Galterud4ever wrote:
...skrev om språkbruken!
Språkbruken: Sitter du på en fasit om hvordan denne skal benyttes? Vi har en haug av forskjellige trenertyper her i landet, fra Nordlie på den ene kanten til Høgmo på den andre......dette er trenere som med forskjellig stil har levert varene i en årrekke. Skogheim har sin stil, og jeg har virkelig ikke hørt at denne skulle by på noen problemer før du kommer med dette innlegget.....mulig du vet noe vi andre ikke har hørt om!
Ellers....hva faen har Wigene med dette å gjøre? Og hvorfor skulle Skogheim kjefte på noen som gjør sitt livs prestasjon? Hvis KIL hadde ledet 3-0 halvveis (eller passer det bedre om jeg sier "etter 5000 meter?) mot Sparta i helgen.....hadde han da kjeftet i pausen mener du? Skogheim jobber med voksne folk......det er ikke et lag i klasse D i Norway Cup han leder!
Galterud4ever wrote:
.....skrev om "Skogheims investeringer"!
"Skogheims investeringer": Du antar at Skogheim har siste ordet når nye spillere skal hentes. Ja...mulig du har rett. I fjor fikk jeg inntrykk av at Ystnes var den som tok avgjørelsene om dette. Nå som han er borte har nok Skogen mer han skulle ha sagt......og som for resten av verdens fotballklubber.....det finns ingen garanti for at en ny spiller vil fungere i ny klubb. Du drar frem de som så langt ikke har fungert......hva med å nevne Rønning? Han er en utrolig bra investering...vi har ikke savnet Jaakko i det hele tatt......en ganske fantastisk bra "investering av Skogen"....syns du ikke? Kamark har spilt en del og levert bra......også en grei investering, eller? Og hva med Ørjan Berg Hansen?....årts beste midtbanespiller på KIL etter min mening, hentet inn til veldig lav kostnad ut året, grei investering?
Nei....ta en titt på andre klubber, det er ikke noen selvfølge at alle nye spillere slår til, fotball er en litt mer usikker bransje en det denne "private bedriften" du raller om befinner seg i!!
Galterud4ever wrote:
.....lurer på om Skogheim er rett mann!
Ja/Nei/Tja......rett mann til hva? Han har snudd hele jævelskapen vi slet med etter nedrykkene i 1999 og 2001. Han har tatt oss opp til landets nest øverste divisjon og også levert en sykt bra åpningssesong i 2004. Men det er klart....hvis kvalifiseringsplass ikke er godt nok for deg så er det vel egentlig ingen poeng i å diskutere videre!
Om han er rett mann eller ikke til å ta oss videre vil vel tiden vise. Sett i forhold til hva han har å råde over av ressurser, så vil jeg si at både han og resten av klubben har gjort det over all forventning....både i 2004, 2005 og så langt i år.
Galterud4ever wrote:
.....Om Kim Roger: Selvsagt er en spiller som scorer så mye i 2. divisjon god nok for 1. divisjon....
......og selvsagt tar du feil med en slik kommentar!!! Merkelig at ingen andre klubber fra Adecco har forhørt seg om gutten hvis dette skulle vært en selvfølge!!! Skogheim har faktisk gått over til å benytte seg av 4-4-2 i en god del kamper dette året, men det er selvfølgelig trenerens rett å benytte seg av det systemet han selv ønsker å benytte! KIL kan ikke bytte trener for å få et system som passer bedre for Kim Roger....Det er liksom ikke Henry vi snakker om her!!!
Galterud4ever wrote:
...Slik det er nå virker det som Skogheim er på jakt etter typer som passer inn i hans drømmesystem. Det er ikke rent lite som minner om tiden da Drillo herjet som verst dette.
Gud bedre....hva er galt i at en trener ønsker å skaffe seg spillere som passer inn i systemet han ønsker å benytte? Er det dumt med visjoner? Hva i all verden er det du egentlig vil fram til her?
Galterud4ever wrote:
Skriver...."en halv bok" om Rødfoss
Igjen....han ble hentet i vinter, har vel på ingen måte slått til.....som tidligere nevnt, du har ingen garanti når du henter nye spillere. Rødfoss har vært en del skadet, både før sesongen og i løpet av sesongen....det har vel preget hans "situasjon" skulle jeg tro. Ellers så bruker vel Skogheim de 11 han til enhver tid mener er lagets beste spillere.....Ville vært jævlig merkelig om han brukte Rødfoss fra start men egentlig mente at Gundersen hadde vært et bedre alternativ. Det ville i såfall ha vært merkelig, for ikke å si DÅRLIG LEDELSE!! Hva du ønsker å få frem ang. dårlig ledelse kommer på så ufattelig tynt grunnlag at jeg rett og slett må glise her jeg sitter
Galterud4ever wrote:
....gir diverse råd til ledelsen!
Du påstår altså at folk ikke snakker sammen i Klubben? Ledelse, spillere, trenere......ingen dialog? Ingen evalueringer underveis? Ingen målsettinger oppsatt på forhånd? Hvem er du som "vet alt dette"?
Galterud4ever wrote:
...ingen er større en klubben!
Ai Ai......faktisk noe vi kan enes om
Galterud4ever wrote:
....Gadd vite hvordan, med osv...
Nystuen......Spiller i Stabæk.....hvordan skulle vi klart å beholde denne gutten på KIL mener du?
Kim Roger har fått sine muligheter, får kanskje fler etterhvert..... Foday, fikk sine sjanser...bra som innhopper, elendig de gangene han fikk starte! Kunne nok også tenkt meg at han fikk flere sjanser....men herregud, ikke en gang han er noen gud i 2. divisjon!!