KilGutt wrote:
Skrev:...pisspreik...
Ja det skal jeg si deg gitt!!
Er det ikke fantastisk? En dårlig kamp er alt som skal til....da kommer bærmen krypende ut av hulene sine og skal starte med den vanlig "heij på deij, je er frå Vinger, å nå må je bære få slengt litt dritt om dætta møkkalaget vårt før je har ittno anna å gjæra i kvæld".....BONDE!!!
"Jeg får vondt inni meg"
Ja....det er det eneste positive med dette innlegget!!!
Leikvin meg her og Leikvin meg der......gutten ble for faen ikke funnet verdig en plass på laget til Lillehammer en gang...nå får vi for faen konsentrere oss om de vi har på laget!!
Han KUNNE blitt bra.....lite trolig, men hva faen hjelper det? Jeg så han i en del B-kamper og på jr-laget..... for å spille flanke på KIL under Skogheim så skal du ha fremdrift med ball. Leikvin slulle heltst finte samme spiller 5 ganger på ræva før han gikk videre. Artig å se på? Ja visst...konstruktivt?...ikke faen!!
.....la gutten få leke med ball. Hadde han vært en slik gudegave til fotballen som enkelte skal ha det til så er det jævlig rart at ikke noen andre har snappet han opp!!!
At det ellers er mange unggutter som faller av er ikke annet enn natulig. Og for å gjøre det klinkende klart.....i denne klubben får de fakisk muligheten......vis meg andre klubber i landet 2 øverste divisjoner som har flere ungutter i stallen? Klarer du det?
KIL er en klubb som bedriver toppfotball.....vi har ikke ressurser til å ha en stall på 40 gubb hvor unggutta kan få prøve seg i årevis. Her må noen ta ansvar og satse på de som ser ut til å kunne nå lengst. Feil valg kan gjøres.....men faen om jeg kan se at noe er blitt feil....er det noen av de du nevner som har kommet seg opp på klubber på KIL sitt nivå enda? Nei...nettopp!!!
"RVT som Vegard kaller det = Råskap, Vinnervilje og Temperament. (Har vi forresten sett noe til det i det siste?)"
Ja....jeg så det for litt over en uke siden i Moss......var du der?
"-Dette laget er ikke godt nok for 1.div" Amen
Gi meg navnet på den personen er du snill.....skulle ha sendt han ei klovnenese i posten......legg ut adressen din så skal du få en du også!!
Hvis ikke KIL er gode nok for 1. divisjon, så er det da altså bare (minst) 7 lag som er gode nok........hvor forbanna tett er det mulig å bli?
HERRE GUD!!!