ManUtd wrote:
Korslundinho wrote:
De negative kommentarene hører hjemme på sittetribunen spør du meg. (ikke det at jeg mener de bør ha noe hjem på Gjemselund i det hele tatt)
Nå er det vel INGEN som er på Gjemselund, om man oppholder seg på ståtribunen eller sittetribunen, som bør slenge dritt til egne spillere..

enig, det bør ikke forekomme
selv hender det ofte jeg sitter på sittetribunene, siden jeg er litt kresen når det gjelder regnvær og fotball og det er ikke så mye negative kommentarer, men det er som bekjent en del pessimister i Hedemark så en del pesimistiske kommentarer kommer det jo fra tid til annen, men det er ikke på langt nær så ille som på Hamar (har ikke vært der siden kil spilte der da

)
opplevde en litt annen verden i dag, var og så på 4. div avd 1 Oslo i dag. Oppgjøret mellom Høybråten Stovner mot Lommedalen. Siden jeg bor 200 meter unna stadion på Høybråten tenkte jeg det var på tide at jeg tok en titt på laget. 4. div er en helt annen hverdag enn den KIL lever i, var vel ca. 10 tilskuere der, gratis å komme inn og Høybråten gikk på sitt 13 tap for sessongen, likevl var det ganske god stemning i laget og innsatsen var det ingen ting å klage på, laget hadde ganske bra forsvars og keeper som valgte enkle løsninger i forsvar, men angrepsspillet var ganske fraværende og teknikken var sånn at jeg lurte på om jeg selv hadde en fremtid i 4. div (andre vil nok ikke være enig i det

)
bare for å sette ting litt i perspektiv etter at vi har hatt en dårlig kamp