KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 09 May 2025, 23:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 86  Next
Author Message
 Post subject: Re: A-laget 2010
PostPosted: 23 Jan 2010, 15:01 
Reserve

(Jeg kjøpte meg akkurat 1 ukes ab. for kr. 99,00. Så da blir det kamp kl. 16.15 :wink)

Det abn får du ikke sett kampen med du må ha minimum Sumo Sport for å se kampen kr 169,- dette står veldig klart om på Sumo sin side..

Last edited by Heisann on 23 Jan 2010, 15:04, edited 3 times in total.

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2010, 15:17 
Reserve

Edit- Jo du har rett hvis man velger sport en ukes abn gitt det var flott takk skal du ha :D

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2010, 15:19 
Klubbdirektør

Heisann wrote:
Edit- Jo du har rett hvis man velger sport en ukes abn gitt det var flott takk skal du ha :D

Helt sikker? Så dette til 99kr som står under de andre abonnementene, er ikke det samme som Sumo pluss som også koster 99?

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2010, 15:24 
Klubbdirektør

Det jeg har kjøpt heter "Sumo Sport uke" og det står på min skjerm at alt er klart for å se Kongsvinger - Strømsgodset når den begynner. Og jeg har allerede stoppet den automatiske fornyelsen som skjer etter en uke.

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2010, 15:55 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Det jeg har kjøpt heter "Sumo Sport uke" og det står på min skjerm at alt er klart for å se Kongsvinger - Strømsgodset når den begynner. Og jeg har allerede stoppet den automatiske fornyelsen som skjer etter en uke.

Flott å høre! Da er det bare å kjøre på her også snart ;)

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2010, 16:09 
Klubbdirektør

:wink: Men husk for all del å stoppe ab. under "min Sumo" når du ikke er interessert i å ha det lenger. Ellers bare går det og går det, og TV2 trekker fra kontoen din :?

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2010, 18:12 
Spiller

Jeg kan ikke helt se hva KIL skal med Førsund. Han er en knokkelspiller med innsats, men uten fart og teknikk. Ikke akkurat egenskapene jeg ønsker meg på høyrebackeplassen.

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2010, 20:46 
Forumlegende

Jeg tror det er ekstemt viktig med hurtighet i alle lagdeler i TL. Derfor bør en høyreback være relativt hurtig i tillegg til andre ferdigheter, først og fremst defensive ferdigheter, men også offensive. Dermed er nok Førsund feil mann i akkurat den rollen.

Kim Holmen vil jeg ha til KIL. Han har jo en ekstrem spisskompetanse i hurtigheten sin. Spillere med spisskompetanse (Gode med hodet, ektremt god dødballfot etc) kan avgjøre jevne kamper.

PS: Veldig mange man snakker med misforstår begrepet spisskompetanse og tror det har noe med rollen som spiss å gjøre... Her er betydningen: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoe ... okm%E5l%29

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2010, 02:50 
Saftblander

Haraball wrote:
Jeg kan ikke helt se hva KIL skal med Førsund. Han er en knokkelspiller med innsats, men uten fart og teknikk. Ikke akkurat egenskapene jeg ønsker meg på høyrebackeplassen.

Førsund har da grei med fart han, absolutt ingen treg spiller. Han mangler teknikk og en del klokskap, men skal KIL overkjøre lag med å trille ball i bakre ledd? Nei, de skal først og fremst rydde opp. Hva med å bruke Førsund som stopper sammen med Riseth og Frejd tilbake på bekk?

Offensive cornerere eller frispark med Førsund, Riseth, Frejd og Håkonsen gjør meg absolutt ingen ting! Frejd kan også løse spisskrisa (om Tuelo ikke leverer) etter min mening. Innlegg fra en Holmen (om han kommer) eller en Güven?

Jeg er veldig spent på hva som skjer, og jeg BER for at Trond og Øyvind i det minste gir Arnar en sjanse til!

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2010, 03:09 
Kaptein

Arnar var ikke spesielt bra i dag.
Problemer med å finne posisjonen sin og virket rett og slett utrent.
Ørjan er mye bedre på backplass, så det er ingen vits å hente Førsund hvis det er backrollen han er tiltenkt.

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2010, 11:33 
Forumlegende

Fra den siden i glomdalen.no hvor fotballreferatene er:
"Se alle Kongsvingers kamper
Gjennom vårt samarbeid med TV 2 Sumo kan vi tilby en egen Kongsvinger-pakke til våre lesere. Følg Kongsvingers treningskamper, cupkamper og seriekamper - hele året gjennom. Med på kjøpet får du samtlige høydepunkter fra de øvrige lagene i Tippeligaen.
Kampene og høydepunktene vises i et eget vindu levert av TV2.
"

For 499 kroner.
Men selvsagt er den listen som ligger der uten KIL, men med FFK og Glimt.
Altså ikke reelt.
Ligget der lenge dette.
Heller ikke inne på TV2-slottet finner man dette...
Meg bekjent har treningskampene allerede begynt.

Sendte en forespørsel til glomdalen.no om dette.
Hva var svaret?
Aner ikke.
Enten vet de ikke eller så gidder de ikke svare. Sannsynligvis 50-50.

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2010, 12:42 
Spiller

Gi gjerne Førsund en sjanse til, men når var han god sist. Jeg så ikke manhe hamkam kamper i år, men han imponerte vel ikke? Han var vel strengt tatt ikke veldig god sist han var i KIL heller, selv om han ble populær med sin oppofrende spillestil.

Fart som back er greit å ha fo rå henge med angriperne til motstanderen. Det beviste han vel i går at han ikke har (fart altså). Jeg irriterer meg mer og mer over at Guiomar ble borte

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2010, 13:19 
Klubbdirektør

Saturnus wrote:
Arnar var ikke spesielt bra i dag.
Problemer med å finne posisjonen sin og virket rett og slett utrent.
Ørjan er mye bedre på backplass, så det er ingen vits å hente Førsund hvis det er backrollen han er tiltenkt.

Ørjan som back? Skulle vi ikke ha en med hurtighet da. Nei for al del ikke sett Ørjan som back. Han er ikke rask nok. Hvis man skal se etter en kamp for å skrive kontrakt er det ikke mange på Kil som skulle hatt det. Syns Førsund kom bra fra det jeg. Han kom på fredag og har ikke trent noe med Kil.

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2010, 14:27 
Reserve

Angående Kim Holmen. Såvidt jeg har fått med meg liker Henning Berg å spille en 4-4-1-1-formasjon. Dermed har vel Holmen spilt spiss/hengende spiss/venstre-/høyre midtbane, som er posisjoner han ikke passer spesielt bra i.

Grunnen til at Lyn henta Holmen var en knallsesong i Lørenskog i 2. divisjon. Lørenskog hadde Thomas Berntsen som trener med sin velkjente 4-3-3-formasjon. Holmen spilte for det meste venstrekant, Andreas Moen var midtspiss, mens Petter Larsen (er vel også tilbake under Berntsens vinger i Strømmen) spilte høyrekant. Spillestillen var mye direkte oppspill i bakrom med farten til de tre på topp som ekstremferdighet (Larsen var ikke ekstremt rask, men hadde til gjengjeld dribleferdigheter de andre mangler litt). Det året var Lørenskog mestscorende av alle lag i de tre øverste divisjonene. Moen scora ett mål i snitt per kamp (før han ble solgt til Sogndal (1.divisjon) mot slutten av sesongen), mens Petter Larsen hadde en solid bunke assist. Kim Holmen hadde både et solid antall mål og assist, og scora bl.a. mot LSK i cupen da de tapte en forholdsvis jevn kamp 4-2 (Holmen burde også fått en spiller utvist hvis jeg husker riktig). Etter sesongen gikk Larsen til Haugesund (1. divisjon) og spilte neste år cupfinalen, mens Holmen gikk til Lyn.

Poenget er at formasjonen KIL spiller nå passer mye bedre til Holmen enn formasjonen Lyn spiller, og at jeg derfor er nokså positiv til en eventuell overgang. Han passer fint på en av kantene. Med Sturød/Guven på venstre og Guven/en ny en/en bedre Kai Risholt/Krogh(?) bak Tuelo kan det her bli veldig bra. Men etter å ha sett gårsdagens kamp er det jo klart at omstillingen forsvar-angrep må gå mye raskere. Jeg husker et angrep i andre omgang i går der ballen spilles kjapt opp mot Tuelo på høyre som spiller til Krogh som dessverre var offside. Sånne angrep vil jeg se mange av neste år - bortsett fra at de ender i mål og ikke offside. Og med Tuelo, Holmen, Guven og en til blir det forhåpentligvis mange sånne angrep!

Angående kampen i går. Noe som bekymra meg igår var mangelen på hjelp fra midtbanen til forsvarsfirern ved enkelte anledninger. Skal KIL spille kontringsfotball (som fort kan bli respeten i år), må forsvarsspillet sitte bedre enn igår (sammen med overgangen forsvar-angrep), men regner med Amundsen/eide har kontroll på detta. Og vi mangler jo Frejd og Håkonsen som kanskje er våre to beste forsvarere.

Alt i alt har jeg trua. Inn med Holmen og Førsund (ev. en annen høyreback) pluss fine en som passer bak Tuelo (enten fra dagens stall eller utafra), så trur jeg vi er veldig nærme en knallsesong!

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2010, 15:18 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Fra den siden i glomdalen.no hvor fotballreferatene er:
"Se alle Kongsvingers kamper
Gjennom vårt samarbeid med TV 2 Sumo kan vi tilby en egen Kongsvinger-pakke til våre lesere. Følg Kongsvingers treningskamper, cupkamper og seriekamper - hele året gjennom. Med på kjøpet får du samtlige høydepunkter fra de øvrige lagene i Tippeligaen.
Kampene og høydepunktene vises i et eget vindu levert av TV2.
"

For 499 kroner.
Men selvsagt er den listen som ligger der uten KIL, men med FFK og Glimt.
Altså ikke reelt.
Ligget der lenge dette.
Heller ikke inne på TV2-slottet finner man dette...
Meg bekjent har treningskampene allerede begynt.

Sendte en forespørsel til glomdalen.no om dette.
Hva var svaret?
Aner ikke.
Enten vet de ikke eller så gidder de ikke svare. Sannsynligvis 50-50.

Hvor i all verden finner du dette i Glåmdalen? Har du en link?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 86  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]