KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2006, 08:19 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Ja det må jeg si..... Gundersen har vel satt standarden på hvordan litt pepper fra tribunen skal besvares....ÆRE!!!

Hvis det er standarden for hvordan de besvarer pepper fra tribunene, er det på sin plass å gi alle spillerene pepper neste gang. :wink:

Meget bra resultat og en positiv overraskelse.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2006, 11:03 
Forumlegende

dette var knallsterkt mot et lag som slo Bryne 4-1 i sin forrige hjemmekamp.
dette er jo KIL i et nøtteskall. gode nok til å banke hvem som helst, men også rare nok til å tape hjemme mot sparta og hødd etc. var jo en del slik i 2004 også. jamfør kampene borte mot skeid og hødd som de ledet i, sågar 2-0 mot hødd og mange av de store tapene da også.

fra 4-3 mot hønefoss i uka til 0-3 mot moss det året den førstkommende søndagen.

mye av nøkkelen står i avisa i dag:
laget hadde trent på det enkle...ikke denne formasjonstreninga som de, som vi ofte ser, ikke mestrer. man var enkle i 2004 også, men skulle jo også ta steget videre i 2005.
det er ikke sikkert steget videre alltid er å komplisere eller gjøre det mer avansert.

jeg sa i en oppstartet tråd for lenge siden at mannskapet 06 ikke burde være svakere enn i 04. står fortsatt ved det. det er enkeltheten og tryggheten som vil være kil's styrke.
det er ikke nødvendig hele tiden å mase om skjerpet konkurranse på plasser. de blir ikke bedre av det. spillerne må kunen feile en del uten å bli utkonkurrert på treninga uka etterpå.

jeg vil påstå at med bedre lagleldelse ville KIL hatt en god del flere poeng i år. det er det som er "krisen", ikke at de "bare" har 29 så langt!!! det er det jeg andre plasser noe forvansker har nevnt "å få mest mulig ut av laget / spillerne"........

avdelingen er litt rar også. glimt taper 2-4 mot follo!!!! blir sikkert mange rare utover nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2006, 11:43 
Grævling

Deilig dag å være i Trånhjæm....går rund å synger "Førr ingen banker K - I - L ååååå heeeei å heei å heeeei å hååååååå" :D

.....blir vel snart lagt inn på lukket avdeling, folk ser litt rart på meg....men jagge ser dem rare ut selv også her oppe!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

All times are UTC + 1 hour [ DST ]