KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 18 Aug 2006, 17:04 
Forumlegende

Nok en gang et innlegg fra Skogen som elegant parkerer en debatt.

Selvfølgelig godt poeng at han selv har vært på et høyt nivå, sågar proff i Tyskland. Og tyskere har litt annen kultur enn den dulle og sy puter under armene kulturen vi har her i landet!

Han skrev også noe jeg og flere med meg nesten har regnet med: At man evaluerer seg selv å jobber med å bli bedre hele tida også i KIL Toppfotball.

Dagens KIL har en ung spillergruppe med en ung trener. Og et relativt ferskt styre. La dem får gjøre jobben, la dem få feile og utvikle seg.

Så får de som ikke klarte å ta steget opp sippe så mye dem orker. Og huske på følgende: Det er kun DU som bestemmer hvordan DITT liv skal bli! Alle er sin egen lykkes smed. De som VIL noe får det som regel til, om man vil hardt nok.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Aug 2006, 18:42 
Klubbdirektør

Skogens innlegg i Trenerens hjørne leste jeg i sta, og vil bare si AMEN.
Noe av det beste jeg har lest på lenge.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Aug 2006, 22:12 
Kaptein

Når det gjelder Skogen så har han klare svakheter som trener, men han har også store styrker. Han er ikke veldig erfaren enda og har utretta "store" ting med små midler i KIL. Så selv om han gjør mye rart så synes jeg vi skal være glade for å ha han i klubben. Tror ikke vi klarer å hente en trener i nærheten av hans kaliber hvis han skulle gå. Med de midlene vi har er Skogheim mer enn bra nok!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 00:24 
Forumlegende

Skogheim har ihvertfall gitt meg mer enn forventet når det gjelder sportslige resultater, trodde vi skulle greie å rykke opp fra andre, men regnet med vi skulle slite mer enn vi har gjort i første divisjon, når laget er modent for det kan vi ta neste skritt mot tippeligaen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 23:19 
Materialforvalter

Kanskje flere som er enig med meg i dag etter denne kampen at kanskje Skogen ikke er den rette for Kil.. Han eier jo ikke trener-kunnskaper.. Spiller jo bare 4 mot 4 på hver trening. Kan ikke bli god 11 mot 11 da! Han ser jo ikke engasjert ut engang på kampen i dag. Kanskje han gir blanke i Kil nå. Å motivere spillere kan han ihvertfall ikke!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 08:10 
Grævling

KilGutt wrote:
......Å motivere spillere kan han ihvertfall ikke!

Nok en gang en stjernekommentar fra deg..... det er klart at en trener som snudde trenden på noen få mnd i 2003, og fikk gråstein til å se ut som diamanter, han er selvfølgelig elendig til å motivere!! Jau da....... det å motivere er vel egentlig Skogheims store styrke slik jeg ser det..... ellers er det merkelig at voksne folk trenger å bli fortalt at de må jobbe, løpe og slite.....dette burde de fleste forstå selv!

Last edited by Raggen on 21 Aug 2006, 09:47, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 09:46 
Forumlegende

KilGutt wrote:
Kanskje flere som er enig med meg i dag etter denne kampen at kanskje Skogen ikke er den rette for Kil.. Han eier jo ikke trener-kunnskaper.. Spiller jo bare 4 mot 4 på hver trening. Kan ikke bli god 11 mot 11 da! Han ser jo ikke engasjert ut engang på kampen i dag. Kanskje han gir blanke i Kil nå. Å motivere spillere kan han ihvertfall ikke!

det verste med kampen i går var ikke at vi tapte eller at laget spilte dårlig, men at det gir vann til mølla til de som ønsker negativ fokus rundt laget, og som holder kjeft når det går bra

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 09:57 
Grævling

Nettopp!

Det er dette som er helt tragisk....det er vel faktisk fler som sitter å koser ræva av seg når KIL leverer slike kamper som i går. Slik er det bare i denne byen dessverre :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 18:01 
Reserve

Uff... kampen var sørgelig, men jeg VET at spillerne veldig gjerne ville vinne. Det virker som det er vanskelig å imponere byen vår. Men uten Skogen er vi ingenting, vil han gå så skal jeg holde han igjen etter beina og bake sjokoladekake til han hver dag... Klart det er ting som må jobbes med i KIL, men det ordner seg med tiden, takket være, nemlig, Skogen og samlet vilje i Troppen =)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

All times are UTC + 1 hour [ DST ]