Zambrotta wrote:
Zezza wrote:
Forresten, når noen nevnte navnet til Holmen i høst var det bare usj og "han trenger vi ikke". Rart at alle vil ha han nå da.
Merkelig at folk absolutt bare skal fokusere på det siste han har prestrert, synes jeg. Det var jo litt spesielle omstendigheter i Lyn i fjor som alle vet, og han var litt ræva og fikk ikke mye spilletid. Men både 08- og 07-sesongen var veldig bra, så hvorfor skal han ikke kunne spille minst like bra i KIL som han gjorde da? Han har potensiale, og vi vet at han kan være veldig god hvis han er i form.
Gleder meg til å se saltoene hans på Gjemselund, jeg.
Ja, selvfølgelig har han potensiale. Men jeg bare reagerte på at "ingen" ville ha ham i høst og nå vil "alle" ha ham.
Erikg wrote:
Greit. Tidlig å ønske han velkommen, men jeg har tro på at han gjør det. Og grunnen til det er nettopp på grunn av farten hans. Jeg tror KIL blir avhengig av raske angrepsspillere, slik at de kommer mange spillere mot et forminsket forsvar, etter vi har vunnet ballen.
Jeg har ihvertfall tro på Kim, hvis han kommer til KIL, og han vil passe godt inn i Amundsens 4-2-3-1, enten som spiss eller kant.
Enig med Maggot!
Skjønte ikke hele innledningen din her. Men ja, det er tidlig å ønske han velkommen når han først kommer til Vinger på mandag. Vi får krysse fingrene.
Og som DV sier, kantspiller, uten tvil.
Ronny wrote:
4-2-3-1?
Med Tuelo Johannesen og Kim Holmen på hver sin kant og Kai Risholt som midtspiss. Det kan være lurt å spille sånn. Regner med at KIL kommer til å bli spilt "lave" en del av kampene og må satse på kontringer. Da er det gull med en spiss som kan holde på ballen / flikke ut til lynkjappe kanter. Regner med begge de kantene kommer rundt 8/10 ganger, og med en godt trent Risholt da, kan det bli trivelig å Kongsvinger gutt i 2010

Amundsen har jo sagt at han vil snu trekanten og spille 4-2-3-1. Omtrent slik som med Lindau, Pelu og co. for noen år siden.
Jeg mener at Güven og Holmen (hvis han kommer) kommer til å spille på hver sin kant. Sånn det ser ut nå blir Kai Risholt hengende spiss (Lindau-rollen), som er hans favorittposisjon, og Tuelo på topp. Vi avsluttet jo også med Kai som hengende og Olav på topp på Follo. Funka bra det. Kai putta jo to i den perioden.
Det kan bli meget bra dette her

Jeg har trua!
I tillegg til TV2 sumo (som man må betale for?), så skrives det også live fra kil.no:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2197