KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 14:30 
Forumlegende

Ja om Viking legger nok penger på bordet så burde jo dette la seg gjøre. Gundersen kan jo ta en "Rødfoss" om det ikke funker i oljebyen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 16:15 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Ja om Viking legger nok penger på bordet så burde jo dette la seg gjøre. Gundersen kan jo ta en "Rødfoss" om det ikke funker i oljebyen.

Tror neppe Kil selger han nå hvis dem ikke får det dem forlanger og det er jo uaktuelt i henhold til Viking...

Virker som laget vårt er litt vannskelige å vende i oppbyggingen av laget vårt og der er Gunders viktig så jeg håper og tror at denne flyttingen ikke skjer i år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 16:59 
Materialforvalter

"Virker som laget vårt er litt vannskelige å vende i oppbyggingen av laget vårt og der er Gunders viktig så jeg håper og tror at denne flyttingen ikke skjer i år."

Hæ?

Jeg håper også at Gundersen blir, men det der ga ikke mening. Hvilke ord mangler/er det for mange av?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 17:25 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Virker som laget vårt er litt vannskelige å vende i oppbyggingen av laget vårt og der er Gunders viktig så jeg håper og tror at denne flyttingen ikke skjer i år.

Skjønte ikke den helt jeg heller! :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 17:25 
Klubbdirektør

s122949 wrote:
"Virker som laget vårt er litt vannskelige å vende i oppbyggingen av laget vårt og der er Gunders viktig så jeg håper og tror at denne flyttingen ikke skjer i år."

Hæ?

Jeg håper også at Gundersen blir, men det der ga ikke mening. Hvilke ord mangler/er det for mange av?

Med forståelse og teskje så blir det at Kil verner om de dem har og ikke kommer til å selge Gunders med tanke på at de vil gjøre sin beste sesong i 1 Div på lenge....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 17:46 
Forumlegende

Jeg er litt usikker anngående Gundersen, mest fordi han har vært ustabil til nå. Men om han fortsetter utviklingen han hadde på høstsessongen og dunker inn like mye mål som i fjor vil han jo utvilsomt være en viktig brikke i laget. Slår han ikke til, så hadde jo noen millioner fra Viking vært bedre. Men dette får vi jo aldri vite før sessongslutt neste år.
Og en erstatter for Gundersen kan jo bli vanskelig å finne, så det beste er vel at han blir i KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 17:58 
Materialforvalter

Jeg mener at Koffeld er vel så spennende som Gundersen, så hvis han blir skadefri bør det jo ikke være umulig å erstatte Gundersen. Men for all del, Gundersen viste tegn på høsten i fjor om at han kan bli en skikkelig kvalitets-spiss.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 23:21 
Kaptein

Koffeld trente med Galterud i dag så jeg.. Er vel bare for å bygge seg opp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 23:56 
Klubbdirektør

s122949 wrote:
Jeg mener at Koffeld er vel så spennende som Gundersen, så hvis han blir skadefri bør det jo ikke være umulig å erstatte Gundersen. Men for all del, Gundersen viste tegn på høsten i fjor om at han kan bli en skikkelig kvalitets-spiss.

For ikke å snakke om Samelsson!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2007, 01:14 
Klubbdirektør

Gundersen kommer sikkert til å spille på kanten denne sesongen. Tror ikke Samuelsson er hentet for å slite benk. Med de to nevnte og Pelu har vi en knallsterk angrepsrekke! Kjipt om denne blir splittet før vi i det hele tatt er i gang.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2007, 12:19 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Gundersen kommer sikkert til å spille på kanten denne sesongen. Tror ikke Samuelsson er hentet for å slite benk. Med de to nevnte og Pelu har vi en knallsterk angrepsrekke! Kjipt om denne blir splittet før vi i det hele tatt er i gang.

Må ikke glemme Lindau da..... Var vel en av våre beste angrepsspillere på slutten av sesongen... "ble jo brukt som ren midtspiss også"

Det blir jo litt som å skyte seg selv i foten hvis man selger Gundersen nå, men får vi "meget godt" betalt og får inn en vel så god erstatter så What ever sier jeg bare "han er ikke noen Ivers akkurat" Viking skal vist ha inn en klassespiss til også... "enda verre for Gunders å få spille" http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article851145.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2007, 18:55 
Klubbdirektør

Lindau er gammel, men viste at han fortsatt ha en del i seg i forrige sesong. Håper og tror at han kan være med å kjempe om en plass på midten denne sesongen. Syns han er bedre som tilrettelegger en han er som avslutter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2007, 22:20 
Kaptein

Tipper at vi får se Lindau mer i en innbytter rolle i år, pga. at han sliter mye med skader og at han begynner å bli eldre. Han kan komme inn når vi sliter å bidra med offensive kvaliteter eller komme inn å bidra med rutine når vi leder og skal safe inn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2007, 23:44 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Psst Bergkamp! KIL har gitt seg med dette safegreiene! Alle mann i angrep nå. :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 11:04 
Forumlegende

http://www.glomdalen.no/sport/article2507923.ece

Viking byr mer for stoppere enn målscorende spisser ser det ut til...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]