KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 13:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sessongen 2011
PostPosted: 08 Nov 2010, 22:49 
Forumlegende

A4Tech wrote:
Ønsker meg et helt nytt KIL på alle mulige måter neste år. )

Skummelt med Dalen og 2 lungepunkteringer i løpet av året her.
Og det gir jo langt fravær også.
Og synes ikke han er i nærheten av Tobias.

Det er heller ingen krise om Guven forsvinner.
Synes han er veldig opp og ned og direkte svak innimellom.

Frejd og Ryen bør med om mulig for her er det erfaring som alle de unge må få med seg.
Adeccoen er veldig tøff og blir ikke mindre tøff neste år med Sandefjord som vil opp igjen, og sterke nykommere.
Det kan fort bli at man havner i gjørmeland igjen.

Linnes skal ikke søles bort på en backplass.
Lengst mulig fremme på banen,

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2010, 22:54 
Forumlegende

"Kongsvinger Toppfotball skal ha en hovedtrener i 100% stilling, en assistent i 25% stilling, "

Altså er Eide treneren, eller borte.

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2010, 22:59 
Klubbdirektør

Kunne tenkt jeg et gjensyn med Pelu og Førsund

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2010, 23:02 
Klubbdirektør

Jeg synes det virker litt urealistisk og regne med Ryen etter et så langt skadeavbrudd som han får nå. Han er ingen ungdom lenger. Synes også det er merkelig med disse 2 lungekollapsene til Dalen, og foretrekker ellers også Tobias. Han virker mye mer "tent" under kamper, og har mer temperament :D

Det virker litt traust og kjedelig, men fornuftig, det opplegget som kommer nå. Men vi har nok ikke noe annet valg enn og følge denne linjen heretter :wink: Og jeg tror ikke det vil medføre dalende interesse for KIL i distriktet. Vi snakker jo tross alt om en stablilisert tilværelse i Adecco en stund framover :wink: Det skal bli spennende og følge med framover!

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2010, 23:03 
Klubbdirektør

ivo wrote:
"Kongsvinger Toppfotball skal ha en hovedtrener i 100% stilling, en assistent i 25% stilling, "

Altså er Eide treneren, eller borte.

Tenkte det samme da jeg leste det....

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2010, 23:55 
Klubbdirektør

Kim Holmen (29)
Jeg synes Kim har vært okay i år og han har særlig kommet seg i slutten av sesongen. Er også etter min mening mer enn god nok for KIL og en vi burde ha med videre. Eneste som taler i mot er vel lønna hans. Tror den ligger på nærmere 400.000 uten at jeg skal si det for sikkert.

Legger du på ca 200 000.- til så er du i nærheten av lønna hans. Samme har hvist Mamme også. Og tror ikke Dalen for ny kontrakt heller.

Profile  

PostPosted: 09 Nov 2010, 00:08 
Kaptein

enig i at holmen har vært god i det siste, og hvis han fortsetter sånn tror jeg han kan herje i adeccoligaen neste år

Profile  

PostPosted: 09 Nov 2010, 10:37 
Reserve

Enig med ivo om at Linnes skal høyere opp på banen. Ving eller indreløper. Han har imponert meg voldsomt med sin evne til å lekende lett passere motstandere. Roen han har med ballen er utrolig. Men med tanke på at det skal være ca 50/50 unge/gamle betyr det at vi i øyeblikket har litt for mange "gamle" offensive spillere. Tuelo og Güven er to som fort kan herje i Adecco, og hvis lønningene til Niang og Holmen er rundt 600.000 (som det ble hevdet over her) så må nok de gå ned i lønn om de skal få være med videre.

Jeg heller mot at Niang kan få gå. Da kan vi igjen spille som vi gjorde i 2009, hurtig i lengderetning langs bakken. Med Holmen, Güven, Tuelo og Linnes framover blir det hvertfall fart på beina. Og selvom Holmen kan være aldri så frustrerende til tider, så er han en av spillerne som har vært involvert i flest scoringer/sjanser, og sånnsett viktig for KIL. Men må som sagt ned i lønn.

Risholt tviler jeg på at får ny kontrakt, og syns det er greit egentlig. Innimellom jobber han voldsomt bra og binder opp mange mann, men ganske ofte er han sinnsykt frustrerende å se spille også. Hvis han flytter ut av offsiden så bedrer mye seg.

Yngvar vil jeg gjerne ha med videre, og han vil være med videre selv også. Prata såvidt med han på flyet hjem fra Stavanger, og han sa han trivdes veldig godt i KIL, og kom til å skrive under på ny kontrakt hvis tilbudet var bra nok. Hvis jeg forstod han riktig har KIL også sagt at de skal tilby ny kontrakt, men noe mer enn det hadde han ikke hørt.

Frejd bør også selvsagt med videre. Sturød er jeg langt mer usikker på. Skadeplaga, sikkert med en brukbar lønn, også syns jeg har hatt en nedadgående kurve siden starten av sesongen (selvom alle cornerne mot Viking ble holdt inne på banen). Av Bosmankeeperne heller jeg mot Conny sammen med Tobias. Han er ikke plaga av lungekollaps, og kan kanskje kombinere keeperrollen med en trenerrolle.

Profile  

PostPosted: 09 Nov 2010, 11:19 
Trener

Daggers wrote:
Enig med ivo om at Linnes skal høyere opp på banen. Ving eller indreløper. Han har imponert meg voldsomt med sin evne til å lekende lett passere motstandere. Roen han har med ballen er utrolig. Men med tanke på at det skal være ca 50/50 unge/gamle betyr det at vi i øyeblikket har litt for mange "gamle" offensive spillere. Tuelo og Güven er to som fort kan herje i Adecco, og hvis lønningene til Niang og Holmen er rundt 600.000 (som det ble hevdet over her) så må nok de gå ned i lønn om de skal få være med videre.

Jeg heller mot at Niang kan få gå. Da kan vi igjen spille som vi gjorde i 2009, hurtig i lengderetning langs bakken. Med Holmen, Güven, Tuelo og Linnes framover blir det hvertfall fart på beina. Og selvom Holmen kan være aldri så frustrerende til tider, så er han en av spillerne som har vært involvert i flest scoringer/sjanser, og sånnsett viktig for KIL. Men må som sagt ned i lønn.

Risholt tviler jeg på at får ny kontrakt, og syns det er greit egentlig. Innimellom jobber han voldsomt bra og binder opp mange mann, men ganske ofte er han sinnsykt frustrerende å se spille også. Hvis han flytter ut av offsiden så bedrer mye seg.

Yngvar vil jeg gjerne ha med videre, og han vil være med videre selv også. Prata såvidt med han på flyet hjem fra Stavanger, og han sa han trivdes veldig godt i KIL, og kom til å skrive under på ny kontrakt hvis tilbudet var bra nok. Hvis jeg forstod han riktig har KIL også sagt at de skal tilby ny kontrakt, men noe mer enn det hadde han ikke hørt.

Frejd bør også selvsagt med videre. Sturød er jeg langt mer usikker på. Skadeplaga, sikkert med en brukbar lønn, også syns jeg har hatt en nedadgående kurve siden starten av sesongen (selvom alle cornerne mot Viking ble holdt inne på banen). Av Bosmankeeperne heller jeg mot Conny sammen med Tobias. Han er ikke plaga av lungekollaps, og kan kanskje kombinere keeperrollen med en trenerrolle.

Enig med deg i det meste her. Vil ha med Conny hvis han blir skadefri. Niang kan vi godt la gå for han bryter med KIL's spillestil gjennom mange år. Det var vel frøken Amundsens påfunn å hente Niang.

Kan ikke frostå annet enn at også Sturød er ferdig i KIL.

Güven blir vel solgt hvis noen byr 1 mill eller mer.

Profile  

PostPosted: 09 Nov 2010, 12:15 
Reserve

Føler meg skråsikker på at det blir Eide som hovedtrener og Terje Holt som assistent... En mix av gammelt og ungt på benken også... Har trua!

Profile  

PostPosted: 09 Nov 2010, 21:34 
Reserve

Gidder ikke å spekulere så fælt egentlig. Håper bare vi kan greie å bygge et stabilt og godt lag etterhvert, sånn at vi kan hevde oss i toppen igjen om ei stund.. Moro å følge laget sitt uansett.

Profile  

PostPosted: 09 Nov 2010, 22:48 
Trener

Hva med Thomas Myre som trener? ser at han skal begynne på Uefas PRO lisens kurs.. Er vel like sannsynlig som at Nordlie kommer tilbake.. Og et veldig upopulært valg.. Kjett m en trener som er sykemeldt hele tida..

Profile  

PostPosted: 09 Nov 2010, 22:58 
Grævling

Eide har vel kontrakt med KIL ut neste sesong, så da blir det vel han som hovedtrener i 2011.

Profile  

PostPosted: 09 Nov 2010, 23:03 
Trener

Ja, det ligger vel i korta.. Kanskje vi greier å lokke John Pelu tilbake til KIL? Han er uten kontrakt for tiden, så skader jo ikke å gi han et tilbud hvertfall..

Profile  

PostPosted: 09 Nov 2010, 23:12 
Reserve

Sigurd wrote:
Ja, det ligger vel i korta.. Kanskje vi greier å lokke John Pelu tilbake til KIL? Han er uten kontrakt for tiden, så skader jo ikke å gi han et tilbud hvertfall..

Jeg forstår ikke hvorfor flere her inne snakker om John Pelu. Mannen er jo et vandrende disiplinærproblem. Han har flere ganger bevist at han har holdninger vi ikke trenger i KIL. Selv om han til tider holder en meget høy standard på banen, så tviler jeg på om det er rette mann for KIL slik visjonene blir lagt fram om dagen.

Mvh
Petter Nord

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]