KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 May 2025, 23:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Next
Author Message
PostPosted: 06 Sep 2012, 21:01 
Klubbdirektør

Janko wrote:

Veldig bra :D

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2012, 09:29 
Forumlegende

Libra wrote:
Janko wrote:

Joda, men man kan ikke basere seg på flaks eller "manna fra himmelen" eller snille onkler mer. Så dette var et mål ut av det blå.

Forslag til tiltak: Styret, administrativ ledelse og sportslig ledelse må ta all lønnstøyten. Spillerne må fredes. De lavest lønte kan ikke ta lønnskutt. Dette er et ledelsesansvar. Sportslig ledelse står til ansvar for at det ikke er opprykkskamp (mer penger altså), administrativ ledelse kan driftes på dugnad, styreledelse er hovedansvarlige og må avstå fra all styregodtgjørelse. Ansvarliggjør de ansvarlige!

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2012, 09:32 
Grævling

Gode greier.... da får vi hente inn mere folk som spiller på landslagene til Luxembourg, Malta, Lichtenstein, Vatikanstaten osv. Gi dem 10.000 i lønn pr. mnd og skaffe dem jobb på si, så skulle vel dette bli et "prosjekt" som går overskudd og bidrar til å lønne resten av stallen :-)

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2012, 10:35 
Reserve

Libra wrote:
Mye klokt i dette innlegget, TaigerVudds :) Men hvis du klarer og benekte at Glåmdalsdistriktet er omgitt av mange negative personer, så skjønner jeg ikke helt hvor du befinner deg. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har snakket med som simpelthen elsker og fortelle andre hvor LITE interessert de er i KIL, og hvordan de hater fotballen her. Det nærmest lyser av øynene deres når de setter i gang. Og øynene lyser av skadefrohet og ondskapsfullhet. Det burde ikke være nødvendig og være så negativt engasjert i noe som ikke interesserer. Det jeg ikke er interessert i - det driter jeg i :wink:

Ikke bare i Kongsvingerdistriktet folk er negative til lokallaget (regner egentlig med det gjelder overalt).

Her er lesernes beste minner fra FK Tønsberg 11 år med satsing (før de nå legges ned):

http://protokoll.tb.no/index.php?id=83

Den "beste" av disse må vel være "Mitt beste FKT-minne frem til nå er nedrykket fra 1 divisjon i 2005. For ettertiden vil selvsagt nedleggelsen i 2012 lagres som det beste minnet." Herregud...

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2012, 12:30 
Klubbdirektør

Daggers wrote:
Libra wrote:
Mye klokt i dette innlegget, TaigerVudds :) Men hvis du klarer og benekte at Glåmdalsdistriktet er omgitt av mange negative personer, så skjønner jeg ikke helt hvor du befinner deg. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har snakket med som simpelthen elsker og fortelle andre hvor LITE interessert de er i KIL, og hvordan de hater fotballen her. Det nærmest lyser av øynene deres når de setter i gang. Og øynene lyser av skadefrohet og ondskapsfullhet. Det burde ikke være nødvendig og være så negativt engasjert i noe som ikke interesserer. Det jeg ikke er interessert i - det driter jeg i :wink:

Ikke bare i Kongsvingerdistriktet folk er negative til lokallaget (regner egentlig med det gjelder overalt).

Her er lesernes beste minner fra FK Tønsberg 11 år med satsing (før de nå legges ned):

http://protokoll.tb.no/index.php?id=83

Den "beste" av disse må vel være "Mitt beste FKT-minne frem til nå er nedrykket fra 1 divisjon i 2005. For ettertiden vil selvsagt nedleggelsen i 2012 lagres som det beste minnet." Herregud...

Ja, du har sikkert rett i at Ola Dunk etter hvert har blitt et negativt folkeslag. Ikke bra :?

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2012, 22:01 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Libra wrote:
Janko wrote:

Joda, men man kan ikke basere seg på flaks eller "manna fra himmelen" eller snille onkler mer. Så dette var et mål ut av det blå.

Forslag til tiltak: Styret, administrativ ledelse og sportslig ledelse må ta all lønnstøyten. Spillerne må fredes. De lavest lønte kan ikke ta lønnskutt. Dette er et ledelsesansvar. Sportslig ledelse står til ansvar for at det ikke er opprykkskamp (mer penger altså), administrativ ledelse kan driftes på dugnad, styreledelse er hovedansvarlige og må avstå fra all styregodtgjørelse. Ansvarliggjør de ansvarlige!

Nå er det slik at de på brakka har hatt mer enn nok å gjøre, altfor mye.
Dette har vi også sett over tid hvor dykgtige personer har gått tomme og forsvunnet.
Dette er et alvorlig forhold.
Man trenger uansett da en dyktig og engasjert kjerne til å styre det administrative, altså holde det i liminga.

Trenerstaben bør gå i seg selv ja.
Tross alt har KIL en av de aller beste stallene i serien, og innad i stallen mener noen også at de har den beste, eller i alle fall helt i toppskjiktet.
Det er legeitimt å mene at man har fått altfor lite ut av materialet.

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2012, 11:43 
Forumlegende

Man inkaller til såkalt "Brain Storming", idédugnad iføleg denne artikkelen: http://www.glomdalen.no/sport/article6230309.ece

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2012, 12:11 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Man inkaller til såkalt "Brain Storming", idédugnad iføleg denne artikkelen: http://www.glomdalen.no/sport/article6230309.ece

Du ser jo hva idemyldringen til de gode, gamle KIL-haterene består av. "Slå dere konkurs!" Ingenting ville ha gledet dem mer enn det :evil:

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2012, 14:10 
Trener

Er så forbannade dritta lei Glåmdalen og de faste negative kommentarere som kommer der.

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2012, 14:59 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Er så forbannade dritta lei Glåmdalen og de faste negative kommentarere som kommer der.

Aaaargh...enig :evil: Nå har de lagt om diskusjonen til "Bør KIL toppfotball slås konkurs?" Si din mening! Og" leserene mener"...når det er snakk om 2-3 stk. Totalt useriøst, og de går snart de verste tabloidavisene en høy gang :?

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2012, 15:32 
Forumlegende

Sjakkklubben bør jo gi noen kr. til KIL ;)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10068753

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2012, 16:30 
Klubbdirektør

Det vil si at de 50 stk tipper for 300 000.- pr år pr person. Ikke mulig.

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2012, 21:15 
Reserve

Libra wrote:
Aaaargh...enig :evil: Nå har de lagt om diskusjonen til "Bør KIL toppfotball slås konkurs?" Si din mening! Og" leserene mener"...når det er snakk om 2-3 stk. Totalt useriøst, og de går snart de verste tabloidavisene en høy gang :?

Kan da ikke tro at avisene i gamle dager stilte mannsterke opp den gangen landsbyidiotene liret av seg svadaet sitt på torget. Ei heller baserer papirutgaven på et par SMS-meldinger på Min Mening siden. Men når noen anonyme sjeler taster mer eller mindre oppgult på nettsidene, da danner det plutselig grunnlag for en sak. Og dette har de tenkt å ta betalt for snart? Lykke til, sier nå jeg!

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2012, 23:52 
Klubbdirektør

TaigerVudds wrote:
Libra wrote:

Kan da ikke tro at avisene i gamle dager stilte mannsterke opp den gangen landsbyidiotene liret av seg svadaet sitt på torget. Ei heller baserer papirutgaven på et par SMS-meldinger på Min Mening siden. Men når noen anonyme sjeler taster mer eller mindre oppgult på nettsidene, da danner det plutselig grunnlag for en sak. Og dette har de tenkt å ta betalt for snart? Lykke til, sier nå jeg!

Lykke til, ja :mrgreen: Glåmdalen er på ville og useriøse veier :!:

Profile  

PostPosted: 13 Sep 2012, 08:47 
Kaptein

http://www.glomdalen.no/kil/article6233478.ece

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]