KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:33

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006, 01:23 
Kaptein

KilGutt wrote:
Her satser Kil på opprykk ser jeg. I fjor solgte de Jakko, Nystuen og Kalsæg. Å i år har de allerede solgt Rønning. For Kil er i tippeligaen i 2009 som er målet.. Faens dumme folk. Man må jo beholde de beste for at man skal klare å utvikle seg.! Blir så jævli irritert!! :twisted:

Den eneste av de tre som ble solgt var Nystuen, og han skrev vel bare under slik at KIL skulle få litt penger igjen for ham. De andre var Bosman-spillere som byttet klubb uten at KIL fikk en eneste krone eller hadde noe de skulle ha sagt. Dette vet vi alle at ville skjedd med Rønning også neste år, så da er det bedre at vi lar ham gå nå og få noen penger til å hente en erstatter.

Jeg tror det kan være lurt av KIL å vise at vi kan være et springbrett videre samtidig som vi ikke selger viktige spillere på billigsalg. På meg virker det som om KIL i Åge Steen har funnet en mann som har den rette balansen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2006, 08:48 
Reserve

Jeg lurer veldig på hvem som sitter på pengesekken nå i høst....? Kan gjedda eller noen annen være behjelpelig med info...De gutta som har signa koster spenn å drifte... Grunnen til at det ikke ligger undervarme på Lunden er at det ligger litt for mange døde hunder begravet der... Lukas 3:16

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

All times are UTC + 1 hour [ DST ]