KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 21:37 
Forumlegende

mikeb wrote:
Målet til KIL er opprykk innen 2009, det betyr at vi skal bruke de årene frem til da på å bygge laget, så årets sessong kan vi godt ende på 12 plass bare vi lærer av dette og kommer opp med løsninger for å forsterke de lagdelene som ikke holder. Selvføgelig er det en fordel om vi ser fremgang hver sessong og dermed havner høyere på tabellen enn i fjor, men uansett for tidlig å evaluere sessongen nå i April og jeg er absolutt ikke bekymret enda.

Blir man nr 12 i år rykker man ikke opp i 2008 heller - for da må et nytt lag til. De andre lagene utvikler seg også. Ikke bare KIL.

For all del, men så lenge man ikke har scoret siden midt i februar (stort sett), så er det betenkelig selvsagt.

Men jeg er enig med deg at Conny er like bra som Rønningen. Rønningen var faktisk ved et par anledninger rufset til å begynne med og KIL spilte ham også god - selv om han VAR god.

MK-kampen viste vel at seiersviljefandenivoldskheten ikke er der nok.
Jeg savner den killerholdningen som skiller...............

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 21:52 
Forumlegende

Det jeg er mest opptatt av er at spillerne må få tro på seg selv, det får de på flere måter enten ved å skape resultater og vinne kamper, eller å få tilbakemeldinger om at de faktisk er gode nok selv om resultatene uteblir, man kan også kjefte spillere gode og forsøke å få de til å gå i seg selv å tenke f... jeg kan bedre enn dette her.
Jeg er av den oppfattning at årets kil lag (ihvertfall det jeg har sett av dem) har vist at de henger med og derfor bør oppmuntres til å fortsette slik de viste mot Ham Kam for gjør de det så vinner de neste kamp eller neste der igjen.
Begynner man istedet nå å diskutere hva er det de gjør feil og hva skal vi gjøre annerledes så skaper man usikkerhet og vi kan rote oss inn i en negativ trend.
Så ivo la gutta få noen kamper til å vise seg frem på før du roper om at noe ikke er som det skal, la treningskampene være treningskamper og fokuser på det de viser i de neste kampene.
Alle lag kommer til å gå på trynet mot en antatt svakere motstander og alle lag kommer til å tape en jevn kamp på marginer, trikset er bare å ha så få av de tapene som mulig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 21:59 
Forumlegende

At vi har 0 poeng nå er ikke så allverdens ille. Man har vi to poeng etter Skeid og Notodden bør det helt klart lyse ei varsellampe.

Laget kommer til å bli bedre. Jeg tar det for gitt at man streber etter det beste hver eneste gang, og da blir spillet på nivå med Hamkam kampen. Mot Hamkam viste man at det bor mye i laget. Jeg forventer framgang fra den kampen. DET er vel det målet det jobbes etter nå, framgang.

Gutta veit dem kan spille fotball. Spiller for spiller er vi bedre enn på lenge. Om det ikke blir minst 4 poeng mot Skeid og Notodden er det noe fundamentalt galt. Jeg forventer og tror på minst 4 poeng de neste to ukene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 22:13 
Forumlegende

Mikeb og Karlsen,

gode ord en sen kveld.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 23:04 
Trener

Har vi ikke 6 poeng etter de to neste kampene blir jeg drit-skuffa :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2007, 08:09 
Forumlegende

KIL-SMURF wrote:
Har vi ikke 6 poeng etter de to neste kampene blir jeg drit-skuffa :cry:

Jepp - men frykter Skeid-kampen. KIL har kun vunnei Hallen i år.
Man bør vinne de 3 neste.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2007, 09:02 
Reserve

Vi oppdaterer våre poengregnestykker her:
http://kilfotball.blogg.no/1176724595_etter_skjema.html

Vi mener 45 poeng ved sesongslutt er en realistisk og passe ambisiøs målsetning - det er 1,5 poeng i snitt per kamp, og litt mer enn i fjor.

Hvis KIL slår Skeid på søndag, så ligger vi forsåvidt likt med skjemaet vi har skissert. Vi burde tatt ett poeng borte mot MK og ett poeng hjemme mot HamKam.

Og i henhold til dette: Etter Notodden-kampen bør vi ha seks poeng, ja.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2007, 19:40 

1892 wrote:
quote]

Satt i kommetatorboksen og så bare dette i øyekroken, men det var rett og slett vakkert det jeg så. Vi kommenterte også det på radioen.

Ikke for å grine på nesa etter en bra spillemessig kamp, men d er noe som bør opp :shock:

Hadde dessverre ikke mulighet å bivåne kampen, men måtte pine meg gjennom radiooverføringa i stedet. Engasjementet var det ikke noe å si på, men utførelsen sto nok ikke i stil er jeg redd. Må si at det var svært vanskelig å oppfatte hva som skjedde utpå der og spillets gang. F.eks kunne HamKam være i angrep og nesten gjennom alene med keeper, for så i neste trekk var d plutselig corner til Vinger ! Var ikke akkurat Arne Scheie nivå med presist kampforløp og gode innertiere, men men.... regner med dere kommer sterkere tilbake :twisted:

Kommentatorbørs : 2 :oops:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2007, 20:12 
Klubbdirektør

Vinger wrote:
1892 wrote:
quote]

Satt i kommetatorboksen og så bare dette i øyekroken, men det var rett og slett vakkert det jeg så. Vi kommenterte også det på radioen.

Ikke for å grine på nesa etter en bra spillemessig kamp, men d er noe som bør opp :shock:

Hadde dessverre ikke mulighet å bivåne kampen, men måtte pine meg gjennom radiooverføringa i stedet. Engasjementet var det ikke noe å si på, men utførelsen sto nok ikke i stil er jeg redd. Må si at det var svært vanskelig å oppfatte hva som skjedde utpå der og spillets gang. F.eks kunne HamKam være i angrep og nesten gjennom alene med keeper, for så i neste trekk var d plutselig corner til Vinger ! Var ikke akkurat Arne Scheie nivå med presist kampforløp og gode innertiere, men men.... regner med dere kommer sterkere tilbake :twisted:

Kommentatorbørs : 2 :oops:

Nå er det heller ikke når det er sagt, så veldig enkelt å kommentere kamper via radio. Jeg har hørt ganske mange bortekamper til KIL via nettradio og jeg har fortsatt til gode å høre en "bra" live-sending. MK kampen er et eksempel å dette, for den var helt for jævelig.

Dessuten er vel dette noe nytt prosjekt for Radio Kongsvinger, så hvis ting kan bli bedre (noe det som regel har en evne til å bli når ting er helt i nybegynnerfasen) så blir det vel det etter hvert..

Selv de få kampene i VM i fjor som jeg av forskjellige grunner ikke fikk med meg og måtte høre de via NRK radio var katastrofalt ille..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2007, 20:36 
Forumlegende

Gleder meg til å få med kampen på radio på søndag......Bra tiltak.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2007, 20:39 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Gleder meg til å få med kampen på radio på søndag......Bra tiltak.....

Enig. Godt alternativ for oss som ikke har mulighet til å reise til Oslo!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2007, 22:29 
Grævling

Hva faen er det alle driver med på Vinger på en søndag? Kjærka har vel stengt lenge før bussen har avgang ved 15.30 tida? ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2007, 22:52 

ManUtd wrote:

Dessuten er vel dette noe nytt prosjekt for Radio Kongsvinger, så hvis ting kan bli bedre (noe det som regel har en evne til å bli når ting er helt i nybegynnerfasen) så blir det vel det etter hvert..

..

At d er innkjøringsproblemer og tilvenningsfase kan j leve med, dette blir sikkert mye bedre etterhvert. Mer bekymret er jeg for d fotballfaglige og kunnskapsnivået som kan påvirke prestasjonene, det kunne virke som om kommentatorene feks sleit med å holde rede på navnene på Vinger spillerne. Det er viktig at basiskunnskapene ligger i bunn når man skal kommentere kamper, ellers må d iallefall tilegnes. Hvis ikke blir d for tynt. Men skal ikke si skråsikkert om det kunne skyldes dette eller kanskje kan tilskrives kontoen for nærvøsitet eller lignende. La dem få vårsesongen til å vise at dem duger, så får dem heller finne noen andre etter det evt 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 12:21 
Reserve

En ting kan de rette opp med en gang i hvert fall: Slutt å snakk i munnen på hverandre, utrolig irriterende. Gutta i Radio Kongsvinger har tydelig ingen fordeling på hvem som er hovedkommentator og hvem som skal si smarte ting (ekspertkommentator). Sendinga fra sist kamp var veldig dårlig. Hvis de ikke klarer å avklare seg i mellom hvem som skal snakke når er det bedre at en mann gjør jobben alene.

Det skal imidlertid sies at tiltaket er svært positivt. Vi er en god gjeng utflyttede glomdøler med mer enn middels interesse for Kil som liker å følge laget. Lykke til videre

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 13:30 
Trener

Takker for de mange tilbakemeldingene på radiosendinga. Det er av slike tilbakemeldinger man kan bli bedre. Vi har selv insett at vi gjorde mye som vi ikke burde gjøre og vil nok bli mye bedre etter hvert. Som sagt er dette et veldig nytt prosjekt for oss i RK og det vil nok ta litt tid før vi er "veldig gode" på dette. Den ene av kommentatorne var helt fersk, den andre har kommentert to kamper før og det var forrige gang KIL var i adeccoligaen.

Kom gjerne med innspill til andre ting vi kan ta med i sendinga vår også, vi starter jo klokken 17. Burde vel kanske hatt en egen tråd der vi fikk tilbakemeldinger?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]