovnenese i posten......legg ut adressen din så skal du få en du også!!

Hvis ikke KIL er gode nok for 1. divisjon, så er det da altså bare (minst) 7 lag som er gode nok........hvor forbanna tett er det mulig å bli?

HERRE GUD!!!

Å der mistet jeg respekten for deg Raggen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 23:18 
Materialforvalter

Korslundinho wrote:
Hvem prater du om nå?

Leistad, den siste av alle talentene som har forsvunnet fra kil som knapt nok har kommet i puberteten..!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 23:23 
Trener

Men se hvor han havnet da.. Hvis han hadde vært et så stort talent, ville han ikke gått til en 3.div klubb.. Da hadde han gått rett inn i stallen til en 1.div eller eliteserieklubb!!

(Dette underbygger bare påstandene mine om at NTG KVGR ikke er flinke nok i talentutvikling, noe som diskuteres i en anne tråd).

KIL Gutt; mister du respekten for folk som ikke er enige med deg? I så fall mister du nok respekten for meg også.. Men vi har heldigvis ytringsfrihet i Norge, så alle kan få lov til å mene hva de vil!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 23:24 
Materialforvalter

Sigurd wrote:
At spillere som f.eks. Leikvin ikke ble med videre har også noe å gjøre med holdninger. Leikvin hadde ikke de beste holdningene og da har han ikke noe i en toppklubb å gjøre. Og det hjelper aldri så mye om mjan "gjerne vil" fortsette, så lenge man ikke er god nok. Driver ikke veldedighet her heller.. Og hadde de spillerne du snakker om vært så forbanna gode, så hadde vel andre 1.div eller tippeligalag signet dem når ikke KIL ville holde på dem.. At alle er i 2.div og lavere viser bare at KIL gjorde rett i å slippe dem..

Veldig mye hetsing og usaklig kritikk av Skogheim her inne nå.. Skal passe oss at vi ikke gjør oss selv en bjørnetjeneste og jager han på dør.. Janteloven lenge leve!!

Jeg er vel den her inne som kjenner Skogheim best personlig å veit hva han står for.. Han er ingen stor trener. Kun en som tenker trøkk, men ikke formasjon++

Å til det at de som har gått fra kil spiller i 2.div og lavere har vel noe med alderen å gjøre. Skal mye til at 19-20åringer etablerer seg i 1.div. Hadde de fått noen år på seg før de ble kastet ut av klubben så er jeg sikker på at noen av de hadde blitt fast inventar i 1.ellveren... Nå ihvertfall gi de en sjanse..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 23:26 
Materialforvalter

Sigurd wrote:
Men se hvor han havnet da.. Hvis han hadde vært et så stort talent, ville han ikke gått til en 3.div klubb.. Da hadde han gått rett inn i stallen til en 1.div eller eliteserieklubb!!

(Dette underbygger bare påstandene mine om at NTG KVGR ikke er flinke nok i talentutvikling, noe som diskuteres i en anne tråd).

KIL Gutt; mister du respekten for folk som ikke er enige med deg? I så fall mister du nok respekten for meg også.. Men vi har heldigvis ytringsfrihet i Norge, så alle kan få lov til å mene hva de vil!

Det var bare måten han avsluttet innlegget sitt på som jeg reagerte på!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 23:29 
Trener

Det er sant. Selv kjenner jeg Skogheim kun utifra media og kan derfor bare forholde meg til det inntrykket jeg får av han.. Men desverre er det en gang slik at KIL er avhengige av resultater og da har man ikke tid til å vente på at talentene skal modnes.. Synd at vi ikke har en lokal klubb i 2. div, denne hadde vært perfekt å låne spillere til som en slags farmer klubb..

Men ikke glem det gamle ordtaket er du god nok er du gammel nok.. Se på El Yonussi i FFK eller alle gutta i LYN.. Desverre har vi ikke noen talenter av førstnevntes kaliber i klubben her enda.. Hadde noen av gutta som ikke er her lenger vært STORE talenter, hadde de fått prøve seg på nivået.. Mange 19-20 åringer som er etablerte 1.div og eliteseriespillere.. F.eks. El Younissi, Åse Lunde, Sokolowski, Simonsen, Roberts, Per E. Flo, Austbø, Almenning Jarstein, Staw, Hauger, Gundersen,+++++

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]