Gundersen gikk på allmennfag på øvrebyen!!
Koffeld brødrene gikk på NTG om jeg ikke tar feil, og andre som har vært innom A-laget som jeg kommer på i farta er Molnberg, Odden, Dinko(?), Tran, Linstad, Severeide(?) og Gerhardsen.
Og man ser jo hvor langt de er kommet..
R.Koffeld har jeg store forhåpninger til, og jeg synes at også Linstad virker meget lovende. Kjetil Gerhardsen har også til tider imponert meg, og hva hadde vel vært bedre om han slo til skikkelig. En skikkelig ekte Kongsvinger gutt fra langelands blokker.
Utenom at jeg er noen fotballekspert synes jeg kanskje at de på ntg kjører ett litt hardt opplegg. Greit skal du satse må du trene mye. Men herregud. Du har trening grytidlig på morgenen. Så er det skole på Videregående nivå. Og etter det er det jaggu i meg trening igjen. Jeg blir sliten bare av skolen jeg
Nei slike program går kanskje fint i en uke. Men etter en måned blir man kanskje litt lei, og etter 3 år, så vet du kanskje ikke om du gidder å fortsette slik. Kanskje er du utbrent, kanskje har du rett og slett mista lysta på fotball etter så mye trening over så lang tid. De må huske på at det fortsatt er unggutter de trener, ikke fullvoksne atleter.
Så kan man jo sitlle spørsmål på utdanningen til trenerene der og, uten om at jeg skal blande meg så særlig opp i det. Bare det å spille på KIL gjør deg ikke til noen trener.
Dette er iaffal slik jeg har sett på det.