Xvinger wrote:
jeg syns faktisk han har ett poeng:
for å sammenligne med NTB bærum hvor de har samarbeid med Lyn..
der kommer det nye spillere igjen hele tiden og det er mange av dem som ikke har vært bedre enn mange av spillerne fra ntgt kongsvinger..den eneeste forskjellen er at de tør å satse....ung gutter trenger tid om det er 18årige rooney i everton eller sokolowski på lyn eller odden i kongsvinger...det mener jeg.....
Ingen ting hadde vært bedre enn om de hadde klart å få frem egne unggutter, så får vi håpe ikke alle har foreldre på tinget som er bestevenner med investorene våre, men nok om det!
Uansett....er det noen av dagens talenter på NTG dere ser som rustet til å klyve inn i startoppstillingen til KIL? Selv er jeg spent på Digerud, Hvis midtspissene våre ikke leverer varene utover så håper jeg de vil gi han sjansen. Men nå ser vel lagets trenere hvordan han gjør det på trening, så de vet vel selv om han er klar for spill eller ikke.
Ellers er det vel ikke helt riktig at NTG på Vinger og NTG på Bæreum er helt på likt nivå, Lyn's unggutter er alltid i toppen av Interkrets, det kan ikke sies om Kongsvingers gutter....men de var satans bra for 2 år siden, og nå er en del av gutta som var med på det laget allerede i stallen, så noe riktig må vi vel gjøre?