KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 03:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Jul 2006, 13:15 
Forumlegende

Karlsen,
jeg er helt enig og ville bare "synliggjøre" forholdet.

men det bør vel gjøres noe bakover også. bakløengs i de 8 siste kampene.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 14:50 
Saftblander

I opprykksesongen ble Paul toppscorer med 10 mål i 2 . divisjon, og ble nærmest helgen på grunn av sine scoringsegenskaper. Kim scoret 9 mål i samme sesong med innhopp i mange kamper. Året etter ble han leid ut til nedrykksklubben Arendal og scoret 6 mål på åtte kamper. Hans glede over å score mål, selv i lavere divisjoner, gjorde at han endte på 27 mål for B-laget i fjor. Det er riktig at han ikke har scoret så mange mål i 1 . divisjon, men han er Kil,s mest effektive regnet i antall spilte minutter, kun slått av Foday. Det sier jo litt om holdninger og egenskaper for en spiller som mangler 5-6 mål for å passere 100 - etthundre - scorede mål i seriekamper i løpet av 3 1/2 sesong.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 14:57 
Saftblander

http://www.eub.no/artikkel.asp?Artid=141783

Det ser ut som om andre er fornøyde med vår utleide spiller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 15:59 
Materialforvalter

Legg spesielt merke til hvem som har skrevet saken :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 16:07 
www.kilsk.com

svarte :shock:

er'n journalist å.. jøss

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 21:56 
Forumlegende

lberte wrote:
http://www.eub.no/artikkel.asp?Artid=141783

Det ser ut som om andre er fornøyde med vår utleide spiller.

Ja slett ikke rart. Hva venter vi på?? Skriv kontrakt med Kim så fort som f...!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 07:16 
Forumlegende

dersom Glåmdalen i dag gjengir det rett det Skogheim sier.......det må vi da anta....så blir neppe KRS kil-spiller de første årene. der står det temmelig svart på hvitt at han ikke har noe å gjøre i KIL under Skogheim....

det kan neppe misforstås slik det er gjengitt. jeg er slettes ikke overrasket, men dette er forventet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 10:09 
Materialforvalter

Rødfoss var ferdig på journalisthøgskolen nå i vår.

Tidligere har han blant annet utmerka seg med å gjøre et stort intervju med Ull Kisa-trener Teitur T dagen før kisa møtte Eidsvoll Turn i lokaloppgjør. Ville vel omtrent vært som om Skogheim (som har jobba flere år som journalist i Østlendingen) skulle jobba i Glåmdalen og intervjua Frode Grodås foran et KIL-Ham-kam-oppgjør.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 11:29 
Trener

Det er selvfølgelig ledelsen i klubben som må ta stilling til dette. Jeg er ikke sikker på at alle der ønsker å slippe en slik spiller. Det at andre klubber melder sin interesse og gkør KIM til en het spiller på overgangsmarkedet er kanskje ikke så bra for KIL, som da kanskje må strekke seg lenger i et eventuellt kontraktsforslag.

Til Skogheims resonomang i glåmdalen er det bare en ting å si: Kantspillerne våre scorer IKKE mål, selv om dette nok er meningen. Han sier jo også til denne siden at man er ute etter en spiss som kan forsterke laget.

Etter min mening burde KIL benyttet anledningen i går, og prøvd KIM i den kampen. Han har jo fått med seg råd fra Skogheim om hva han skulle trene på, og da hadde det vært en glimrende mulighet å kikke på han i en slik treningskamp.

Jeg håper at man i løpet av de nærmeste dagene også på KIL kontorer finner ut at det å score mål, er det som er viktig i fotball, og at man henter hjem utlånte spillere som vet hvor målet står. Det er selvfølgelig ingen garanti for at KIM ROGER scorer for oss, men det gjør jo ingen andre heller...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 16:38 
Spiller

Kan så mange klubber ta feil??? eller har skogen noe personlig imot kim?? ikke vet jeg,men noe stemmer ikke! Vi henta rødfoss etter at han putta 12 mål for eidsvold i fjor. kim ser ut til å KNUSE den statistikken i år! FA.. å,gi den gutten kontrakt og mer tillitt enn tidligere så skal dere se! Men skulle han gå til en annen klubb å virkelig slå til, vil det være typisk for gode gamle KIL!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 17:20 
Spiller

Kjepetypisk Roffa, for du kan vel nevne i fleng spillere som har forlatt KIL/fått sparken og slått til i andre klubber??

Det er vel ikke akkurat toppklubbene i Norge som er ute etter Kim? Var det ikke Steigen, Mo, Raufoss og Brummunddal?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 18:01 
Saftblander

Tror det er viktig å huske på at fotballen ikke er svart/hvitt. Rødfoss scoret 16 mål på Eidsvold Turn i fjor. Den gangen spilte de med bare en spiss og Rødfoss skapte mange mål og målsjanser på egenhånd. I år har Eidsvold Turn to spisser. Geir Frigård forer Kim Roger med baller, og Kim får gjøre det han er best til, nemlig å score mål. Kim Roger er en farlig spiss, men det er ikke dermed sagt at han vil bli noen god spiss i 1. divisjon for Kongsvinger. Rødfoss gjorde jo akkurat det samme i fjor. Han banket inn mål for ETF, men har ikke fått mange sjansene i KIL denne sesongen. Det er kanskje ikke rart at ingen spisser i denne klubben har scoret over ti mål på gudene vite hvor lenge. Mitt spørsmål er: Er det spillestilen eller spissene det er noe feil med? Hvilken spiss kan score over ti mål i sesongen for KIL?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 18:40 
Spiller

Helt enig med fotballsupporter. Her er ikke noe svart-hvitt. Kanskje KIL rett og slett er for dårlige over hele linja?? Kanskje både spissene er for dårlige til å skape sjanser for seg selv og de som er rundt er for dårlige til å skape sjanser for spissene?? Jeg tror det er nærmere sannheten enn at vi bare må bytte spiss eller spillestil.

Hvor mange 100% sjanser har vi sett spissene bomme på i år?? Jeg kommer på to i farten. Lindau mot Hødd og Sogndal.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 20:24 
Forumlegende

Haraball wrote:

Hvor mange 100% sjanser har vi sett spissene bomme på i år?? Jeg kommer på to i farten. Lindau mot Hødd og Sogndal.

Nå er vel ikke Lindau spiss?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2006, 00:24 
Spiller

Nei det har du rett i :D , men poenget er vel nettopp at spissene ikke brenner bøtter med sjanser. Problemet er vel heller at det skapes for få sjanser, og det har hele laget ansvaret for, ikke bare spissene. KIm er flink til å score, men det er vel ikke det som er problemet i KIL. Det er vel heller at spillet over hele linja offensivt ikke er bra nok, og som tidligere nevnt: Jeg tror ikke Kim er løsningen på det.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]