KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 17:24

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 548 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ny trener på vei!
PostPosted: 26 Aug 2008, 21:54 
Reserve

bergerud wrote:
albert wrote:
bergerud wrote:
jeg syntes vi skal stole på mohn å se jeg.... dette høres veldig bra ut.... drit i hvem som finner treneren.... bare vi greier oss :D :D

Hvem skal ansette ham ? Hvem skal ha arbeidsgiveransvaret? OSV- her er det mye som ikke vil bli godtatt av NFF hvis styret ikke er involvert??

De bør involveres slik at de kan være med selv om andre evt går inn med kroner og øre.

vi må bare stole på at alle parter vet hva de gjør.... jeg kan ikke alle regler så det overlater jeg til de som er på brakka...

Kan bli ubehagelig det her hvis vi ender med en steil front her. Vanskelig å svelge ting for styret hvis det bare blir tredd ned over hodet deres.

Så til Mohn: involver styret - dette kan du gjøre gjennom evt administrasjonen men gjør det slik at de ikke får nyhetene gjennom pressen slik vi supportere skal gjøre ;)

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 21:57 
Forumlegende

Berntsen wrote:
Er det en real høvding?

Fælt som du nevner "høvding"...

Sitting Bull...
Han var jo høvding og medisinmann...

Han var jo leder for "Sterke hjerter" - det kan jo trengs.

"Sitting Bull and the KIL-eleven strike again"

Dette går nok bra :D

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 21:58 
Reserve

Berntsen wrote:
Slik styret har agert har de dyttet alt ansvar over på det sportslige apparatet. Da har de vel fullmakt til å ansette...

Det er jo blitt vist til Olav hver gang noen har tatt dette opp med styret.

olav er neppe i adminstrasjonen. Men hvis han vil gå god for det i forhold til styret så greit nok for meg så lenge man unngår en evt konfrontasjon som forlenger perioden før man får på plass en evt ny trener

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 21:59 
Saftblander

For ordens skyld: Jeg ansetter ingen, det er klubben som må gjøre alt slikt. Jeg bare kommer med min innstilling til hvem jeg ønsker samt en økonomisk garanti. Dette har jeg klargjort for klubben i dag. Administrasjonen (ikke styre) og jeg har forøvrig hatt en god dialog på dette i hele kveld også. Så jeg tror jeg er like spent som dere på hva dette ender opp med.. Men vi må muligens innse at det kan ta litt tid allikevel.

Hilsen Henrik

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:02 
Forumlegende

Un coup d'état ?
Pourcois pas?

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:03 
Trener

Henrik Mohn wrote:
For ordens skyld: Jeg ansetter ingen, det er klubben som må gjøre alt slikt. Jeg bare kommer med min innstilling til hvem jeg ønsker samt en økonomisk garanti. Dette har jeg klargjort for klubben i dag. Administrasjonen (ikke styre) og jeg har forøvrig hatt en god dialog på dette i hele kveld også. Så jeg tror jeg er like spent som dere på hva dette ender opp med.. Men vi må muligens innse at det kan ta litt tid allikevel.

Hilsen Henrik

I såtilfelle håper jeg det er et så "stort navn" at man ikke kan si nei. :D

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:04 
Trener

albert wrote:
Berntsen wrote:
Slik styret har agert har de dyttet alt ansvar over på det sportslige apparatet. Da har de vel fullmakt til å ansette...

olav er neppe i adminstrasjonen. Men hvis han vil gå god for det i forhold til styret så greit nok for meg så lenge man unngår en evt konfrontasjon som forlenger perioden før man får på plass en evt ny trener

Olav er nå sportslig leder da. :D

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:04 
Spiller

Nå detter jeg ut her...Hva skjedde med at vi hadde noen på plass a?? Kan ta tid? VI HAR DA FA.. IKKE TID!

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:05 
Reserve

Henrik Mohn wrote:

Hilsen Henrik

kan ta litt tid ja - Er jo bare å vente ett par mnd så skaffer vi oss verdens beste trener de to siste ukene ;( Går sikkert bra det - JA DA.

Begynner å minske på tiden. Er mye jobb å gjøre for en ny trener og husk at overgangsvinduet stenger natt til mandag så da får vi ikke gjort noe mer med spillere inn heller.

Alta tar poeng og det er ennå lengre opp til Bryne(selv om de ikke tar mye poeng så har de ett godt forsprang) Og ett av de må vi ha bak oss.

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:06 
Reserve

Berntsen wrote:
albert wrote:
Berntsen wrote:

Olav er nå sportslig leder da. :D

Ja men jobber vel ikke i administrasjonen som Mohn melder å ha dialogen med ? Eller har han slutta sin sivile jobb og begynt i KIL på heltid siden sist ?

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:19 
Saftblander

Litt upresist fra meg: Litt tid= vi kan ikke vente en avklaring i kveld. jeg håper i løpet av en dag eller 2.

Hilsen Henrik

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:21 
Reserve

Henrik Mohn wrote:
Litt upresist fra meg: Litt tid= vi kan ikke vente en avklaring i kveld. jeg håper i løpet av en dag eller 2.

Hilsen Henrik

Da er jeg mer tilfreds med tidsperspektivet men det med info til og dialog med styret er også viktig. Sørg for at administrasjonen kommuniserer dette tydelig og klart både til styret og til sportslig elder slik at de er inneforstått med hva som skjer og "er involvert på ett vis". da skal jeg slutte å mase :oops:

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:26 
Saftblander

Sportslig leder håndterer selve forhandlingene på vegne av styret slik jeg forstår det (Igjen, jeg har ingen direkte dialog med styret) . Det ligger ingen konflikt, meg bekjent mellom noen av partene i det som nå skjer. Slik sett er alt under god kontroll partene imellom.

Hilsen Henrik

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:27 
Spiller

albert wrote:
Henrik Mohn wrote:

Hilsen Henrik

Da er jeg mer tilfreds med tidsperspektivet men det med info til og dialog med styret er også viktig. Sørg for at administrasjonen kommuniserer dette tydelig og klart både til styret og til sportslig elder slik at de er inneforstått med hva som skjer og "er involvert på ett vis". da skal jeg slutte å mase :oops:

Ja, slutt å mas! :wink:
Så vidt meg bekjent er Henrik Mohn en oppegående kar, og ikke en Kirkenær-cowboy, så han gjør nok ting i riktig rekkefølge skulle jeg tro.
Dessuten vil jeg vil jeg vel tro at administrasjonen handler med godkjennelse fra styret, om ikke kan vi vel egentlig legge hele klubben!

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2008, 22:29 
Reserve

Henrik Mohn wrote:
Sportslig leder håndterer selve forhandlingene på vegne av styret slik jeg forstår det (Igjen, jeg har ingen direkte dialog med styret) . Det ligger ingen konflikt, meg bekjent mellom noen av partene i det som nå skjer. Slik sett er alt under god kontroll partene imellom.

Hilsen Henrik

Så bra ;) Da skal jeg slett ikke mase mer. Får bare håpe det er en mann med litt trøkk i som kan få orden på sakene. Og så det bare å krysse fingrene og håpe vi klarer å sanke nok poeng. Ny trener er nok bare en veldig god start på å redde plassen og ingen løsning.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 548 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]