KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 00:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sesongen 2011
PostPosted: 01 Mar 2011, 21:02 
Reserve

Semb får ikke kontrakt i følge TV2 reporter i dagens kamp grunnet han er en for lik spiller som vi allerede har i stallen.

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2011, 21:37 
Klubbdirektør

Dumt hvis det er sant. Han er mange hakk bedre en Marius Pireau. Så jeg skjønner ikke helt dette synet Kil har her. Han var jo bra med ball- ivrig å komme i angrep og jobba mye. Det må jo være bra å ha slik spiller i stallen.

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2011, 21:54 
Forumlegende

Vi har ikke så stort behov for midtbanespillere. Jeg la ikke så godt merke til Semb i kampen mot Sogndal, men det som ble sagt om ham i forkant virket jo meget bra. Jeg har heller ikke lagt så mye merke til Pireau, men positivt at han kan gjøre innhopp på bekkplass da det er ett større behov der enn på midten.

Profile  

PostPosted: 02 Mar 2011, 13:46 
Klubbdirektør

Krise stemning i Trysil http://www.ostlendingen.no/sport/nyberg ... -1.6067780

Profile  

PostPosted: 02 Mar 2011, 21:56 
Klubbdirektør

Janko wrote:

Fortsett gjerne å diskutere Nybergsund og alle andre motstandere i Adeccoligaen HER!

Men la oss fortsette med å bruke denne tråden til det som har med KIL å gjøre! :wink:

Profile  

PostPosted: 03 Mar 2011, 18:24 
Kaptein

http://fotball.aftenposten.no/forstediv ... 193879.ece

TV-kamp den 17 april og 8mai . Flytta kampen fra 18.00 tel 15.30. Ikke dumt det da. Komma sæ hæmmat i vettu tid. Om Sundet overlever da.......

Last edited by aaandreas on 03 Mar 2011, 18:25, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 Mar 2011, 19:02 
Reserve

lurer egentlig på hva åge steen og kompani driver med. har fått lov å hente 2-3 rutinerte spillere men det ser ut i glåmdalen at det ikke er så nøye. han kan si det som det er at de har driti seg ut . de beste spillerne venter ikke til seriestart med å bestemme seg hvor de spiller.

Profile  

PostPosted: 03 Mar 2011, 22:53 
Forumlegende

aaandreas wrote:
http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article193879.ece

TV-kamp den 17 april og 8mai . Flytta kampen fra 18.00 tel 15.30. Ikke dumt det da. Komma sæ hæmmat i vettu tid. Om Sundet overlever da.......

Lurer på om jeg skal prioritere TV eller påsketrafikk til Trysil, blir i hvertfall live i Sandefjord.

Profile  

PostPosted: 03 Mar 2011, 23:06 
Klubbdirektør

[quote="radar"]lurer egentlig på hva åge steen og kompani driver med. har fått lov å hente 2-3 rutinerte spillere men det ser ut i glåmdalen at det ikke er så nøye. han kan si det som det er at de har driti seg ut . de beste spillerne venter ikke til seriestart med å bestemme seg hvor de spiller.

Steen tror vel det. Men han går vel rundt å drømmer om Gundersen høres det ut som. Han har jo bare hatt 2 mnd å tenke seg om han vil til Kil. Hadde han villet hit hadde han sagt ja for lenge siden. Eller hvis han venter lenge nok og Kil må ha noen spillere så kanskje han for den lønna han vil ha.

Profile  

PostPosted: 04 Mar 2011, 09:57 
Reserve

Jeg for min del tror toget har gått nå. Vi får ikke inn forsterkninger på denne tida av året, med mindre det skjer noe spesielt. Det vi får inn blir det som er tilgjengelig på markedet; noe som vil styrke bredden og ikke dybden i troppen. Nå er det vel såpass tynt at det nok ikke er så dumt å få utvida bredden litt, men jeg skulle så gjerne ha fått inn spillere som gjorde laget enda litt bedre.

At vi ikke fikk avklart situasjonen med Mame tidligere (det kan UMULIG ha kommet som noe sjokk på noen i systemet!) slik at vi kunne tilbudt Eddie bedre lønn og fått han til å bli... det er et eksempel på at ting kunne blitt gjort annerledes. Eddie hadde vært mannen vi hadde trengt. På venstre back kunne vi plukka Benjamin Dahl Hagen fra Follo FK for en slikk og ingenting; nå bruker vi en omskolert midtbanespiller som etter sigende ikke har utmerket seg spesielt. (Dahl Hagen skrev forøvrig under ny kontrakt med Follo i slutten av februar).

Gundersen; kommer vel til KIL kun dersom ingen andre vil gi han høyere lønn. Har jo snakket varmt om Skamma tidligere så jeg. Det viser med all mulig tydelighet hvor lojalitetsfølelsen til KIL ligger.

Håper i det lengste at sportslig utvalg med Steen og Karlsrud i spissen har gjort en fantastisk jobb i det skjulte og har gode spillere linet opp for overgang, og at min negativitet blir gjort til skamme. Men inntil det skjer, fortsetter jeg å være relativt skuffa over den jobben som er gjort så langt.

Profile  

PostPosted: 04 Mar 2011, 11:13 
Klubbdirektør

Tror Åge at Kil skal overleve serien med 16 spillere må han være overtroisk. Av de 16 er det 2 keepere og bare 14 utespillere. Litt av en tropp. Men hvem i ledelsen er det som ser på nye spillere da? Jeg vet at de har fått mail angående Follo spillere før jul, men de har hvist ikke svart eller hatt noen her på prøve. Odd kjøpte 2 stk derfra. Så da er dem vel gode nok. Men det som irriterer meg er det at dem sier at dem har penger til å hente folk, men at det ikke skjer noen ting. Brogeland har vel etterlyst spillere i flere uker, men ikke noe skjer. Så det skal bli artig å se om det skjer noe denne mnd. Håper de ikke gjør som for 1 år siden og henter folk med høye lønninger bare for å få fullt opp spiller stallen.

Profile  

PostPosted: 04 Mar 2011, 18:17 
Forumlegende

Janko wrote:
Tror Åge at Kil skal overleve serien med 16 spillere må han være overtroisk. Av de 16 er det 2 keepere og bare 14 utespillere. Litt av en tropp. Men hvem i ledelsen er det som ser på nye spillere da? Jeg vet at de har fått mail angående Follo spillere før jul, men de har hvist ikke svart eller hatt noen her på prøve. Odd kjøpte 2 stk derfra. Så da er dem vel gode nok. Men det som irriterer meg er det at dem sier at dem har penger til å hente folk, men at det ikke skjer noen ting. Brogeland har vel etterlyst spillere i flere uker, men ikke noe skjer. Så det skal bli artig å se om det skjer noe denne mnd. Håper de ikke gjør som for 1 år siden og henter folk med høye lønninger bare for å få fullt opp spiller stallen.

Problemet er vel heller at de ikke tilbyr det som forlanges vil jeg tro, greit at en del unge spillere synes dealen om kombinasjon jobb/fotballspiller er ok, men er nok vanskligere å lokke etablerte spillere på en slik deal? Vet ikke hva de tilbyr, men de er helt sikkert ikke markedsledende på lønn ;)

Profile  

PostPosted: 04 Mar 2011, 19:09 
Klubbdirektør

Signer Pelu om ingen har gjort det så er jeg fornøyd

Profile  

PostPosted: 04 Mar 2011, 19:17 
Reserve

Neil Lennon wrote:
Signer Pelu om ingen har gjort det så er jeg fornøyd

Han sliter vel rimelig i forsvar der vi trenger forsterkninger.... Trenger vel både en keeper og et par habile i forsvaret og regner med at KIL signere TAG da blir det bra :D

Profile  

PostPosted: 04 Mar 2011, 19:40 
Klubbdirektør

Trenger ikke TAG heller. Sløsing med penger. Bedre å bruke det på en god keeper.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]